dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

ja als je het zo bekijkt heb je wel gelijk ja! :smiley:

Gaan jullie je lichaam rust gunnen of gaan jullie onmiddellijk voor een nieuw wondertje? :think:

allebei… ga niet weer aan voorbehoedsmiddelen maar wel beetje rustig aan doen eerste maand

ik :pray: dat je snel weer zwanger bent meissie en dat het dan een plakker is :-*

morgen ons reisje boeken…

We willen volgende week zondag de vlieger op naar de zon!

Heb Laura’s spullen al uitgezocht…

Zal nog een drukke week worden,koffers pakken,huis helemaal aan kant,taart maken,feestje voorbereiden en een hele week werken 8)

heerlijk petatje ff op vakantie. hoop dat je nog iets kan vinden op dit termijn. word dan inderdaad wel ff druk met inpakken en alles op tijd regelen.

hoop voor jou ook dat je snel weer zwanger bent van een plakkertje. Wil dit echt niet meer meemaken.

Sunrise, Gefeliciteerd met je zoontje!! Hihi zal inderdaad wel wennen zijn qua shoppen omdat je nu gewend bent om naar meiden spulletjes te kijken.

Hoe gaat t verder met je? En met de plannen voor Portugal?

Petatje, lekker dat jullie weekje naar de zon willen! Weet je al waar naartoe?

Hier weer op t wachtbankje nu…

wanneer is je nod dotje??

venix, Mn nod is rond 19 juni

ik ga voor je duimen :pray:

19 juni spannend dotje! :pray: ik duim voor je dat het raak is :-*

echo was goed,cyclus was zelfs al opnieuw begonnen :slight_smile:

Gefeliciteerd met mupke !!! zie het nu pas aan je banner :stuck_out_tongue:

Thx Venix :smiley:

jaja alweer een jaar! vorig jaar lag er een klein lief beebje op men buik en nu hangt er al een heel peutertje aan mijn been :lol:

hier in België zijn ze vanaf 1 jaar een peuter,het woord dreumes kennen wij niet echt :wink:

heerlijk toch. als ik die ontwikkeling elke keer zie van die kleintjes vind ik het zo geweldig

petatje van harte gefelicteerd met je kleine meid.

Petatje, nog gefeliciteerd met je kleine meid! :smiley:

Wel fijn dat je cyclus alweer opnieuw begonnen was…

Venix, hoe gaat t nu met jou meid? En met werk? Al iets op t oog?

Hier home alone…best stil zo haha, maar gelukkig komt mn ventje morgen weer thuis :slight_smile:

Morgenmiddag sollicitatiegesprek…ben benieuwd!

dotje heerlijk he af en toe die stilte

hier gaat het goed. Vrijdag op gesprek en hopelijk dinsdag beginnen. Als dat niks is heb ik volgende week weer een gesprek. Dus zit wel iets aan te komen.

jij succes morgen met je solicitatie.

Succes met je sollicitatie morgen dotje! :-* :thumbup:

Jij vrijdag ook Venix :-*

Dank jullie wel meiden :slight_smile:

Venix jij ook alvast succes vrijdag! :thumbup:

txs meiden

Dotje,wanneer ga je testen? :lol:

Hahaha petatje, moet zo ie zo nog 10 dagen tot mn nod…wil zo ie zo niet eerder dan dat testen…liefst wacht ik of mn ongi uitblijft en pas paar dagen daarna testen ofzo, maar dat kan ik toch nooit volhouden haha :lol: