dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

Sorry dat ik even ego ben,heb even geen fut voor andere dingen :oops: :-*

petatje het is inderdaad heel erg irritant als je niet op je lichaam kan vertrouwen. Heb ik ook gehad tot ik van de week ongi werd. elke keer bloedverlies maar veel te weinig om het een ongi te noemen.

De onzekerheid maakt het het moeilijkste.

Denk wel als je er teveel mee bezig bent dat het dan allemaal erger lijkt en minder snel lukt. Misschien proberen om er minder mee bezig te zijn al is het niet makkelijk.

enne ik ben er het weekend niet dus denk dat ik zondag weer ga reageren. fijn weekend allemaal

Petatje, balen meid die onzekerheid :hug:

Los laten is indd niet gemakkelijk…Of je nu wil of niet, het spookt altijd ergens door je hoofd…Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid :hug: :-*

Lily, geeft zeker een goed gevoel dat k gelijk aan het werk kan :slight_smile:

Vind het allemaal wel spannend hoor :shifty: :oops:

Goed om te horen dat alles goed gaat met je! Wilden jullie weten wat het word? J/M? Of voor jullie ook een verrassing?

Las je topic net, wow wat een drama zeg!

Venix, goed te horen dat je het zo naar je zin hebt op je werk!

Ga je weekendje weg?

Fijn weekend alvast!

ik lees ook nog mee hoor. maar niet altijd de tijd en de puf om te reageren.

patatje. wat vervelend zeg die onzekerheid. hele maal als een ovu test anders aangeeeft als jij zelf denkt.

venix net wat jij zegt. er niet al te veel mee bezig zijn helpt vaak wel. alleen t is toch zo moeilijk toe te passen. je denkt vaak dat je er niet mee bezig bent maar onderbewaust ben je er wel mee bezig.

fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk.

hier gaat alles goed. we hebben net de 20 weken echo gehad. en alles zit er op en er aan en is gezond. nu alweer over de helft het gaat snel.

we zijn nog steeds super druk met de baby kamer. heerlijk om te doen.

te gelijker tijd ben ik dingen aan het weg doen van mijn dochtertje, flesjes, voeidngesbakjes kleertjes etc. en dat is wel even slikken.

soraya die gaat ook super. ze word al zo groot en zo wijs.

gister liep ze naar boven en gleed uit. gelukkig kon ik haar tegen houden. zegt ze in ene tegen me met een lach op haar gezicht. sekkerd- gekkerd. :inlove:

helaas met mijn man gaat helaas wat minder. hij is komende maand zijn baan kwijt en is druk aan het soliciteren. maar helaas wilt het allemaal niet zo lukken…

daarnaast heeft hij weer last van nierstenen. afgelopen maandag heeft hij een injectie tegen de pijn gekregen en andere medicatie. gister en vandaag in het zkh voor onderzoek. vreselijk om te zien dat hij nu heel veel pijn lijdt.

Sunrise, goed te horen dat alles goed met je gaat :slight_smile:

Wow de 20 weken echo al gehad joh! Wat gaat dat snel allemaal zeg!Wisten jullie al of het jongen of meisje word? Of heb ik dat ergens gemist? :oops:

Aaah die reactie van Soraya :inlove: kei schattig! Hoe vind zij het dat ze binnenkort een broertje/zusje krijgt?

En wat ontzettend ***** dat je man zn baan kwijt raakt…Bezuinigingen ofzo? Hopelijk vind ie snel een nieuwe baan!

En dan ook nog zoveel last van nierstenen, bah dat zit niet echt mee dus…Hij heeft t vaker gehad begrijp ik? Beterschap met je man! Hopelijk gaat t snel beter!

:-*

Sunrise, sorry zie net dat je al eens geplaatst had dat jullie een zoontje krijgen… :oops: :oops: Mn geheugen is ook zo lek als een zeef zeg tegenwoordig :oops:

even snel!

met middagurine een licht posi streepje op men test! :dance: :oops: :inlove:

Ben stiekem al blij maar ook onzeker en bang!

ga me nu klaar maken,heb een trouwfeest!

test morgen opnieuw! duimen jullie??? :pray: :pray: :-*

Oooooh petatje ik hoop t zo voor je meid :pray: :pray:

Hier zullen de duimen draaien voor je :pray: :dance:

petatje spannend hoor.

ik ga hier heel hard duimen voor je.

dat de test straks vet positief is.

