dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

goed in de gaten houden hoor Danielle! en op je suiker letten :slight_smile:

Sorry meiden, even ego :oops:…ik ben zooooo zenuwachtig voor eerste werkdag vandaag :frowning: :shifty: voel me er gewoon niet lekker door :?hopelijk valt t allemaal 100% meer

succes dotje je kan het anders was je niet aangenomen. Komt helemaal goed.

Wij gaan vandaag voor het eerst de lijn in. Hiervoor alleen maar theorie gehad. Dus word ook spannend.

succes dotje! je kan het hoor lieverd! :-* :hug: ik zal aan je denken :thumbup:

jij ook succes venix :-* :thumbup:

en dotje hoe is het gegaan?

Bij mij goed. Iedereen zat 2 aan 2 te bellen alleen zijn we met een oneven aantal dus zat ik alleen maar ging prima naar mijn idee. Nog wel heel erg zoeken in de systemen maar verder geen problemen gehad.

ff update erbij…lees net op hyves dat ik van me oude werkgever nog geld tegoed heb. schijnt dat ze ons een jaar lang onder betaald hebben en dat we het met terug werkende kracht terug gestort krijgen.

Hey meiden!

Bedankt voor de lieve berichtjes :-*

T ging goed, maar het was super druk en stonden onderbezet dus ben gelijk hartstikke kapot haha…Weet alleen nog niet goed wat ik van de collega’s moet denken, was door de drukte ook niet echt tijd voor om daar achter te komen.

Venix, mooi dat t bij jou ook goed gegaan is! :smiley: :thumbup:

En lekker dat je nog geld van je oude baas tegoed hebt! Altijd fijn zo’n meevaller :smiley:

ja zo denk ik ook dotje.

Wel jammer dat het meteen zo druk was aan de andere kant kan je dan wel meteen goed ingewerkt worden maar was ook wel lekker als je even je collega’s had kunnen leren kennen.

fijn dat jullie eerste werkdag goed is verlopen dotje en venix! :dance: :thumbup:

Zo. Ff een update. Ik ben nu op vakantie in Noorwegen. Ongi heeft doorgezet, maar wel korter/lichter dan normaal. De sollicitatie is hem helaas niet geworden. Dus voor alles, op naar de volgende ronde.

:thumbdown: :hug:

hopelijk volgende maand beter :-*

balen ikke volgende ronde dan maar :slight_smile: Fijne vakantie verder.

Jammer ikke…hopelijk volgende ronde! Fijne vakantie verder!

Petatje, hoe voel jij je? Al ergens last van? :wink:

Hier vandaag weer leuke dag op t werk gehad…alleen komen ze nu misschien bepaalde afspraken niet na :? Mbt zaterdagen werken en mn vakantie in September…hopelijk weet ik snel meer want als ze zo gaan doen en nu al afspraken niet na gaan komen zoek ik wel verder…wat ik erg jammer zou vinden want heb t er verder goed naar mn zin :frowning:

he bah ze moeten zich wel aan de afspraken houden hoor! :thumbdown:

heb eigenlijk nergens last van,en dan maak ik me zorgen.

Maar afwachten is het enige wat ik kan doen :wink:

das inderdaad niet zo mooi dotje. Komt vast wel goed.

Petatje had ik ook in het begin. Merkte echt niks tot een paar dagen na me positieve test. Toen begonnen de kwaaltjes en werden ze met de dag erger.

Hier gaat het goed op me nieuwe werk. Bevalt prima en zit er ook al aardig in. Vandaag en morgen nog bellen dan weekend !!!

Kan weer opzoek naar ander werk :frowning:

Ze zagen geen toekomst in me vanwege dat ik om de week op zaterdag wil werken en niet iedere week, en omdat ik in September vakantie wil…Terwijl ik dit van te voren allemaal duidelijk heb aangegeven, alleen was toen de ā€œgroteā€ baas nog op vakantie dus was ik door dat *&$%@#% vrouwtje aangenomen en nu zijn ze t er ineens niet meer mee eens :wall: allemaal voor niets geweest dus…baal er echt ontzettend van :frowning: :cry:

wat BELACHELIJK !!! dotje

Vind het echt PIEP voor je. Succes met iets anders vinden meis

van de 3 weekenden is dit weekend 2 waarin ik niet thuis ben. Gaan straks naar me zus toe en daarna door naar scheveningen omdat we voor ons huwelijk kaartjes hebben gekregen voor de musical mary poppins.

Dan blijven we bij me ouders slapen en komen morgen aan het einde van de ochtend weer terug.

Daarna begint de klus week :slight_smile:

fijn weekend all.

Heel erg veel plezier meid! Geniet er lekker van :smiley:

@dotje wat een stelletje @$* zeikerds seg! :evil:

:hug:

Hoop dat je snel je droomjob vind :-*

@venix veel plezier,hoe was de musical?

enneuh veel succes met de klusweek :pray: :thumbup:

de musical was heel erg leuk alleen raad ik het iedereen af om met dit weer op zaterdagmiddag naar scheveningen te gaan. Met parkeren was een HEL!!!

Verder echt genoten !!!