dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

@ikke_w wrote:

Nog even geduld hebben dus…

:pray:

@venix wrote:

Maandag weer drukte hier. Ze komen me keuken vervangen. Dus hoop sloop en boor werk met vreemde over de vloer.

En hoe gaat het/is het gegaan vandaag? By the way: hoe lang duurt zoiets eigenlijk? Ik vraag dat laatste ook een beetje uit eigenbelang … Onderbuuf wil een nieuwe keuken gaan laten plaatsen, maar zit zo te twijfelen en te teutebellen hierover, dat ze het maar uit blijft stellen … waarschijnlijk tot tijdens mijn zwangerschapsverlof :frowning: En enkele dagen in de herrie is wat beter te behapstukken dan enkele weken, zullen we maar zeggen …

ze hebben er bij mij 5.5 uur over gedaan maar das alleen het blok slopen en opnieuw neerzetten en nieuw blad erop en paar tegeltjes vervangen.

Ze hebben bij mijn ouders en zus een keer badkamer keuken en wc gerenoveerd dus ook echt alle leidingen enz vervangen toen hebben ze er 3 wk over gedaan.

maar is netjes geworden. zal morgen of overmorgen ff foto plaatsen

Fijn dat het bij jou zo snel achter de rug is en dat het mooi geworden is! :thumbup: Badkamer en wc gaat de buuf niet laten doen, dus op 3 weken hoef ik i.i.g. niet te rekenen. Max een week reken ik dan op, dat is nog te doen (en anders ga ik gewoon een week bij m’n moeder intrekken :mrgreen: )

spannend ikke :pray: :pray:

@venix ben benieuwd naar ja keuken :slight_smile:

Hey meiden,

Hier weer even een teken van leven…

sunrise gefeliciteerd met jullie zoon :inlove: :smiley: :dance:

ikkespannend hoor! :pray:

venix ben benieuwd naar de nieuwe keuken…

Allemaal nieuwsgierige dames hier :slight_smile:

Maar hier is ie dan hoor. Me nieuwe keuken. Stelt niet veel voor kwa ruimte maar ja hijs wel gratis.

mooi venix! :thumbup:

@ikke en en en?

@Petatje wrote:

mooi venix! :thumbup:

Ziet er inderdaad hartstikke netjes uit! (en dezelfde handvaten als in onze keuken, natuurlijk helemaal goed ;))

@ikke en en en?

x2 ...
@ikke en en en?

x2 ...[/quote]

3x goh wat zijn we nieuwsgierig hier :p

Venix mooie nette keuken hoor! :thumbup:

@ikke en en en?

Hier nog een die niet nieuwsgierig is hoor :liar:
:wink:

Nog geen nieuws

Nog niks, maar wel het gevoel dat ik ongi ga worden… (al heb ik daarnaast ook wel tegenstrijdige klachten, maar goed, die kunnen ook door oververmoeidheid komen omdat ik momenteel dubbel werk en veel voor school moet doen)

heb je al getest dan ?

Je maakt het weer lekker spannend zo :pray:

@venix wrote:

heb je al getest dan ?

Je maakt het weer lekker spannend zo :pray:

Nee, ik test pas als ik over de 39 dagen van de vorige keer heen zit…

Dus over een week (en een beetje)

Ikke, ik duim voor je meid…

Venix, hoezo stelt niet veel voor? Het is een simpele, maar nette keuken toch. Al die poespas hoeft toch niet altijd.

Verder alles goed met de andere dames?

Hier slaapt onze kleine meneer sinds een weekje in een slaapzak en wat een verbetering is dat zeg! Hij slaapt veel beter en langer. Waarschijnlijk heeft hij het zo warmer. We hoeven er nu sinds een aantal dagen nog maar 1 keer uit 's nachts, hopelijk blijft het zo (en daarna natuurlijk graag helemaal niet meer :mrgreen: haha).

had liever uitgebreidere keuken gehad met bovenkastjes en eventueel inbouw apparatuur. Maar is inderdaad gewoon simpele keuken. Kreeg al van veel mensen de op merking van ow is niet veel verandert.

Nee idd ze hebben hetzelfde aantal kastjes terug geplaatst die er stond alleen steviger mooier zonder los zittende kraan en losse tegels met extra stopcontact.

@ikke_w wrote:

Nee, ik test pas als ik over de 39 dagen van de vorige keer heen zit…

Dus over een week (en een beetje)

Misschien weet je voor die tijd al meer (ik merkte het toentertijd in ieder geval aan div. dingen dat het wel heel waarschijnlijk was dat ik zwanger was; ik heb uiteindelijk ook pas 6 dagen na de NOD getest). Even afwachten maar, en het beste ervan hopen! :thumbup:

hoi!

@ikke spannend hoor,ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@danielle laura sliep ook het beste in een slaapzak…heerlijk he als ze opeens lekker slapen…

ikke je houd het wel spannend hoor! Duimen draaien voor je! :thumbup: :pray:

Venix hoe was de vorige keuken dan? kwa kleur enzo…

En de knuffeldagen komen er weer aan zie ik?! :pray:

Danielle wat heerlijk dat jullie mannetje nu beter slaapt! En nog maar 1x eruit s’nachts, lekker hoor!

lily en sunrise hoe gaat het met jullie? En met de kleine? :inlove:

Hier vanmiddag 20wk echo :smiley: