dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

pff k ben zenuwachtig haha…zo maar s vertrekken voor sollicitatiegesprek :shifty:

Hahaha nou mn dag begon goed vandaag zeg :lol:

Ze zouden vandaag tussen 11 en 13 uur de meterkast komen vervangen, dus ik lag nog lekker in mn warme bedje…TRINGGGG…deurbel…ja hoor, staan ze er al hahaha…Heb me nog nooit zo snel aangekleed :lol:

En sollicitatie gister ging trouwens wel goed, ik mag volgende week vrijdag, met 2 modellen om te knippen, laten zien wat ik kan…en dan hoor ik meer…zag er in ieder geval allemaal leuk uit daar dus ben benieuwd :slight_smile:

En hoe is het hier met iedereen? Is niet meer zo druk tegenwoordig he?

Petatje, hebben jullie trouwens nog vakantie geboekt naar de zon?

goed begin is het halve werk he dotje…

hier gaat het op zich goed. net op gesprek geweest en hoor vanmiddag via het uitzendbureau of ik aangenomen ben.

WORD ALLEEN GEK VAN ME LICHAAM !!!

3 dgn geen druppel bloed gezien lijkt het er nu op dat ik ongi ga worden ipv nabloedingen… VK en Gynaecoloog gesproken en die denken hetzelfde. is snel maar ze zien het vaker grrrrrrrrrrrrrr

:dance: yeah een goed gesprek Dotje! wat goed! :thumbup:

Succes met het knippen!

@venix jij ook succes vandaag!

en een dikke :hug: ,weet verder niet veel te zeggen :oops:

Ooh ja dotje,we vertrekken zondag naat Turkije :dance:

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gaat weer lekker vandaag

niet aangenomen omdat ik aan heb gegeven dat up en cross sell niet mijn sterkste punt is waardoor hun denken dat ik het niet ga doen. totaal 2 verschillende dingen.

en uit de bloedtest is niets gekomen waardoor ik nog steeds niet weet waarom ik zo duizelig ben.

Zo. Daar was ik ook weer. Hier wordt volop geknuffeld.

As dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek, de zoveelste. Willen jullie meeduimen dat ik niet weer afgewezen wordt op mijn weinige ervaring?

Hoe gaat het met de rest van de dames?

nou ikke heb er zelf ook 1 dinsdag maar zal aan je denken !!!

Hoe ging jou gesprek venix??

Die van mij ging volgens mij wel goed… Ik hoor eind van de week of ik de gelukkige ben of niet… Zoja, dan mag ik volgende week een dag meelopen om te kijken of dat ook goed gaat, en dan zou ik beginnen na mijn vakantie (dus na 18 juli)

Heb weer mijn beste beentje voorgezet… Dus nu weer afwachten…

Ik heb volgens mij mijn ei gemist… Dus nu maar hopen dat we op goed geluk goed geklust hebben… Afwachten maar weer…

ikke hoop voor je dat het bij jou OOK een leuk antwoord word op je gesprek.

Ik werd half uur geleden gebelt dat ik maandag mag beginnen :dance:

Das een snel antwoord dan… Je had vandaag je gesprek ook toch?

Ik hoop ook zo dat ik nu eens een positief antwoord krijg…

ja klopt vanmorgen om 11 uur gesprek gehad en om half 6 werd ik gebelt. Zo snel kan het gaan tegenwoordig :slight_smile:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan venix :dance:

Ikke, hopelijk heb jij ook snel positief bericht van je sollicitatie!

Hier aan mn laatste schoolweek begonnen, a.s maandag laatste examen en dan hopelijk klaar :smiley:

En a.s. vrijdag in de kapsalon laten zien wat ik kan en dan hopelijk ook een leuke baan op zak :slight_smile:

Pff… Sinds gister na het gesprek last van mijn borstbeen en benauwdheid… Weer last van het syndroom van tietze, terwijl ik daar al ruim 5 jaar geen last meer van heb gehad… Sinds vanochtend steeds “irritatie” in mijn onderbuik… Waarom moet ik altijd alle klachten tegelijk hebben…

Gewoon naar de ezels geweest, maar niet zo lang gebleven… Had de puf niet zo… Gister vriendje die ineens tegen me zei (terwijl we in bed lagen), je hebt een volle buik, heb je net lopen snoepen… :roll:

Stiekum de hoop dat ik over 11 dagen niet ongi wordt… Maar zoals elke maand “we zullen wel zien”… En als het wel raak is, dan hoop ik niet dat ik te veel misselijkheid ga krijgen, want we gaan van 1 t/m 18 juli naar Noorwegen op vakantie met de auto… En ben vaak al gespannen en misselijk zat als ik met de auto zo ver moet…

Heb wel sinds begin van de maand het idee dat we een lentebaby gaan krijgen… (dus maart/april/mei/juni) en dan zou dit de eerste maand zijn dat het mogelijk is om een lentebaby te maken…

heb weinig tijd dus ff snel

ikke het syndroom van tietze ken ik heb ik ook last van. hoop dat het snel over is bij je.

Hey meiden!

Ikke, dat is niet fijn nee dat je daar weer last van hebt…kan dat zomaar spontaan op komen zetten? Heb er wel eens van gehoord maar weet er verder weinig van…

Venix, al zin om maandag bij je nieuwe baan te mogen beginnen? :smiley: Hopelijk heb ik vanaf morgen ook werk :slight_smile:

Pff, het komt echt met bakken uit de hemel vallen vandaag zeg, lekker binnen blijf weer als je de deur niet uit hoeft :wink:

Verder hier het gevoel dat het weer niets is deze maand…heb in ieder geval nog geen vreemde dingen gemerkt die anders zijn dan voor mn menstruatie…maar we wachten af…zondag zou mn nod zijn…

dotje en ikke ik ben aan eht :pray: voor jullie op een snelle zwangerschap en dat ikke haar baan gaat krijgen.

ik heb heel veel zin om maandag te beginnen. word denk ik ook wel weer zwaar na 4 wk thuis maar moet goed komen

heb menstruatiepijn dus denk dat me ongi gaat komen. Op zich goed want dan weet ik dat alles nog goed werkt. Heb nog geen bloed gezien maar het voelt wel zo.

Hier krampjes in mijn onderbuik, misselijk en “slijm”. Afwachten maar weer. Nog 10 dagen tot mijn NOD.

Venix, het zal indd wel wennen zijn om na 4 weken weer aan het werk te gaan, maar komt vast goed :slight_smile:

Ook hier het gevoel alsof mn menstruatie eraan zit te komen…

ik had het ook toen ik me test deed dus dotje nog niet opgeven !!! ik kan het makkelijk zeggen heb na me operatie niet veel geknuffeld ivm het nabloeden