dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

Dank je, Venix en Petatje!

Venix: vervelend dat het bij jou en ook bij Ikke nog niet wil lukken. Hopelijk slaat bij jullie binnenkort ook het hormonencircus toe :slight_smile: Petatje en de andere zwangeren: gefeliciteerd! Ik heb niet zo’n goed overzicht; klopt het dat er geen plaatje met namen, data enz. in de eerste post staat? Ik had wat problemen met mijn login tot gisteren; wellicht dat het daaraan ligt dat ik het niet zie.

En Petatje, we hebben op de 10-weken-echo gezien dat het een baby wordt :wink: Grapje, want dat bedoelde jij niet :mrgreen: het geslacht houden we graag als een verrassing voor bij de geboorte; we gaan dan ook volgende week bij de 20-weken-echo zeggen dat we dat niet willen weten.

Cathgirl ik ben opnieuw begonnen heb op 23 mei bij 11wk en 6 dgn te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen. Zit nu in ronde 4 voor een 2e zwangerschap.

Morgen als het goed is eisprong dus flink aan het klussen :slight_smile:

@venix wrote:

Cathgirl ik ben opnieuw begonnen heb op 23 mei bij 11wk en 6 dgn te horen gekregen dat het hartje gestopt was met kloppen.

Ja, ik had het inderdaad gezien … Echt moeilijk, een kindje dat het niet haalt :cry:

Morgen als het goed is eisprong dus flink aan het klussen :)

:dance: :mrgreen:

Cathgirl wat leuk dat je wat van je laat horen. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn te leen dat het weer wat beter met je gaat.

Venix. Flink aan de klus dus de komende dagen. Go for it.

Hier gaat het goed. Ben met de laatste loodjes van de zwangerschap bezig. En begin het goed zat te worden.

Het gaat goed ben alleen super moe en heb een hele lage bloed druk.

Wat mijn vermoeid heid weer verklaard.

Ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar het kindje in mijn buik aan het worden.

cathgirl, wat leuk dat je komt vertellen hoe het met je gaat en gefeliciteerd meid!

venix en ikke, mijn duimen blijven voor jullie draaien lieve meiden, ik hoop zo dat jullie snel zwanger mogen zijn.

petatje, gaat het met jou ook nog steeds goed verder?

sunrise, ik weet hoe je je voelt op het moment, die laatste weken kunnen heel zwaar zijn en ik kan me nog goed herinneren hoe zat ik het ook was, die buik gaat in de weg zitten en zoals jij al zegt ben je zo benieuwd naar die kleine in je buik. nog even volhouden!

Hier gaat het verder goed hoor, kleine meneer slaapt nu 2 keer 5 uur 's nachts, nou ja… er zit 2 keer 5 uur tussen de voedingen, al een hele verbetering ten opzichte van de voorgaande weken (elke 3 uur voeding, ook 's nachts :zzz: ). Hij krijgt nu 7 uur 's avonds, dan komt hij zo rond 12 uur 's nachts en dan weer rond 5 uur 's morgens, dat het maar snel mag uitbreiden haha :mrgreen:

Hoi MD en Sunrise, zo te zien zijn jullie al het verst van het groepje hier … Daniëlle zelfs al bevallen! Proficiat 8) Sunrise, succes met de laatste loodjes. Ik zag vorige week een kennis die nu acht maanden is - ze heeft ongeveer hetzelfde postuur als ik (zeer slank en fijngebouwd). Ik schrok toen ik haar zag, dacht “Is dit mijn nabije toekomst … hellup!” … Zo’n enórme buik :wink: Dus ik kan me voorstellen dat 't de laatste maanden aftellen is!

Hey meiden!

Cathgirl :inlove: :inlove: Wat ontzettend leuk zeg! Gefeliciteerd! Goed te horen dat het weer een stuk beter met je gaat.

Venix en Ikke Duimen draaien nog volop voor jullie meiden! Hoop echt met heel mn hart dat het snel raak mag zijn voor jullie :hug: :-*

Sunrise Jeetje wat gaat dat hard, de laatste loodjes alweer! Nog even volhouden!

