dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

Venix, ik wil je niet ontmoedigen hoor… ik heb hezelfde gehad na een MK, ik teste 9 weken later positief en dat bleek dus oud hormoon te zijn…

ik hoop echt dat het raak is bij je hoor , zou super zijn… maar ik heb helaas een andere ervaring…

ik weet het oessie daarom zeg ik ook ik denk dat het oud hormoon is omdat ik het ook wel erg snel zou vinden. Maar als het wel weer raak is ben ik wel echt superblij.

Hou gewoon rekening met allebei de opties en wacht het rustig af

Hier denk ik dat over 5 dagen de duiveltjes ook gewoon komen…

Heb alleen de laatste dagen verschrikkelijk veel honger (hoeveel ik ook eet…) en ben vreselijk moe (maar dat kan ook het weer zijn)

Waarom gaan die 5 dagen nou niet wat sneller…

@petatje, Lekker een weekje Turkije, zal wel beter weer zijn geweest dan hier :wink:

@venix, als je uit gaat van het “slechte” dan is het extra “leuk” als het positief blijkt te zijn… Toch?

:shock: Spannend Venix!

Hoe ging eigenlijk je eerste werkdag? :slight_smile:

Petatje, ik kijk uit naar je uitgebreide verslag :stuck_out_tongue: hahaha!

Over de :evil:…ik had ook liever een posi test gehad, maar helaas…maar misschien dat ronde 8 hem wel gaat worden…acht is altijd al mn “geluksgetal” geweest dus laten we hopen dat het zn vruchten afwerpt :wink:

zo denk ik ook ikke. Ga er ook gewoon echt van uit dat het oud hormoon is dus wacht het gewoon af als ik volgende week nog niet ongi ben kan ik altijd nog een keer testen. Als die donkerder is zegt het genoeg lijkt mij.

Dotje als 8 je geluks getal is gaat dit hem worden of over 4 mnd en dan op 8-8 uitgerekend zijn :slight_smile: Hoop het eerste.

mijn eerste werkdag was leuk en we hebben een gezellige groep.

Vandaag vond ik het wat minder. Ik heb hiervoor bij een ADSL provider gewerkt en het kwam vandaag beetje op mij over van ow heb je er weer 1 daarvan. Echt alsof ik word afgestraft omdat ik daar gewerkt heb zonder dat ze kijken naar wie ik ben en hoe ik werk. Later wel uitgepraat en nu gaat het weer prima maar was wel ff een domper op zo’n 2e dag.

Ow, trouwens… De meeloopdag ging goed :slight_smile: Volgende week krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet :slight_smile:

bij jou dus ook ff spannend ikke

@venix heb je nog getest?

@ikke ik duim dat je wordt aangenomen :thumbup: :thumbup: :pray:

hier vind je wat foto’s van onze reis :slight_smile:

klikkerdeklik

We hebben het goed gehad.

Zaterdagnacht kwamen ze ons ophalen om 3u15…Was vooral voor L. neit zo fijn.

Eenmaal op de luchthaven moesten we 1.5u wachten aan de gate…gelukkig ging het vrij goed,L. heeft wat rond gestapt en is uiteindelijk nog in slaap gevallen.

Met opstijgen is ze dan weer wakker geworden en heeft ze haar flesje gekregen…Verder heeft ze geen last gehad van der oortjes…

Wel heel de tijd willen sstappen dus van mama’s schoot naar papa’s schoot :roll:

De busrit van vlieghaven Izmir naar ons hotel is ze terug in slaap gevallen.

Rond 11u waren we in ons hotel,zijn we eerst gaan lunchen…

Uiteindelijk hadden we om 16u :twisted: onze kamer,waren dus behoorlijk slecht gezind :twisted: :twisted:

Snel nog even naar het zwembad kijken maar er was iets te veel wind…

Maandag was het heerlijk weer tot een uurtje of drie denk ik,dan is het beginnen onweren! en hoe,tussen de bergen klinkt dit nogal :lol:

Het strand was een kiezelstrand dus echt aan de zee hebben we niet gezeten,die kiezels deden te pijn aan L.'s knietjes :wink:

We hebben de plaatselijke markt bezocht en een typisch dorpje…

Verder gewoon lekker relaxed aan het zwembad.

L. sliep voormiddag en namiddag 2.5 tot 3.5u in de buggy aan het strand

dus wij hebben heerlijk kunnen ontspannen…

Hotel lag wel tegen een heuvel dus heb getrainde kuitspieren haha :mrgreen:

@Ikke, duimen dat je word aangenomen! Hoe vond je het zelf gaan?

@Petatje, wat een mooie foto’s zeg! En wat hebben jullie een pracht van n meid! :inlove:

Klinkt inderdaad als een hele lekkere vakantie :smiley: Even lekker tot rust gekomen dus? Jammer van het kiezelstrand, maar aan het zwembad kun je je ook goed vermaken he :slight_smile:

petatje zo te lezen heerlijke vakantie gehad. Foto’s ga ik later nog even bekijken want moet zo leren voor een tussentijdse toets van morgen.

Ik heb nog niet verder getest wil echt even een week wachten. Denk dat ik dat makkelijk ga volhouden omdat ik niet verwacht nu al opnieuw zwanger te zijn. Volgende week dus meer :slight_smile:

@dotje voor mijn gevoel ging het heel goed. De zenuwen hebben zich netjes gedragen :stuck_out_tongue:

ik denk dat hier mijn eisprong zit aan te komen…ovutest was bijna posi en heb wel wat eipijnen…

Beetje een domper hoor,gyn had gezegd dat mijn cyclus deze keer niet zo lang ging zijn :thumbdown:

Ach ja,lekker aan het knuffelen dus :mrgreen:

ik duim voor je petatje !!!

Weet je wat ik nou apart vind… Een vriendin van me is nu 5 weken zwanger, net de clearblu digital gedaan… En na het lezen van de uitslag kreeg ze spontaan last van klachten… (naja, binnen de 2 dagen erna dan)

Hebben jullie dat ook gehad, of zijn er ook bij die al klachten hebben voor de positieve test? En waarom is dat dat je vaak pas na de test al die klachten krijgt?

Veel plezier/succes petatje :wink:

Venix, hoe ging je tussentijdse toets?

ikke dat probleem had ik ook na me test. had nergens last van tot ik me test had gedaan toen kreeg ik ineen krampen en misselijkheid enz.

petatje me toets ging super 95% !!!

ook de 2e toets van vandaag 95% gehaalt… was echt zo verbaasd aangezien ik het idee had dat ik hem had ver… :slight_smile:

Goed gedaan Venix! :thumbup:

Hier nog steeds in afwachting van een telefoontje of ik aangenomen word ja of nee :? Anders morgen zelf maar even bellen ofzo…

gister zelf nog gebelt dotje?? ben wel benieuwd

hier nog steeds niks te merken van een ongi of zwangerschap. Ga er nog steeds niet vanuit dat het zo snel al weer raak is maar hoelanger de ongi uitblijft hoe harder ik ga twijfelen.

en ikke je niet ongi dag !!! en en en :stuck_out_tongue:

Hier nog niks. Geen klachten van ongi of zwschap. Wel sinds gister zuuroprisping na alles wat ik eet, kan ook toeval zijn natuurlijk. We wachten dus nog even af. Mijn langste cyclus was 32 dagen, dus test ik op zijn vroegst donderdag