dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

@Dotje wrote:

Hier vanmiddag 20wk echo :smiley:

En, hoe was het? Alles goed, hopelijk! Sowieso leuk & lief om je kleintje weer te zien! :inlove:

Hier erg moe; ik ben nu superblij dat ik niet zulke lange werkdagen hoef te maken (ik werk 5 dagen/week van 9-15u). Tot 5 uur 's middags zou ik echt niet meer trekken! En dan niet eens vanwege de stress, dat valt deze week erg mee. Maar gewoon, het langdurige zitten op een bureaustoel, da’s toch wel best wel vermoeiend voor mijn onderrug nu. Ik ben dan ook al 10 kg zwaarder dan toen ik begon. Deze week best wel hilarisch … De kracht in mijn benen groeit netjes mee, dus met traplopen enz helemaal geen problemen. Maar toevallig deze week in de kerk weer eens op mijn knieën gezeten … Pfft, toen voelde ik het extra ‘rugzakje’ wel; ik heb na een minuut toch maar weer op mijn derrière plaatsgenomen :lol:

De 20 weken echo was helemaal goed :inlove: :inlove: alleen is hij/zij een beetje eigenwijs en wilde zn gezichtje niet helemaal goed laten zien…zelfs niet na n hoop springen, draaien en buigen van mama hahaha…

Ennnn we (lees, vooral ik :stuck_out_tongue: ) kunnen niet langer onze mond houden over het geslacht dus voor de nieuwsgierigen…

Wij krijgen een zoon!!! :inlove: :inlove:

Dotje Gefeliciteerd !!! Wat leukkkkkkk

Mijn keuken was voorheen witte kastjes met een zilverkleurig blad met van die ribbeltjes erin. Kwa formaat psies hetzelfde.

En idd knuffeldagen zijn er weer.

Ben erg nieuwsgierig naar ikke !!!

@cath ja dat lange zitten is vermoeiend he :thumbdown:

@ikke ben nog steeds aan het duimen EN erg nieuwsgierig :wink:

@venix succes met de klusdagen,mag nu wel eens raak zijn voor jullie :hug:

@dotje waah super :inlove: :inlove: echt leuk hoor! :inlove: :inlove:

Dotje, geweldig dat alles goed is! (en ik heb stiekem ook ff gespiekt ;)) :clap:

Helaas, op naar de volgende ronde… (kan nu dus ook al niet meer uitgaan van klachten als vermoeidheid, misselijk, steken in rug/lies/buik en trek in vreemde dingen)

:thumbdown: :evil: he bah ikke,had het zo gehoopt voor je!

:hug: :hug:

Balen ikke :twisted: :twisted: :twisted: Had het ook gehoopt voor je. Ik merk zelf met de klachten rondom me ongi dat het naar mijn idee wishful thinking krijgt denken dat het met een zwangerschap te maken heeft en dan teleurstelling als je toch ongi word. Hopelijk volgende ronde beter!!!

Hier vandaag op kraambezoek geweest bij me beste vriendin. Moest er toch een keer van komen. Kleine man is net 2 wk oud en zo klein!!! Dacht dat alle babies klein waren maar hij was bij de geboorte maar 45 cm en is ook echt te merken. Voelt gewoon stuk kleiner dan de andere babies die ik tot nu toe gekent heb. Maar echt heerlijk ventje en totaal geen moeite gehad die ik wel verwacht had na me miskraam en het feit dat tot nu toe alles in ons leven ongeveer samen heeft gelopen.

Wat jammer Ikke, dat je ongesteld bent geworden :frowning: Hopelijk a.s. maand meer geluk.

Venix, fijn van die kraamvisite, dat je daar ondanks je eigen verdriet toch een positieve ervaring mee had :slight_smile: Wij zijn afgelopen vrijdag bij vrienden van mijn man op kraamvisite geweest; ook baby’tje van 2 weken (maar wel iets groter). Echt lief! :inlove: We stelden al voor de adoptiepapieren te regelen, maar daar waren paps en mams het niet helemaal mee eens, geloof ik … Nu ja, het zou ook wel erg druk worden!

zou ook niet willen dat iemand me kind adopteert terwijl ik het zelf wil houden. Wel als je ervoor kiest om je kind af te staan maar niet iemand die op kraambezoek komt dus kan het me goed voorstellen :slight_smile:

Het was dan ook niet erg serieus bedoeld :mrgreen: (meer ontstaan uit een grapje; de vader zei tegeen mijn man, die het kindje een tijdje vast had gehouden: “Oh, je mag het wel houden, hoor!” - toen die vroeg of pa zelf het weer terug wilde :))

hahahahaha

hihi grappig Cath :lol:

ik kan al niet meer wachten om zelf ons kleintje vast te houden :inlove:

@venix succes met de knuffeldaagjes. En een :hug: voor de aankomende moeilijke tijd…

heey dames

hier gaat het nog steeds goed al heb ik sinds gister aardig krampen in me onderbuik. Denk niet dat het van een zwangerschap is want (uit ervaring wetende) voelt dat anders. Maar is wel irritant als ik het blijf houden maandag ff huisarts bellen.