Ha meiden,

Ook ik ben er nog hoor :wink: Maar zoals ik van meer lees, heb ook niet altijd de puf om te reageren. Ik lees leuke berichten en minder leuke berichten, voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuf :hug:

Ik ben vandaag alweer 30 weken, kan het soms nog steeds niet geloven. Ga gewoon echt aftellen nu… kamertje is zo goed als af, nog wat kleine dingetjes doen. En de zomervakantie is begonnen en na de vakantie gaat gelijk m’n verlof in, dus dat is wel heel erg lekker.

Nou, dat was mijn update weer even :wink:

Zoals jullie zien heb ik mijn banner veranderd.

Mijn test was licht maar duidelijk…

Denk dat ik nu 11 of 12 dpo ben.

Hij is igg al donkerder dan toen ik de eerste keer teste bij de mk. :slight_smile:

Dus ik kijk voorzichtig naar die roze/blauwe wolk en hoop dat ik er 40 weken op mag zitten :pray:

Danielle:wauw 30 weken al,gaat snel he meissie! :inlove:

Gaat alles nog goed verder?wordt het niet te zwaar?

Wow petatje!! :smiley: :smiley: :dance: :dance: :inlove: wat een geweldig nieuws!

Gefeliciteerd lieve meid! Ik duim voor je dat t een mooie plakker is!

Danielle, wat gaat t snel zeg! Hoe voel je je verder? Lijkt als de dag van gister dat je posi test had zeg, tijd gaat zo snel…

Hier lekker knuffelen hihi, zal vandaag of morgen eisprong hebben gok ik zo…heb sinds gister lichte pijn links onderin mn buik…en vruchtbaar slijm gespot vanaf vrijdag, dus zodra ik pijnlijke tepels heb is mn ei geweest haha…en dan hopen dat t raak mag zijn… Dan worden we misschien wel samen maart-mama’s petatje :slight_smile:

Venix en ikke, hoe was jullie weekendje weg?

yeah Dotje knuffel ze :lol:

ik duim dat het raak is! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

wow petatje wat snel !!! Gefeliciteerd!!!

Hier is de ongi voorbij dus gaan we weer aan de slag.

We zijn ff weekendje weg geweest en hebben het super naar ons zin gehad.

Sunrise wat balen van je man zijn werk zeg. Hopelijk heeft ie snel iets nieuws.

Venix, Goed te horen dat je leuk weekend gehad hebt, waar zijn jullie naartoe geweest?

we zijn vrijdag naar me ouders gegaan omdat we daar vlakbij een bruiloft hadden.

Gister zijn we naar de dierentuin in Arnhem gegaan en toen door naar een hotel in Almen. s’avonds lekker gegeten in een restaurantje in Gorssel.

echt super geweest

Klinkt erg leuk Venix!

ooh wauw jullie weekend klonk echt super gezellig!

en nu dus lekker aan de klus :lol:

ja moet nog ff tot volgende week woensdag wachten (bij een 28 dgn cyclus) maarre gaat goed komen dat klussen.

weekend was echt super raad ik iedereen aan :slight_smile:

Petatje, wat geweldig! Ik ga heel erg voor je duimen meid! Deze moet blijven plakken hoor!

Dotje, ik duim dat je ook snel posi mag testen!

Venix, leuk weekend, lekker er even uit en nog leuk een bruiloft ook.

En om nog even op de vragen te reageren… Het begint nu wel zwaarder te worden merk ik hoor. Slechter slapen, niet weten hoe je moet gaan liggen/zitten/hangen. Maar ja, heb het er allemaal voor over :wink:

Zoals petatje en dotje ook al zeiden, ik kan ook niet geloven dat het zo snel is gegaan hoor. Heel onwerkelijk soms nog steeds. Heb vandeweek nog een groeiecho gehad en de kleine ligt behoorlijk voor qua groei (bijna 3 weken :shock: ). Nu zijn hub en ik allebei best lang, dus waarschijnlijk komt het daar gewoon door, maar ze gaan toch voor de zekerheid controleren of ik geen zwangerschapssuiker aan het ontwikkelen ben. Goed dat het in de gaten gehouden wordt in ieder geval.