dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

Ik krijg geen mail meer van de nieuwe berichten hier…

Dus ff een algemeen bericht…

Het werk dat ik (ga) doe(n) is bij een dierenarts… Na 4 jaar eindelijk in de richting waarin ik gestudeerd heb… Klusdagen zijn in volle gang… dag voor, tijdens en na de eisprong (en natuurlijk wat dagen er om heen) en nu maar weer afwachten…

Komende 2 weken ga ik het vrij druk krijgen, want dan overlappen de beide banen nog heel erg… Na die 2 weken heb ik nog steeds 2 banen, maar dan beter verdeeld… Moet bv volgende week vrijdag van 8.00 tot16.00 op het ene werk werken en van 21.00 tot 2.30 bij de mc…

De dag erna gelukkig vrij :slight_smile:

:oops: :oops: :oops: schaam schaam,heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Dus alsnog gefeliciteerd ikke!!! :-* :-* :dance: :dance:

@venix wrote:

vooral de opmerkingen “je bent nog zo jong” “het is maar beter zo anders was het misschien zwaar gehandicapt geweest” “het is nu zo snel gegaan” “er zijn zoveel mensen die het mee maken”

Dan denk ik echt van JA EN mag ik daarom niet verdrietig zijn omdat ik een kindje verloren ben ofzo ? En kan een 2e kindje deze dan zo makkelijk vervangen ??

Bah, ik snap waarom je hiervan baalt! :hug: Mensen proberen je te troosten en hebben waarschijnlijk niet eens door dat ze met dit soort goedbedoelde opmerkingen juist het tegenovergestelde bereiken :roll:

Een miskraam is het verlies van een kindje, dat is heel reëel en heel pijnlijk. Ik snap niet dat daar zo over gepraat kan worden. Als een kindje dat al geboren is overlijdt, dan haal je het toch ook niet in je harses om zoiets tegen de ouders te zeggen (nou ja, sommige mensen misschien ook wel :wall:). Ik heb zelf nooit een miskraam meegemaakt, maar ken wel mensen bij wie dat is gebeurd. Als zij er open over waren naar mij toe, heb ik hun verdriet benaderd als - heel direct en pijnlijk - het verlies van een kindje; een onvervangbaar persoon en individu, en zou ook niet weten hoe dat anders te doen, want zo zie ik het zelf ook.

Dat het zo vaak voorkomt … Ja, en dan? Iedereen krijgt op een gegeven moment met de dood te maken in zijn omgeving en het blijft altijd erg.

Vanmorgen om 10.16 uur is na een zeer snelle bevalling

Onze zoon lourenco joaquim geboren. Alles gaat goed met ons.

Sunrise GEFELICITEERD !!! Erg snel gegaan als je nu al weer thuis bent en op internet zit :slight_smile:

Geniet van jullie zoontje

oook hier Sunrise:

Gefeliciteerd met jullie zoontje en kleine broer!!!

@sunrise wrote:

Helemaal super! :mrgreen: Proficiat met de geboorte van jullie zoontje :thumbup:

En nu ben ik de eerstvolgende op rij :shifty: :sick: :shock:

@sunrise wrote:

Jaaaa!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

jaja,cathgirl… maar schreef selena hier in het begin ook niet mee? :think:

@sunrise wrote:

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :slight_smile:

Wat een mooie naam Lourenco

heey dames

Ik meld me ook weer is even :slight_smile:

Gister 12.5 km gefietst en dat is mijn begin voor een training. Ben van plan (tenzij zwangerschap roet in het eten gooit) om volgend jaar mee te doen aan ride for the roses. Dus moet flink trainen om 25 km te kunnen fietsen in een uurtje. Doe er nu 3 kwartier over om 12.5 te fietsen dus moet nog iets versnellen.

Verder is mijn beste vriendin gister bevallen. Wel even moeilijk omdat alles in ons leven zo ongeveer tegelijk heeft gelopen. Maar wel super leuk dat ze nu een zoontje heeft.

Hoe is het met de andere dames ??

Hier gaat het prima… Beetje moe, maarja, ik draai nu soort van dubbele diensten ('s ochtends ene werk, 's avonds andere), maar dat duurt nog maar 1,5 week en dan krijg ik meer en meer de 3 R’en in mijn leven :slight_smile:

Toch wel fijn na 4 jaar…

Verder de laatste tijd vaak tegen 22.00 's avonds misselijk… Als ik dan wat eet, is het weer over… Best irritant als je op je werk bent… Aangezien het om die tijd altijd druk is en ik dan niet kan eten…

@venix, wel vervelend inderdaad dat je vriendin bevallen is en jij nog volop bezig bent… Maar aan de andere kant, zo kun je al wel lekker knuffelen, oppassen en haar ervaringen bijhouden om af te kijken hoe het moet (of niet ;))

Knuffelen enz gaat wel maar zie ze helaas niet zo vaak omdat ze hier 2 uur rijden vandaan wonen :frowning:

@venix wrote:

Knuffelen enz gaat wel maar zie ze helaas niet zo vaak omdat ze hier 2 uur rijden vandaan wonen :frowning:

Doe je hetzelfde als ik met mijn nichtje (die ook 1,5 uur van hier woont)… Gewoon het kindje een dag voor jezelf claimen :stuck_out_tongue:

Heb afgelopen donderdag een hele dag, van opstaan tot naar bed, op mijn nichtje gepast… Erg leuk :slight_smile:

wil ik ook bij me nichtje maar mag niet van haar papa en mama

@venix wrote:

wil ik ook bij me nichtje maar mag niet van haar papa en mama

Waarom niet???

Mijn schoonzusje heeft liever dat ik oppas dan dat ze naar het kinderdagverblijf gaat…

vroeg laatst of ik die kleine dagje mee mocht nemen omdat we naar dolfinarium gingen maar mocht niet.

Soms denk ik dat ze me nichtje beter in een bunker kunnen stoppen. Dan weten ze zeker dat er niks gebeurt.

En oppassen zou ik wel een dag mogen doen maar me zwager vind het onzin dat ik dan daarvoor naar hun moet komen (ook 1,5 uur met auto) omdat zijn zussen en allebei de oma’s dichterbij wonen

@venix wrote:

vroeg laatst of ik die kleine dagje mee mocht nemen omdat we naar dolfinarium gingen maar mocht niet.

Soms denk ik dat ze me nichtje beter in een bunker kunnen stoppen. Dan weten ze zeker dat er niks gebeurt.

En oppassen zou ik wel een dag mogen doen maar me zwager vind het onzin dat ik dan daarvoor naar hun moet komen (ook 1,5 uur met auto) omdat zijn zussen en allebei de oma’s dichterbij wonen

Mijn andere schoonzusje past normaal elke donderdag op mijn nichtje en die moet dan van amsterdam naar nijmegen rijden… ook bijna 2 uur…

En van die overbeschermde mensen ken ik… Verschrikkelijk… Mag toch hopen dat ik zelf niet zo wordt…

zo denk ik ook… Bedoel wil me zus voor geen goud kwijt maar vind dat ze te beschermend zijn tegenover me nichtje.

Hoe oud is je nichtje dan? Die van mij nu 1… En tot ze een half jaar was, waren mijn zwager en schoonzus ook best beschermend, maar dat meer omdat het de eerste is, en omdat ze veel zelf wilden meemaken