@dotje lage bloeddruk is op zich niet erg kan de placenta beter groeien zolang hij maar niet te laag gaat worden natuurlijk. En goed om te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine.
Hier gaat alles zijn gangetje rug wil nog steeds niet helemaal. Mijn rugbanden (ja we hebben niet alleen enkel en kniebanden maar ook rugbanden wist ik ook niet) willen nog niet de juiste rek geven waardoor ik niet met 2 voeten plat kan lopen. Loop dus meestal met 1 voet op me tenen
Verder lekker druk gister voor me werk naar utrecht vandaag en morgen avonddienst en donderdag na een dag werken uit eten met me werk. Afgelopen vrijdag bruiloft gehad met een wederom zwanger bruidje. Nu wachten tot eind okt dat die kleine jongen komt. (ze wil het geheim houden maar had al een vermoede en vrijdag hoorde ik dat de taart een hint was. een witte taart met blauwe roosjes)
hoe is het met de rest ?
jeetje wat is het rustig hier… :think:
venix wat ontzettend vervelend van je rug zeg :hug: hoop echt dat het snel weer wat beter wil gaan met je rug…en zie ik het goed aan je banner?
Ikke hoe is het met jou?
en met alle andere meiden??
:-*
heey
me rug gaat wel over voor ik jongetje word. Heb nog geen operaties geplant staan om me te laten om bouwen.
Enne ja me banner zie je goed. Ben woensdag ongi geworden met cyclus van 30 dgn. Dus op naar ronde 2.4. Ga denk ik ovulatie testen doen die ik heb gekregen van vriendin van mij die ze over had.
vind het ook erg stil hier want heb me banner vandaag pas verandert na 2dgn overtijd te hebben gestaan en niemand zag het
Hier gaat alles prima… Denk niet dat het deze ronde raak is… Was een beetje ziekig rond de eisprong, dus de boel op een laag pitje…
We zullen wel zien…
Nog 5 dagen voor ik ongi moet worden… Maar heb sinds gisteravond steeds rechts het gevoel dat ik ongi moet worden… Maar weer voorzorgsmaatregelen in de tas gedaan… (al kan het ook een aanhechting zijn, maar dat zou na deze vruchtbare periode wel apart zijn, aangezien we niet al te veel geklust hebben doordat ik vreselijk verkouden was…
We zullen wel weer zien…
Hoe gaat het met de zwangere dames? Zijn we de buik al zat?
ikke hoop voor je dat het ondanks je verkoudheid wel raak is.
Ik ben er momenteel eigenlijk totaal niet mee bezig. Zit meer met me miskraam in me maag op het moment. Denk dat die klap nu gaat komen nu ik richting uitgerekende datum ga.
Knuffel :hug:
Venix, moeilijk is dat, had ik vorig jaar ook wel na mijn ma. Sterkte :hug:
Blijf verder uiteraard duimen voor jullie meiden :thumbup:
Met jou alles goed verder Petatje? Nog echo’s of controles gehad?
Hier vanmorgen voor het eerst met onze kleine vent naar het CB, ben benieuwd.
Ik moet volgens mij gewoon ongesteld worden… Al had ik een week geleden vreemde steekjes in mijn onderbuik die ik nooit eerder gehad heb…
Vraagje nog even trouwens… Kun je een miskraam hebben gehad, ook al heb je niet positief getest?
zou kunnen. Zijn dames die met 3 wk al miskraam krijgen. Ik heb het idee dat ik 1.5 mnd geleden er nog 1 heb gehad is alleen niet meer terug te halen. Maar had al het idee dat ik weer zwanger was en was toen 3 dgn over tijd en verloor stukjes weefsel waardoor ik dat vermoede heb, Arts kan het niet bevestigen en ook niet uitsluiten.
Dus denk wel dat het kan. Zou gewoon testen als je nu nog niet ongi bent. Vind het wel weer spannend voor je.
Danielle wat zij CB ?? enne heb je ergens foto’s staan van lucas of hou je die liever prive ?
Hoe is het met de andere dames ??? Alweer iemand bijna op het einde ?
ikke, je kunt zeker een miskraam hebben zonder positief te hebben getest, alleen heb je dan nooit echt bevestiging zeg maar. een vriendin van mij had het ook, die was iets later ongi en verloor ander bloed/weefsel dan bij een gewone ongi.
venix, alles was goed bij het CB, Lukas was bij geboorte 3722 gram en 55 cm en is nu een maand later precies 5000 gram en 60 cm!
en ik zet liever geen foto’s op internet van hem. is niet voor jullie hoor, maar ik hou er niet zo van dat iedereen dat zomaar kan zien.
kan ik me goed voorstellen. Gewoon lekker prive houden.
En mooi dat ie al zo gegroeit is.
Ik heb het niet over deze periode… Maar over de 10 dagen overtijd (wat achteraf 12 was…)
Voor nu weet ik het niet… Had vorige week gekke krampjes/steken, en nu geen gevoel dat ik ongi moet worden, maar ook geen tegen gevoel…
Ik heb een hekel aan afwachten… Het was een stuk makkelijker toen ik wist dat ik na 28 dagen ongi werd
daarom ben ik blij met me 30 dgn
maar zou kunnen dat je vorige maand een MK heb gehad zonder positieve test. Voor nu als je niet wil afwachten gewoon testen
Helaas, gewoon ongi aan het worden…
Op naar de volgende ronde
Denk voor ons ook. Eisprong komt er eind van de week aan maar me man en ik hebben volgens mij allebei buikgriep
Hoi, ik kom even gedag zeggen en een update geven; de meesten van jullie weten waarschijnlijk nog wel wie ik ben. Ik had het eerste dec/jan-stoppers-topic gestart en mijn man en ik hebben toen 1 maand geen condooms gebruikt (niet zwanger geworden). Na één cyclus hebben we onze kinderwens toen wegens omstandigheden uitgesteld (ik geraakte in een zeer zware winterdip – veel erger dan andere jaren). Ik ben toen ook even weggegaan van het KoK-forum.
In het voorjaar ging het steeds beter met mij. We zijn op een gegeven moment weer gestopt met de condooms. Inmiddels ben ik bijna 20 weken zwanger Deze winter verwacht ik minder problemen dan afgelopen winter. Ik ga nu veel beter voorbereid het donkere seizoen in, met lichttherapielamp, zonvakantie in tweede helft van november en vitamine D-supplementen (dit bleek te laag te zijn bij mij en dat kan ook zijn steentje bijdragen aan vermoeidheid en neerslachtigheid). Het mooie is ook, dat ik door mijn zwangerschap sowieso emotioneel stabieler ben (ook erg prettig voor manlief ;)) Gelukkig is de uitgerekende datum aan het einde van de winter (eind feb.). Dus ik ga er met alle vertrouwen tegenaan!
Eigenlijk ben ik nu geen dec/jan-stopper meer, en jullie hebben inmiddels een heleboel meegemaakt waar ik helemaal geen deel van uitgemaakt heb (behalve af en toe meelezen, maar daar merkten jullie natuurlijk niets van). Dit berichtje is dan ook niet bedoeld om me hier weer aan te sluiten, maar ik wilde bij mijn terugkomst bij KoK even laten weten aan degenen die daar evt. benieuwd naar waren, wat er van mij geworden was en dat ik jullie nog steeds met interesse volg. We zien elkaar vast ook elders op het forum
cathgirl kan me je nog wel herinneren
Gefeliciteerd meis met je zwangerschap succes met de 2e helft !!