Hey meiden,
Knippen vandaag ging goed…volgende week bellen ze me of ik aangenomen word of niet Nog even afwachten dus…Verder al zenuwachtig voor maandag, laatste examen :shifty:
Maar goed, eerst nog maar lekker van het weekend genieten…Morgen gaan we naar Guus Meeuwis! Heb er heel veel zin in, alleen jammer van het weer :?
En hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
:-*
heey
hoop voor je dat het iets word dotje.
Hier weinig plannen zondag ff naar me schoonvader en ik ga weer dj worden bij een internet radio.
Ow leuk venix! Heb je het al vaker gedaan? Wat voor soort internetradio is het?
ja heb het bij 2 andere ook gedaan die bestaan alleen niet meer. Word voornamelijk nederlandstalig gedraait. Morgenmiddag is me eerste uitzending dus als je zin hebt moet je even kijken op radio-bremar . nl
Vanmorgen getest maar weer s negatief pff wachten tot de duiveltjes weer komen dan maar…en dan op naar ronde acht
dotje bij jou lijkt het me mega vervelend dat je die onzekerheid elke maand het door je wisselende cyclus.
ik heb 1x 27 dgn gehad en 2x 31. Hoop dat het beetje in die richting blijft. Ook ik zit te wachten op de duiveltjes zodat ik weet wanneer ik weer een eisprong kan verwachten. die 9 dgn in me banner is 30 dgn vanaf de dag dat me nabloeding begon om mezelf gewoon een richtlijn te geven
Heb zelf niet zoveel last van mn wisselende cyclus want ik voel het altijd als mn eisprong geweest is…dus heb wel een beetje richtlijn wanneer ik dan mn menstruatie kan verwachten…
dan heb je inderdaad nog wel inzicht in hoe en wat.
Ik heb wel paar keer gedacht iets te merken maar volgens mijn berekeningen klopt dat niet helemaal.
Zijn ikke dotje en ik nog de enige die hier laten weten hoe het gaat of is de rest er ook nog ??
Zo. Weekend op de camping geweest. Was wel lekker. Hebben veel gefrisbeed, wat mij lichte krampjes oplevede in mijn buik. We zullen eens zien.
Venix, haha ik kan er juist niet omheen als ik mn eisprong gehad heb, krijg de dag daarna altijd ontzettend pijnlijke tepels…er is trouwens nog steeds geen menstruatie te bekennen dus we wachten het nog maar af…morgen zou mn nod zijn (had me misrekend, vandaar vandaag al getest)
Hoe ging t als dj trouwens? En zenuwachtig voor morgen?
Hier morgenvroeg laatste examen en dan hopelijk geslaagd…krijgen het gelijk te horen…
Hoop echt zo dat alles goed gaat!
Vraag me ook af hoe het met de rest allemaal gaat? Is behoorlijk rustig geworden hier wat aantal meiden betreft…
Petatje, al terug van vakantie?
succes met je laatste examen dotje
ben niet heel erg zenuwachtig voor vandaag. Hoop alleen dat ik een beetje met mensen zit die weten waar ze over praten en dat niet de hele groep van 0/100 moet leren over adsl.
Ik heb vandaag meeloopdag bij de dierenarts waar ik vorige week gesolliciteerd heb. Zal mij benieuwen. Heb wel een beetje de zenuwen, maar ach, dat hoort er bij.
jij dan ook succes ikke.
Lijkt voor ons 3 allemaal beter te worden met die nieuwe banen in het vooruitzicht. Nu nog een mooie zwangerschap erbij en denk dat we weer allemaal tevreden zijn (voor zover dat nu niet is)
succes ikke en venix! :thumbup:
hoe gaat het verder hier?
Zijn terug van een weekje Turkije. Hebben het heel gezellig gehad.
Heb alleen geen enkel idee of eisprong al geweest is :think:
Ovutesten waren niet op tijd binnen.
Heb er gisteren eentje gedaan en die was nega :eh:
Geen idee of eisprong al geweest is :?
Gelukkig wel lekker geknuffeld :lol:
Ik ben GESLAAGD
En als kado zijn mn duiveltjes op bezoek gekomen :? Dus met frisse moed op naar ronde 8!
Succes vandaag venix en ikke!
Petatje, hoe was de vakantie? Lekker genoten?
Liefs x
:dance: :dance: :dance:
Goed gedaan Dotje!
Wel een :evil: cadeau hoor! had liever gehad dat je een posi test had :thumbdown:
Vakantie was leuk,maar zit op men werk,zal straks uitgebreid verslag geven
super dotje dat je geslaagd bent. Zullen we samen op naar de volgende ronde?? Hier lijken de :twisted: ook gekomen te zijn maar dat heb ik laatste weken vaker gedacht dus ik wacht het nog even af.
dames ff snel van mij voor ik naar fysio moet…
IK TWIJFEL NU MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Net een test gedaan (werd me aangeraden door me zus om na een MA te doen zodat je weet of een test daarna wel echt positief is of nog oud hormoon)
Hij geeft HEEEL licht streepje !!! Ben zo bang dat het nog oud hormoon is maar aan de andere kant ook mega blij als ik wel zo snel weer zwanger zou zijn. Zei gister al tegen me man van zou best kunnen want in de eerste wk van me zwangerschap moest ik mega veel plassen en dat heb ik momenteel weer…
kon het gewoon niet laten om te laten weten aan jullie
:shock: zou wel geweldig nieuws zijn hoor Venix :thumbup:
Spannend dus!
is inderdaad spannend. Ik gok gewoon dat het oud hormoon is want ALS ik zwanger zou zijn zou het nu max 3 wk zijn en om dan al positief te testen is erg vroeg.
1 ding is zeker er staat een streepje. De vraag is alleen is het oud of nieuw hormoon.
Maar ik hou jullie op de hoogte