Verder krijg ik voor onbepaalde tijd me schoonzusje in huis. Minimaal 2 wk misschien langer. Het huis waar ze woont is eigenlijk van een vriendin van haar die in Londen woont maar als zij in nederland is moet me schoonzusje het huis uit :frowning: Nu heeft haar vader Longkanker is gister geconstateerd dus wil ze zsm hierheen komen. Op zich logisch maar vind het belachelijk dat je van een op andere moment dus me schoonzusje voor onbepaalde tijd het huis uit zet. Nu is ze hier altijd welkom maar baal er echt van het dat het zo onverwacht is en onbekend is voor hoelang :evil: :evil: :evil:

Maar goed komen we wel doorheen verder gaat hier alles goed.

Hoe is het met de andere dames behalve erg stil :slight_smile:

@venix wrote:

Verder krijg ik voor onbepaalde tijd me schoonzusje in huis. Minimaal 2 wk misschien langer. Het huis waar ze woont is eigenlijk van een vriendin van haar die in Londen woont maar als zij in nederland is moet me schoonzusje het huis uit :frowning: Nu heeft haar vader Longkanker is gister geconstateerd dus wil ze zsm hierheen komen. Op zich logisch maar vind het belachelijk dat je van een op andere moment dus me schoonzusje voor onbepaalde tijd het huis uit zet. Nu is ze hier altijd welkom maar baal er echt van het dat het zo onverwacht is en onbekend is voor hoelang :evil: :evil: :evil:

Maar goed komen we wel doorheen verder gaat hier alles goed.

Longkanker is niet niks en misschien hebben je schoonzus en haar vriendin het ook over zulke onverwachte omstandigheden gehad. Maar dan nog: leuk is anders, natuurlijk. Hopelijk hebben jullie ondanks het onverwachte en vooralsnog onbekende qua duur toch een goede tijd samen met je schoonzusje. Wel mooi hoor, dat je zo voor haar klaarstaat! :thumbup:

Hoe is het met de andere dames behalve erg stil :)

Nou uh ... stil! ;) Vooral druk en (daardoor) ook best moe de afgelopen week. Maar nu is de drukte op het werk althans ff voorbij, want ik ga 3 weken op vakantie! 2 weken Tenerife (v.a. a.s. maandag) 8) en daarna nog een weekje thuis. Heel veel zin in! Hopelijk gaat het met vakantie ook goed; m'n buik begint nu al aardig dik te worden (heb de eerste tweelingvraag 'binnen' vandaag :wall: ) en ik heb ook wat last van mijn bekken. Dus heel veel lopen zal het wel niet worden (zeker niet als het - zoals buiten de plaatsen direct aan de kust daar - heuvelachtig/bergachtig is). We hebben een huurauto, dus het zal allemaal wel gaan. En ik verheug me nu al op de heerlijke zon, relatief lange dagen, warmte en lekker eten :dance:

Geniet ervan Cathgirl wel lekker nog ff weg voordat die kleine komt.

Ben ik ook weer eens.

@ Dotje, leuk leuk leuk! :inlove:

@ Ikke, o meid wat balen weer… weet verder even niet wat ik moet zeggen :hug:

@ Venix, jeetje dat is ook wat inderdaad dat je opeens je schoonzus in huis hebt. Je staat voor d’r klaar, maar het is toch even heel wat hoor, dat snap ik wel. Zeker als je ook niet weet voor hoelang het is.

En ik zou zeker de huisarts even bellen als je maandag nog steeds last hebt.

@ Cath, heerlijk hoor even nog eruit. Geniet ervan zou ik zeggen, maar dat komt vast wel goed!

@ Petatje, alles ook nog steeds goed met jou zwangere buik? :wink: Kan hieronder nu bij het reageren niet meer verder teruglezen en ik zie even geen berichten van jou om verder op te reageren.

Hier gaat het ook goed hoor. Lukas is sinds gistermiddag even lekker bij m’n ouders, ga hem straks weer ophalen. Heerlijk even hoor. Gistermiddag even met hub kunnen winkelen op ons gemakje, lekker gegeten en vooral lekker geslapen :zzz: haha. Best fijn om me even niet druk te hoeven maken om een luier of fles, maar heb ook de hele tijd zo’n gevoel van “er is iets… ben ik iets vergeten???” hihi.

heerlijk danielle even nachtje geen luiers :slight_smile:

pijn in me onderbuik blijft nog steeds hangen gezamelijk met misselijkheid die weg gaat door melk vanille vla en tuccies. Lijkt me niet dat het door zwangerschap komt als ik het vanaf ongeveer me eisprong. Tenzij ik ondertussen 7 wk ben en gewoon ongi geworden ben ondertussen. Maar dat lijkt me sterk. Maandag dus maar ff bellen

Toch wel benieuwd wat dat is dan; het is natuurlijk niet geheel onmogelijk dat er toch een soort schijnmenstruatie is geweest (was ie überhaupt anders dan anders)? Ik vertrek morgenochtend heel vroeg (nou ja, vannacht eigenlijk …) voor 2 weken vakantie en we zullen waarschijnlijk gedurende die 2 weken geen internet hebben. Maar het zou wel fantastisch nieuws zijn als bij terugkomst blijkt dat er ineens toch meer aan de hand bleek te zijn bij jou! :slight_smile:

zou mooi zijn cath maar reken er niet op. Mijn laatste menstruatie was gewoon als normaal. Ben niet anders gewent.

Pijn lijkt vandaag minder te zijn. Dus zie het wel als het terug komt bel ik als nog de huisarts.

Fijne vakantie cath en tot over 2 wk :lol: