dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

Venix, moet nog even afwachten…ben gister gebeld maar haar baas was nog op vakantie, die komt a.s. vrijdag terug dus ik hoor het vrijdag of zaterdag pas…Als t aan haar lag zou ik wel aangenomen worden maar zij mag er niets over beslissen, het enige waar ze me denk ik nog op zouden kunnen afwijzen is dat ik het liefst niet iedere zaterdag werk, maar om de week…dus nog langer in spanning zitten haha.

Ikke, jij houd t ook spannend zeg!! Duimen draaien voor je hoor! :thumbup: :pray:

Hoe is jullie weekend?

balen dat je zolang nog moet wachten dotje. Ik heb ook aangegeven dat ik niet elke zaterdag en avond wil werken maar dat ik het niet erg vind als het af en toe wel gebeurt.

Hier gaat het op zich goed. Gister bbq gehad met bekenden nederlander al heb ik ondertussen gemerkt dat niet iedereen Tim Douwsema kent.

Dacht gister dat ik ongi was geworden (vandaar me banner) maar is niet doorgezet. zo gaat het al 3 wk :frowning: kan volgens VK tot 6 wk na miskraam duren dus dan zou het woensdag voorbij moeten zijn.

Dus nog steeds niet ongi en denk morgenochtend nog maar een test gaan doen kijken of ie donkerder is als vorige week.

hier ff snel een mededeling van mijn kant:

test was vanmorgen negatief

Hier ook een negatieve test aan deze kant… Maar nog steeds niks wat lijkt op een aankomende ongi…

We wachten nog lekker verder af…

En nog steeds geen ongi…

Kan dat ook door het warme weer komen? (vast niet)…

Ik ga vrijdag op vakantie, zul je zien dat ik donderdag ongi wordt… Altijd fijn als je gaat kamperen… Test van vanochtend was overigens ook negatief… Test nu pas vrijdagochtend weer… (gaat anders veel te veel geld kosten :p)

Hoe is het met de andere dames? Trekken jullie de warmte nog een beetje? Of is er bij jullie al noodweer?

Ikke & Venix, balen van de uitblijvende ongi’s en de negatieve testen…hopelijk voor jullie snel duidelijkheid!

Hier vanmorgen telefoontje gehad dat ik ben aangenomen :smiley: Ik kan dinsdag beginnen!

Over het warme weer, ik vind het heerlijk als het zonnetje schijnt en het lekker warm is! Alleen gaat dat hier in NL vaak gepaard met benauwde/broeierige warmte…dat is iets minder lekker…maarja.

Het is ook altijd zo wisselvallig, zo heeft het hier vanmorgen al flink ge-onweerd en geregend, en nu is alles weer kurkdroog en heel erg warm…zelfs de hond wilde zelfs net niet meer uit de vijver komen waar ze in was gesprongen haha…

Dotje… Hier 2 honden die voor del liggen… Krijg ze met geen mogelijkheid de deur uit om te wandelen, dan maar een dagje tuin… (ruim ik het wel weer op)

Ik vind warmte ook niet erg, als het maar droge warmte is…

Hier nog geen regendrupje gezien…

:dance: dotje gefeliciteerd met je baan.

hier lijkt nu echt de ongi doorgezet te zijn. normaal uurtje bloedverlies nu al de hele dag.

Gisteravond 2 drupjes bruin… Nu helemaal niks meer…

Helaas lijk ik inmiddels toch ongesteld te worden… Op naar de volgende ronde…

:hug: ikke :hug:

Hmm… tot nu toe niet veel… kan nog steeds met een inlegkruisje af… En zelf dat is eigenlijk te veel… En nog steeds oud bloed… Laat morgen mijn ergste dag maar komen, dan heb ik er met de vakantie geen last van

Balen ikke dat het niet echt wil doorzetten.

bij mij nu eindelijk wel maar minder als normaal.

Weet nou niet of ik deze dag moet aantekenen als ongi dag, of dat ik morgen evne afwacht…

Jammer ikke & Venix…op naar volgende ronde!

Petatje, hoe is t met jou?

Liefs :-*

gaat redelijk…

Zit alleen in onzekerheid,weet echt absoluut niet wanneer ik ongi ga worden :thumbdown:

en dat maakt me dan soms ook wel verdrietig omdat ik eigenlijk niet in deze onzekerheid had willen zitten :frowning:

Petatje, een dikke knuffel voor jou meid :hug:

Had je geen ovu-testen gebruikt deze maand?

Ikke, hoe is t met jou? Duivels nog doorgebroken?

Heb je trouwens al wat van je sollicitatie gehoord?

Venix, gaat alles nog goed op je nieuwe baan? Nog goed naar je zin?

Hoe gaat t met alle andere meiden?

Sunrise? Wondertje? Lilly? Danielle? En volgens mij vergeet ik er nog?

Of schrijft er verder niemand meer mee?

dotje vraag me ook al poosje af waar de rest is. Lijkit erop dat ze niet meer mee kleppen.

Danielle is volgens mij bijna zover… week of 30 nu denk ik ?

Me baan bevalt prima. Echt leuk en gezellig in de groep en ondanks dat ik het werk 1.5 jaar gedaan heb toch nog een hoop om te leren dus das ook mooi.

Hoihoi,

Ik lees nog wel mee maar schrijf niet altijd. Het wisselt bij mij een beetje, ook in andere groeps-topics.

Fijn dat je baan goed bevalt Venix! En…op naar de volgende ronde :hug:

Petatje, balen meid, dat je zo in onzekerheid zit…hopelijk lukt het op andere momenten weer om positief te zijn en weer met goede moed vooruit te gaan :hug:

Ikke, hopelijk zet het goed door! Die onduidelijkheid is ook vervelend.

Dotje, jij super gefeliciteerd met je baan! Leuk hoor, geeft zeker een goed gevoel dat je gewoon direct na je studie aan de slag kunt!

Hier is alles goed, nog steeds erg veel onrust en stress op mijn werk door de bezuinigingen, maar ook door allerlei ellende van collega’s (zie topic arm-om-je-schouders).

Met baby is alles goed, hij/zij trappelt gezellig mee en dat is elke keer weer een geruststelling :thumbup:

heb enkele ovutesten gebruikt ja maar geen enkele positieve. Enkel vorige dinsdag kwam er even een streepje op.

Dus ofwel was dat mijn ei maar vond het zo’n rare test…nog niet helemaal positief en in de namiddag was die vet negatief.

Ofwel was mijn ei een week vroeger en had ik nu al ongi moeten worden maar dat ben ik niet en de test is nega :frowning:

Ik baal best van men lichaam en iedereen zegt dat ik het moet los laten maar gemakkelijk is het niet hoor :frowning: