dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

hey dames hier al weer deel 3.



wat gaat het snel. hopelijk mag snel onze wens in vervulling gaan



deel 2

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96574&postdays=0&postorder=asc&start=765

Meld zich :mrgreen:

meld!!!



bij mij weinig gebeurt dit weekend.

Gister uit eten en naar de bios geweest. Hadden we een bon voor gekregen van mijn man zijn werk met de bruiloft.

vandaag bij een vriend van mijn man langs geweest die net een eigen huisje heeft.

Venix, gezellig dat jullie lekker uit eten zijn geweest :slight_smile: Welke film zijn jullie geweest?

nieuwe pirates!!!



vond hem wel leuk maar had er wel meer van verwacht.



iemand anders nog iets leuks gedaan?



hebben we ook nog een lijstje met namen en wie er al zwanger zijn enz?

meld :mrgreen:

Meld!



Jammer, Dotje en Ikke!



Hier alles goed. Ik voel de baby nu trappelen, en dat is een hele geruststelling elke keer :inlove:

Ha meiden, ik lees en leef nog steeds mee hoor!

Een :hug: voor wie het nodig heeft en ik duim dat voor iedereen de wens van een beebje snel in vervulling mag gaan.

Venix,

Jammer dat je meer van de film had verwacht maar je bent er toch even uit geweest. Wij hebben het weekend vrij rustig aan gedaan omdat ik toch nog wel last heb van de operatie.

Wel nog naar een verjaardag geweest.



Vanmorgen bij de huisarts geweest. Wegens langdurig medicijngebruik kan vruchtbaarheid zijn afgenomen. Huisarts heeft me doorverwezen naar de fertiliteitsarts waar we half juni al terecht kunnen. Fijn dat hij zelf hiermee komt en toch alles wel serieus neemt en ons niet laat afwachten. Normaal is toch wel een jaar aankijken dus had niet verwacht dat hij dit zou voorstellen zeker omdat ik er voor wat anders naartoe ging.

Be continued!



Wat duurt zo’n maand weer lang altijd hè?

puck kan me voorstellen dat veel medicijnen invloed hebben. Bij mij is dat absoluut niet het geval. Ben gestopt met medicatie om zwanger te raken en heb daarvoor denk ik 4 jaar dag in dag uit aan de pijnstillers gezeten. van ibuprofen tot aan morfine en was met 2 mnd zwanger.

Venix, die is in 3d toch? Hoe komt t dat je er meer van had verwacht? Of valt t beetje tegen nu er grotendeels nieuwe mensen in mee spelen?



Lily, leuk dat je de baby al voelt!! :inlove: Hoe is t eigenlijk met Bastiaan zn kamertje?



Puck, waar heb je operatie aan ondergaan? Heb ik gemist denk ik? :oops:



Hoe gaat t met de andere meiden?

Wondertje heb ik ook al lang niet gezien hier?

Hoi, Met het kamertje gaat het goed. De kozijnen zijn nu gedaan, en alles is in huis. De gordijnen zijn bijna klaar.



We moeten even de wastafelaansluiting laten controleren want die lijkt beschadigd, en als dat gemaakt is…(en als het bedje geleverd is :roll:) kan ie over! :dance:

mooi dat het kamertje bijna klaar is en dat alles goed gaat met die kleine.



dotje hij is inderdaad in 3D vond de verhaallijn gewoon niet echt spannend in vergelijking met de andere 3 films. Zitten wel spannende momenten in maar de verhaallijn vind ik echt saai

Ook ik meld me in dit nieuwe deeltje…

vandaag een echo gehad ivm met mijn bloedverlies. Er was enkel een klein leeg vruchtzakje te zien.

Nu wachten tot mk op gang komt.

Volgende week dinsdag echo om te kijken of de bm schoon is. :cry:

Jeetje Patatje wat rot voor jullie zeg! Vast erg geschrokken lijkt me.

Dikke knuf voor je!



Dotje ik stuur je privé berichtje.



Zojuist de ovulatietests ontvangen dus deze ronde maar eens proberen de LH piek te spotten.

Fijne avond nog!

Jeee Petatje, meid toch! Potverdorie, dat is niet de bedoeling :hug:

:hug: petatje… echt balen (zacht uitgedrukt) Sterkte

ik lees nog wel met jullie mee…



petatje heel veel sterkte :cry: :hug:

Petatje :cry: :hug: :hug: wat erg meid…

Heel erg veel sterkte :hug:



Dikke knuffel :hug: