dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

Gister ongi geworden. Maar heel raar. Niet echt bloed, maar meer oranjig wat als bloed door moet gaan. Verder een hoop gerommel onder in mijn buik en geen normale ongilast. Als het morgen niet doorgezet is, toch testen denk ik

@ikke_w wrote:

Gister ongi geworden. Maar heel raar. Niet echt bloed, maar meer oranjig wat als bloed door moet gaan. Verder een hoop gerommel onder in mijn buik en geen normale ongilast. Als het morgen niet doorgezet is, toch testen denk ik

Ja, ik zou dan zeker een test doen! :dance: Ik had dat ook op mijn NOD en las toen in een boek over zwangerschap dat zulk soort oud bloed inderdaad een teken van zwangerschap kon zijn (bovendien had ik ook veel minder last van buikpijn; die dag nota bene veel gesjouwd met een verhuizing, en maar één finimal nodig gehad; normaliter zouden dat er op zo’n dag minimaal 4 zijn). Het kan in jouw geval natuurlijk anders uitvallen, maar dit klinkt goed; ik ben nu al enthousiast! :smiley: Succes met afwachten en zeer benieuwd wat het gaat worden :slight_smile:

cathgirl lekker aan het genieten van je verlof dus! :slight_smile:

Hihi leuk he die (over)bezorgde mensen :wink:

sunrise gecondoleerd met je oma :hug: in oktober helaas hetzelfde meegemaakt…

ikke hoe gaat het nu bij jou? Is het nog doorgezet of heb je nog getest?

Hier alles zn gangetje…donderdag weer bij de vk geweest en alles was weer goed…kleine ligt alleen nog steeds in stuit :frowning: Volgende week woensdag terug komen, en als hij dan nog in stuit ligt dan gaan ze dmv een echo kijken hoe hij precies ligt en of hij nog gedraaid zou kunnen worden (als we dat willen) anders word het dus een ks…maak me er wel allemaal beetje druk om, dus hopelijk draait ie nog gewoon keurig :pray:

@Dotje wrote:

cathgirl lekker aan het genieten van je verlof dus! :slight_smile:

Hihi leuk he die (over)bezorgde mensen :wink:

Nou ja, ik voel nu de laatste loodjes wel hoor. Heb (weer) een verkoudheid opgelopen, slapen gaat dus flut en ik zit helemaal vol. Verder klink ik als Joe Cocker. De overbezorgde mensen kunnen gelijk tevreden zijn, want ik vertoon me voorlopig ff niet buiten :wink: Hopelijk is het virus weg voordat ik ga bevallen.

ikke hoe gaat het nu bij jou? Is het nog doorgezet of heb je nog getest?

Ik ben ook héél benieuwd! :D :pray:

Hier alles zn gangetje..donderdag weer bij de vk geweest en alles was weer goed..kleine ligt alleen nog steeds in stuit :( Volgende week woensdag terug komen, en als hij dan nog in stuit ligt dan gaan ze dmv een echo kijken hoe hij precies ligt en of hij nog gedraaid zou kunnen worden (als we dat willen) anders word het dus een ks..maak me er wel allemaal beetje druk om, dus hopelijk draait ie nog gewoon keurig :pray:

Wat balen van die stuitligging! Met jouw termijn kan het kindje nog wel draaien, volgens mij. Als dat niet vanzelf gebeurt, wat doen jullie dan? Vaginaal bevallen met stuitligging kan vaak ook wel, maar is natuurlijk wel eng. Ik weet ook niet of ik dat zou durven; al is een keizersnede gelijk ook een fikse ingreep. Ik hoop dat het kindje nog omdraait, vanzelf of met enige aansporing!

cathgirl ow das iets minder dat je zo verkouden bent…hopelijk voel je je snel weer beter :slight_smile:

De kleine zou nu indd nog moeten kunnen draaien, alleen het is een beetje een eigenwijsje :wink: ligt al vanaf 29wk zo…dus nog even duimen dat hij komende week even wil gaan draaien. Mocht hij niet draaien en hij ligt er verder wel goed voor om van buitenaf gedraaid te kunnen worden dan gaan we dat nog wel proberen denk ik…anders een ks.

Vaginaal met stuitligging doen ze volgens mij ook niet vaak meer…kan gevaarlijk zijn voor de kleine omdat dan vaak de navelstreng (te lang) afgekneld kan komen te zitten.

ikke maakt het weer spannend… ben ook erg nieuwsgierig naar de uitslag van een test.

@sunrise gecondoleerd.

@ de rest niet heel erg bijgelezen.

Ben net doodvermoeid thuis van een heel gezellig maar druk weekendje belgie. Was erg gezellig maar ben nu echt kapot.

Het is niet echt doorgeten (wel ietsiepietse meer geworden, maar een eind minder dan normaal) en maar 3 dagen ipv 5…

Ik weet niet of ik nou moet gaan testen of niet… Geen enkele klachten gehad, nu ook niet… Denk dat ik gewoon een heel lichte ongi had dit keer…

Ik ben zo bang dat als ik nu test dat het zo’n tegenvaller is…

Wat ik wel jammer vind i dat ik nu precies in mijn midweekje weg ongi ga worden de volgende keer… (mits ik zwanger raak intussen ;))

Verder ben ik nu strontverkouden, mijn hele lijf doet er zeer van :S maar wel druk aan het trainen voor de 4-daage :wink:

@sunrise nog gecondoleerd

@cath s6 met de laatste loodjes

@venix s6 met wachten op de redday (of niet)

@ikke_w wrote:

Het is niet echt doorgeten (wel ietsiepietse meer geworden, maar een eind minder dan normaal) en maar 3 dagen ipv 5…

Ik weet niet of ik nou moet gaan testen of niet… Geen enkele klachten gehad, nu ook niet… Denk dat ik gewoon een heel lichte ongi had dit keer…

Ik zou wél testen als ik jou was! Ik vind de symptomen wat al te herkenbaar (en dan dus bij het begin van mijn zwangerschap, het bleek - inderdaad - geen ongesteldheid te zijn). Natuurlijk geen 100% garantie, maar het komt tamelijk vaak voor dat je lichaam nog even moet wennen aan zwangerschap en dat er daardoor nog licht bloedverlies is in de tijd dat je anders ongesteld zou zijn. Of het is een innestelingsbloeding (al is die dan wat laat). Natuurlijk kan het ook tegenvallen, maar dat doet het dan (op een gegeven moment) zonder test ook.

Verder ben ik nu strontverkouden, mijn hele lijf doet er zeer van :S

Beterschap! Verkoudheid sux :(

@ ikke ik denk dat ik ook zou gaan testen als ik jou was. Ik had ook nergens last van voor ik mijn positieve test had. En ligt bloedverlies KAN aan het begin van een zwangerschap… Blijf duimen voor je…

@ikke ik zou ook testen hoor. Je hoort het veel :slight_smile:

Enneuh ik was bij Laura en beeb verkouden de week dat ik posi teste :mrgreen:

dus testje doen hoor! ik duim iig :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@ ikke hou je ons in spanning of is het echt doorgezet ??

Ik zit hier ook al constant te checken of er al nieuws is! :stuck_out_tongue:

@cathgirl wrote:

Ik zit hier ook al constant te checken of er al nieuws is! :stuck_out_tongue:

denk yesss reactie van ikke maarre cath stelt me teleur :stuck_out_tongue:

Sorry, ik ben al zwanger, dat heeft geen nieuwswaarde meer :wink:

hahahaha wie weet het nieuws van je bevalling ??? bedoel je bent de 37 wk voorbij.

@venix wrote:

hahahaha wie weet het nieuws van je bevalling ??? bedoel je bent de 37 wk voorbij.

Ja, dát zou wel nieuws zijn! Maar het beebje zit nog hoog en droog (nou ja) op zijn/haar plekje in mijn steeds dikker wordende buik :slight_smile:

die denkt ook kom wel als het stopt met vriezen nu te koud

Het heeft niet doorgezet… Bleef een beetje lafjes… getest heb ik nog niet…

Zit te denken of ik dat wel of niet ga doen, of dat ik gewoon afwacht…

Venix vandaag je nod? En, en, en?

Ikke je houd ons in spanning…denk gewoon dat het raak is bij je dus moet je testen… !!! :lol:

Hier nog niks te melden. Niet ongi maar word ik ook soms pas s’avonds. Geen gevoel dat het eraan komt maar begin stiekem wel hoop te krijgen ivm pijnlijke (.)(.)

@venix wrote:

Ikke je houd ons in spanning…denk gewoon dat het raak is bij je dus moet je testen… !!! :lol:

Hier nog niks te melden. Niet ongi maar word ik ook soms pas s’avonds. Geen gevoel dat het eraan komt maar begin stiekem wel hoop te krijgen ivm pijnlijke (.)(.)

Wordt dan pas maandagochtend dat ik ga testen…

heb je normaal met je ongi geen pijnlijke (.)(.) dan venix?

die van mij doen elke ongi zeer… dus geen maat… Net als alle andere gangbare klachten :stuck_out_tongue: (zoals bv misselijkheid)