Danielle Goed te horen dat alles goed gaat met jou en je kleine mannetje! Ook alweer een maand oud joh! Wat gaat de tijd toch hard…

Hier gaat alles zn gangetje, alleen vaak last van duizeligheid door mn lage bloeddruk…

Vanavond pretecho! En dan horen we of het een jongen of meisje is! :smiley: Maarrrrr…my lips are sealed :silenced: hahahaha

Vind het echt heel erg spannend en heb er super veel zin in! :inlove: nog maar 9 uur wachten :shifty:

@sunrise succes met de laatste lootjes meid. Hopelijk gaat alles goed en kan je straks lekker genieten.

@ dotje Mooi om te lezen dat bij jou ook alles goed gaat op de duizeligheid na.

Hier gaat het super!!! Loop sinds dinsdag in de ziektewet omdat me hoofd niet meer wil. Laatste tijd denk ik ff teveel gebeurt wat er nu in 1x uitkomt. Dus ff lekker weer tot rust komen. Niet heel geklust maar ja me koppie gaat ff voor.

Hier gaat er een dezer dagen weer volop geklust worden…

Ben nu druk met solliciteren… (al meerdere jaren) en nu ineens heb ik 3 gesprekken in 2 weken… Dus ben helemaal blij… Zou dan een leuke bijkomstigheid zijn als ik ergens aangenomen wordt en een kindje mag “ontvangen” in mijn buik… (als ik dat dan weer lastig als ik ergens net werk, maar boeiend :P)

ikke 1 ding scheelt je hoeft het pas te vertellen als je 5 mnd bent dus ben je mooi door je proeftijd heen. Ik ga duimen voor je dat je snel een baan hebt.

@venix wrote:

ikke 1 ding scheelt je hoeft het pas te vertellen als je 5 mnd bent dus ben je mooi door je proeftijd heen. Ik ga duimen voor je dat je snel een baan hebt.

Ja, zo redeneer ik nu ook :wink:

En als ze het eerder zien, tjah, ik kon het ook niet helpen dat het allemaal tegelijk kwam :stuck_out_tongue:

we hebben afgelopen maanden geleerd dat kindjes niet komen wanneer je ze wil want dan hadden we allemaal net als danielle al bevallen geweest :wink:

@venix wrote:

we hebben afgelopen maanden geleerd dat kindjes niet komen wanneer je ze wil want dan hadden we allemaal net als danielle al bevallen geweest :wink:

Klopt helemaal… En gelukkig hoef je tijdens je solli niet te zeggen dat je bezig bent met kindjes… Scheelt ook al een hoop :wink:

@ikke_w wrote:

@venix wrote:

Klopt helemaal… En gelukkig hoef je tijdens je solli niet te zeggen dat je bezig bent met kindjes… Scheelt ook al een hoop :wink:

Daarbij mogen ze er ook niet om vragen :slight_smile:

Hé meiden, ik zou het bij nader inzien eigenlijk toch wel leuk vinden om hier gewoon mee te blijven doen. Jullie zijn een tamelijk klein clubje, hopelijk past er nog iemand bij. En van de juni-stoppers (wat ik in feite nu zelf ben) ken ik niemand. Als ik iemand van jullie elders op het forum ‘zie’, denk ik - oh ja, leuk om bij te houden hoe het gaat! :slight_smile:

Vinden jullie dat goed?

Van mij mag je :slight_smile:

Je bent immers net zo ver als een paar van ons… En de stopmaand… Ach :stuck_out_tongue:

ik vind het ook gezellig hoor. De meeste zijn tamelijk stil geworden dus we kunnen we wat “nieuwe” aanspraak gebruiken.

Venix en ik zijn straks nog maar met zn 2en over :frowning:

Dan is de rest al aan het genieten van al die frutsels en mogen wij gaan genieten van onze buik en nog aaneengesloten nachten slapen :stuck_out_tongue:

idd ikke zo had ik het nog niet bekeken maar als de andere straks snachts wakker liggen van de blerende kids die eten willen of schone luier slapen wij nog lekker door

@venix wrote:

idd ikke zo had ik het nog niet bekeken maar als de andere straks snachts wakker liggen van de blerende kids die eten willen of schone luier slapen wij nog lekker door

En wij hebben mensen die ons kunnen vertellen waar we tegenaan gaan lopen :wink: is ook wel fijn (al is dat natuurlijk op het hele forum wel te vinden)