dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

normaal alleen buik/rugpijn en afgelopen 3 mnd beetje misselijkheid vlak van tevoren… Wacht het af denk morgen ook nog gezien me cyclussen. Eventueel zondag testen

Jullie houden de spanning er wel in zo, meiden! 8) Het zou echt fantastisch zijn als het bij jullie beiden ineens raak is! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wie weet cathgirl… Bij mij nog steeds niks te melden al heb ik het idee dat ik ongi ga worden. Tenminste heb de hele avond al meerdere keren paar minuutjes gehad dat het erop lijkt maar nog geen ene druppel gezien…

Nog geen nieuws? :wink: jullie houden de spanning er indd wel in zo

idd dotje ikke ga is testen :stuck_out_tongue: je houd ons in spanning

Hier wacht ik nog even omdat ik wel vaker een cyclus heb van 30 dgn en me timer staat op 29 ingestelt als ik vandaag niet ongi word denk ik morgen testen ofzo

Dames mijn vorige berichtje is beetje gelogen…wilde na mijn vorige uitgelekte zwangerschap eerst zelf me zus bellen voordat ze het weer via het forum te horen/lezen kreeg.

Maar ik heb vanmorgen getest en zie banner !!!

Nu volop aan het duimen voor Ikke

VENIX :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat n geweldig nieuws!! Gefeliciteerd meid :inlove: Het is je zo gegund!!

Hoop het nu zo voor Ikke zodat ze niet de enige is die niet zwanger is geweest van ons groepje.

Ik heb besloten niet te testen en gewoon af te wachten…

Gefeliciteerd Venix :slight_smile: Het is je van harte gegund… (al is dat ook weer een beetje dubbel op dit moment :p)

Ik weet dat jullie me niet kennen, maar wilde toch even reageren.

Ik lees al vanaf het begin mee, dus heb alles gevolgd.

Venix, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Toen ik het net las had ik echt een big smile op mijn gezicht. Vind het echt super leuk voor jullie en hoop dat het nu een blijvertje blijft.

Ikke, hopelijk ook voor jou goed nieuws deze maand.

dank je icoon.

En ikke dat je zo rustig blijft en kan afwachten met testen !! zou ik echt niet kunnen… Maargoed blijf duimen voor je

@venix wrote:

Dames mijn vorige berichtje is beetje gelogen…wilde na mijn vorige uitgelekte zwangerschap eerst zelf me zus bellen voordat ze het weer via het forum te horen/lezen kreeg.

Maar ik heb vanmorgen getest en zie banner !!!

Aaaaah, gewéldig, Venix, dus toch! :mrgreen: :clap: :thumbup:

En oh, Ikke, die spanning blijft dus! Maar je bent al een stuk langer overtijd dan Venix, en de symptomen die je beschreef … Ik heb zo’n vermoeden dat de dec11/jan12-stoppers binnenkort allemaal zwanger (of al bevallen) blijken te zijn :smiley: Temperaturen deed je trouwens nog niet hè? Anders duidt 18 dagen achter elkaar een verhoogde temperatuur op zwangerschap (maar dat duurt meestal nogal lang na de NOD; ik hield het zelf niet zo lang vol om niet te testen ;))

ja dus toch…sorry dat ik gelogen heb maar moest werken. en vorige keer is me zus er via het forum achter gekomen en dat wou ik nu even voorkomen.

@venix wrote:

ja dus toch…sorry dat ik gelogen heb maar moest werken. en vorige keer is me zus er via het forum achter gekomen en dat wou ik nu even voorkomen.

Nou, dat zij je vergeven hoor - ik vind het in ieder geval absoluut niet raar dat je het om die reden niet gelijk aan de grote klok hebt gehangen!

hier ook Venix: gefeliciteerd :-* :-* :dance: :dance: :dance:

@ikke kom op jij,ga is testen :naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen:

Venix, jij bent de topicstarter; kun jij de topictitel aanpassen? Nu nog wachtend op één, hopelijk binnenkort nul :clap:

Gelukt !!

Venix. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk mag het dit keer wel goed gaan.

Ikke voor jouw draaien mijn duimen op volle toeren.

Ik moet wel zeggen dat ik de titel nu erg hard vind. Wachtend op 1.

Als ik als enige niet zwangere zal over blijven. Ik weet niet wat ikke er van vind. Maar misschien kan de titel iets aan gepast worden.

@ sunrise die titel is al maanden zo alleen voorheen stond er het cijfer 2. Denk dat als ikke er een probleem mee had gehad ze dat al wel eerder had gezegt.

En daarbij hoop ik ook dat het dit keer goed blijft gaan…verwacht het eerlijk gezegd wel al hou ik in me achterhoofd dat het niet altijd zo hoeft te zijn.

misschien kan je de titel veranderen naar:

We duimen nog voor Ikke? Of we duimen nog voor 1?

Vind de titel ook maar niks :silenced:

@ikke wat een geduld heb je toch ik had al 8 dagen terug getest :mrgreen:

Ik vind het spannend hoor en mijn duimen draaien overuren voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :-*