dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

Goed te horen dat de musical leuk was Venix Hoe was de rest van je weekend? Succes van de week he :wink:

Petatje Hoe was jouw weekend?

Liefs :-*

fijn dat musical zo leuk was! kan me wel voorstellen dat parkeren idd hel was :lol:

heb een rustig weekend gehad. zaterdag was mannetje uit werken en gisteren enkel op visite geweest bij mijn beste vriendin.

vandaag terug werken,hoop dat de week snel voorbij vliegt en dan maandag echo :pray:

hoe was jou weekend trouwens?

spannend volgende week petatje.

Mijn weekend was verder prima. NA de musical bij de mac gegeten daarna naar me zus voor potje monopoly op de wii toen naar me ouders om daar te slapen. Gisterochtend staan kleppen met de buren van me ouders (ze hebben de heg tussen hun weg gehaalt en gister schutting geplaatst) Hondjes uitgelaten (van ons en de buren) daarna naar huis omdat ik weer dj mocht spelen.

Vandaag weer werken maar nog aardig last van me rug dus weinig zin. Ben blij als ik volgende week weer een rustig normaal leven krijg.

Petatje, spannend hoor maandag echo! T moet gewoon goed gaan dit keer! :pray: :smiley:

Venix, gaat t weer iets beter met je rug?

Hier nog steeds werkloos thuis, heb inmiddels wel van t weekend weer sollicitatie de deur uit gedaan dus hopelijk hoor ik er snel iets van :pray:

Had trouwens nog email contact (werd mij verteld dat hij per telefoon niet bereikbaar was dus kreeg zn nr niet, maar hij antwoorde mn mail wel via zn blackberry :?) gehad met de “grote” baas door wie ik dus was ontslagen…nou hij kwam met alleen maar tegenstrijdige dingen van wat er tegen mij was verteld…het was echt een en al bull sh*t :evil: Dus achteraf gezien moet ik alleen maar blij ben dat k er niet meer werk want voor zulke mensen WIL je niet eens werken…bah!

Zometeen komt mn beste vriendin gezellig op visite :slight_smile: Zij weet er van dat we bezig zijn voor kinderen dus kunnen we ff baby-praat houden haha! Hopelijk over weekje posi test! :pray: :pray:

dotje hoop dat je snel weer aan het werk kan.

Met me rug gaat het ietsjes beter. ZAl volgende week wel goed komen als ik weer meer rust kan nemen.

hoe merk je eigenlijk dat je je eisprong hebt ?

Dacht namelijk gister iets te voelen en dan zou het een cyclus zijn van 27 dgn

venix ik heb geen idee hoe je dat kunt voelen…zelf kan ik het goed afleiden van hoeveelheid vruchtbaar slijm, en dat ik de dag erna ontzettend pijnlijke tepels heb (dus kan niet om mn eisprong heen haha) soms voel ik rond die tijd ook wel eens hele korte kleine steekjes…is steeds maar heel even, maar dat voel k ook niet iedere maand.

hade wel meer slijm maar kan nog niet onderscheiden of het vruchtbaar slijm was. Daarbij had ik wat steken onder in me buik richting me linker lies.

Heb het nog nooit eerder gehad en volgens een 28 dgn cyclus was gister me eisprong dus daarom denk ik dat het daarmee te maken heeft

Zou kunnen hoorvenix :slight_smile:

Pff k sta ineens helemaal onder de pukkels :? Voor namelijk mn schouders en begint ook al in mn gezicht en op mn rug :roll: heb wel vaker vlak voor menstruatie wat pukkeltjes, maar nu is t zo erg…echt nog nooit meegemaakt :?

voor jou te hopen op andere hormonen dan voor je ongi

klinkt spannend hoor dotje! :pray: heb er ook wel last van :wink: :mrgreen:

ik duim igg voor jullie :-*

Laten we t hopen hihi :oops: :pray:

Hey meiden!

Allemaal bijna weekend?:smiley:

Eindelijk is het weer een dagje lekker weer zeg, zoo wat was het slecht de afgelopen dagen! :shock: Maar helaas is t na vandaag alweer over met t mooie weer :frowning: Dus vanavond gaan we er hier iig nog maar extra van genieten en steken we lekker de BBQ aan :wink:

Verder begin ik m nu toch wel beetje te knijpen hoor voor mn nod maandag :oops: Lijkt wel of het iedere maand die het langer duurt, spannender word. Heb nog helemaal nergens last van (op mn pukkels na :stuck_out_tongue: ) alleen wel minder pijnlijke borsten als anders, maar ben er inmiddels achter dat kwaaltjes helemaal niets zeggen…dus ik durf nergens vanuit te gaan…Sterker nog,mocht ik wel zwanger zijn dan geloof ik het denk niet eens haha.

We zullen zien…eerst nog lekker van t weekend gaan genieten :slight_smile: Vanavond BBQ, morgen eerst de stad in en daarna naar mn oma om der haar te knippen, en zondag rustig dagje en savonds naar de bios in Antwerpen :smiley:

Fijn weekend allemaal! :-*

ik denk aan je dotje! en ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :-*

vandaag echo gehad,nog erg vroeg maar een heel mooi vruchtje in het midden van de baarmoeder. :inlove: :inlove:

5 weken zwanger dus :inlove: :inlove:

Nu hopen dat het hartje gaat kloppen :pray:

5 augustus terug :angel:

Goed nieuws dus patatje :smiley: :smiley: :inlove:

Je zou toch eerst maandag echo hebben? Gaat helemaal goed komen deze keer :smiley: Dat moet gewoon! Volgend jaar maart heb jij een prachtig beebje in je armen!!

petatje ik ben het met dotje eens ik denk ook dat het nu goed blijft gaan en dat je die kleine in maart lekker in je armen kan houden.

Hier vanmorgen eind toets gehad en we moesten 90% halen om te slagen. Ik heb 98% gehaalt dus mag blijven !!!

Vanmiddag onverwachts vrij. Vanavond draaien bij de internet radio. Morgen bbq en zondag weer draaien. Weekend weer voorbij.

Dotje nog ff volhouden nog paar daagjes en dan weet je of je ook een maart/april kindje gaat krijgen.

Goed gedaan venix! :smiley: :dance:

En is wel eens lekker om onverwachts een middagje vrij te zijn toch :smiley:

Zit nog te twijfelen wanneer ik zal testen…normaal gesproken test ik namelijk altijd gelijk de ochtend van mn nod, waarop ik dan vaak paar uur later ongi was (zonde van de test dus :stuck_out_tongue: ) Maar eigenlijk wil ik maandag gewoon afwachten of ik ongi word en dan eventueel dinsdag testen als dat dan nog nodig is natuurlijk…maar weet niet of ik dat kan haha :oops:

hahhahaha Das het voordeel van je cyclus niet kennen weet niet psies wanneer me nod is dus maakt voor mij niet uit. Test gewoon als ik denk dat ik nog niet ongi ga worden. Voel dat meestal aankomen.

ik zou morgen testen haha maar ik heb dan ook geen geduld :lol: