echt een super nacht gehad… NOT
Werd tegen half 2 wakker omdat ik naar de wc moest en ben toen binnen een half uur 3x geweest. Erg veel krampen erbij en uiteindelijk de huisartsenpost gebelt. Moest ik even langskomen dus ik me man wakker gemaakt en wij die kant op. Verloor ook grote proppen met weefsel waar ik echt van schrok (4a5 cm) bleek gelukkig niet heel veel aan de hand te zijn. Waarschijnlijk wat resten die er nog uit moesten. Tegen kwart over 4 lagen we weer in bed en konden we nog 1,5 uur slapen voordat de wekker ging.
WIL ME BEDJE !!! dus duik zo weer lekker op de bank onder een dekbed
oh nee petatje. neeeeeee niet weer. wat rot zeg dit allemaal weer.
heel heel veel sterkte.
ik ga van de week even weer aan het lijstje zitten. mijn sm is vanuit portugal gekomen dus erg weinig tijd.
weten jullie hoe ik het vorige deeltje moet sluiten. heb al een mail gestuurd maar er word blijkbaar niks mee gedaan.
have fun met je SM. Lijstje komt wel en het vorige deel zal vanzelf gesloten worden lijkt mij
veel plezier met je schoonmoeder Sunrise!
petatje nog een weekje dan is mupke 1 jaar !!! druk bezig met plannen? of staat het nu even op laag pitje?
Hopelijk hebben jullie in ieder geval een leuke gedag
Wij gaan deze ronde maar voor de methode “dag op-dag af” Oftewel om de dag klussen…
Wel apart… Eerst had ik altijd de ene maand een heftige ongi (1,5/2 dgn), de andere maand een milde (3 dgn), deze maand is het ineens mild, maar gaat ie volgens mij wel langer duren (nu 5de dag)
gezien het feit dat ik me cyclus niet ken lijkt het voor mij ook wel een optie ikke. Dan moet het toch ergens een keer raak zijn met een blijvertje
Dat was mijn idee inderdaad ook… dan heb je volgens mij ook een grote kans… Je zit dan altijd binnen de tijd die een zaadcel of eicel in leven blijven…
Jeetje meiden wat lees ik nu toch allemaal. Ik heb er geen woorden voor. :hug:
Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie verlies.
En alweer deel nummer 3 wat gaat het hard.
@venix nog niet echt aan het plannen…Familie komt samen,ga wat hapjes op tafel zetten en dan taart…
Moet nog wel wat versiering gaan halen.
@knuffelen:wij gaan ook weer gewoon om de dag doen denk ik :think:
Was aan het denken om terug ovu testen te bestellen maar wil er niet te veel meer mee bezig zijn :oops:
Gisteren ging het eigenlijk goed,geen tranen gelaten maar toen ik vandaag in de taverne in het dorp op de wc zat zijn de tranen gekomen!
Verder heeft mannetje er ook wel wat last van,die heeft een rothumeur :thumbdown:
Petatje, lieve meid vind t echt zo erg voor jullie :hug: en gewoon de tranen laten lopen hoor…
Wat is eigenlijk een taverne? :oops:
Over het om de dag klussen…dat is hier eigenlijk niets nieuws :oops: :oops: hihi
petatje moet kunnen hoor. Tegen mij is vorige week door de VK gezegt gewoon alle gevoelens die je hebt de ruimte geven om je te uiten. Wil je huilen gewoon huilen en voor je man net zo natuurlijk. Vrouw heeft het lichamelijk zwaarder met een MK maar emotioneel gezien verliezen jullie allebei een kindje
petatje :hug:
Goede avond!
Hoe gaat het hier met iedereen?
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Hier wel lekker weekend voor de boeg…morgen eerst de tuin in orde maken, daarna lekker bbq-en met mn ouders en schoonouders en zondag verjaardag van mn opa.
En het vruchtbaar slijm is weer gespot :lol: dus genoeg te doen haha…hopelijk is mn eisprong uiterlijk dinsdag want mn vriend gaat vanaf maandag 3 dagen weg, dus maandag nog ff gauw knuffelen voor hij weg gaat haha, en dan hopen op roze
Fijn weekend allemaal! :-*
hahaha dotje
Weekend klinkt gezellig have fun en knuffelze
Hier vandaag naar 50ste verjaardag van een tante morgen de logeerkamer in de voorstrijk en volgende week behangen. Dan is die ook weer klaar en had ik gehoopt op inrichten voor een kleine maar nu gaat gewoon het logeerbed weer naar boven.
hoi!
Hadden gisteren een “sweet 16”…we waren verkleed als bonnie and clyde.
Het was geweldig! heb echt lekker mijn gedachten verzet :thumbup:
Ga zo mupke halen en dan in de namiddag een tuinfeest.
Morgen is het dus poetsen en rusten… :roll: :lol:
@dotje veel plezier met de bbq enzo en met het knuffelen natuurlijk! :-*
@venix kan je de kamer niet gewoon leeg laten?
dotje. nou knuffelze he. hihihihi.
petatje. lekker dat je even je zinnen hebt verzet. even lekker aan iets anders denken.
hier hebben we gister de pret echo gehad. alles gaat goed. hij liet zich keurig zien . we krijgen een zoon.
moet wel even aan het idee wennen hoor. maar vandaag hebben we alvast wat kleding geschopt. wel gek hoor ben toch wel geneigt om voor roze rokjes en jurkjes te kijken.
:dance: :dance: gefeliciteerd met je zoon :inlove: :inlove:
sunrise GEfeliciteerd met je zoontje !!!
Petatje we kunnen hem leegmaken maar de slaapbank staat nu in de woonkamer en krijg denk ik nog wel paar keer logees voor ik een kleintje op de wereld ga zetten dus is het handiger om de bank weer gewoon boven neer te zetten. Is in de toekomst snel genoeg weer beneden.