natuurlijk duim ik ook nog mee voor jou hoor venix :-*
Ik ga ook duimen voor een plakkertje voor ons beiden
balen ikke Maar inderdaad wel zekerheid nuā¦
Hier draaien de duimen ook weer voor mooie positieve testen voor jullie!
Even korte update vanuit hierā¦
Vanmorgen onze kleine frummel weer gezien en het hartje gehoord K ben verliefd!!! Hij/zij lag lekker lui te wezen hahaha, maar toch nog even lekker bewogen voor de echo en met zn armpjes gezwaaid! Ben gelijk 4 dagen vooruit gezet dus nu 11 weken en 4 dagen en uitgerekend op 22 maart 2012ā¦was echt prachtig!
Super leuk om te lezen dotje. Ben blij voor je.
Ikke balen dat je toch ongi bent geworden. Maar de onzekerheid is weg.
Venus en ikke hopelijk is het deze ronde raak en blijven ze goed plakken. We blijven gwoon duimen hoor.
Zag net dat motermuisjedanielle is afgelopen zondag is bevallen van een zoon. Lukas.
Ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd.
Inmiddels zit ik met mijn luie kont in Portugal. En het is echt warm hier. Vmaar het is wel even genieten. Ben net gebeld door mijn vk. Schrok me kapot. Maar ze had mijn bloeduitslag binnen gekregen. En mijn hb was sterk verbeterd dus mag minderen met ijzertabletten. Moet nog wel hier langs een dokter om mijn bloedruk te meten. Offer dat scheelt. Dan zit ik nu wat meer relaxter opvakantie.
Gefeliciteerd Danielle met je zoontje. Hopelijk is alles goed gegaan.
ook hier nog eens Danielle!:
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Lukas! :inlove: :inlove:
mooie naam trouwens,staat op onze lijst :mrgreen:
Hier beetje verontrustend gesprek gehad met de dokters assistent.
Bloedtest staat geen melding bij maar is wel iets wat ze met de huisarts wil bespreken en mij over terug gaat bellen
Danielle ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lukas!
:dance: :dance:
Venix Hm kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordā¦wanneer zou je worden terug gebeld?
als er iets te melden is.
maar bel na 1 uur zelf terug. Tussen 11 en 13 zijn ze niet te bereiken ivm overleg en lunch
Zucht, ff zeurenā¦
Werd gister met mijn neus op de feiten gedruktā¦
Vriend van ons uit Noorwegen belde, ze zijn zwanger⦠Erg leuk natuurlijk, maar ja, er bij zeggen āin de eerste maand al raakā dat raakt dan best evenā¦
Nu weet ik dat ik pas 7 maanden gestopt ben, en dat je pas āzorgenā moet gaan maken na een jaar⦠Maar goedā¦
Deze maand maar weer extra hard proberen, en hopen dat het een plakkertje isā¦
@Danielle, Gefeliciteerd met de geboorte van Lukas (erg leuke naam :))
@Venix, weet je al meer?
Ja de bitch heeft me voor niks in de stress gewerkt. De waarde die wat hoger was is altijd wat hoger bij mij. Is als je lichaam bezig is met herstellen. Ivm me rugklachten is me rug daar altijd mee bezig⦠Zucht
Ikke idd balen als je zo iets hoort. Is bij mij ook altijd wel moeilijk hoor als ik hoor dat er weer 1 zwanger is. Maar we blijven duimen voor ons allebei
@venix wrote:
Ja de bitch heeft me voor niks in de stress gewerkt. De waarde die wat hoger was is altijd wat hoger bij mij. Is als je lichaam bezig is met herstellen. Ivm me rugklachten is me rug daar altijd mee bezig⦠Zucht
Ikke idd balen als je zo iets hoort. Is bij mij ook altijd wel moeilijk hoor als ik hoor dat er weer 1 zwanger is. Maar we blijven duimen voor ons allebei
Nouja, vooral het feit dat het bij hun in week 1 raak isā¦
Maar vriendje is nu wel extra lief voor mij

En we hebben besloten om, ondanks dat ik nog niet zwanger ben, toch maar vast wat spulletjes aan te schaffen, aangezien ik vanaf volgende maand iets in loon omlaag ga (ivm school), dan kunnen we de kosten vast spreidenā¦
@venix wrote:
Nouja, vooral het feit dat het bij hun in 1 keer raak isā¦
Maar vriendje is nu wel extra lief voor mij

En we hebben besloten om, ondanks dat ik nog niet zwanger ben, toch maar vast wat spulletjes aan te schaffen, aangezien ik vanaf volgende maand iets in loon omlaag ga (ivm school), dan kunnen we de kosten vast spreidenā¦
Dingen kopen is altijd leuk. Ik heb hier ook al een doos met van alles staan. Voornamelijk gekocht voordat ik zwanger was.
Is inderdaad lullig dat het bij hun zo snel raak is terwijl jij min 7 mnd erover moet doen. Maar zou zeggen verlies vooral de moed niet. Ik ben er momenteel echt niet mee bezig.
Wil de fotografie gaan oppakken(was ik al 1.5 jaar van plan ben) en zelf een website ervoor gaan maken. Dus genoeg andere leuke dingen om mee bezig te zijn.
Ik begin morgn weer met school, dus ook afleiding zat
hier ook ff mega steek (al vraag ik me af waarom want heb het nog niet eerder zo erg gehad)
Nicht van mij heeft gister op hyves gezet dat ze met 9 wk en 2 dgn een goeie echo heeft gehad. Het enige wat ik denk āHad ik ook met 12 wk alleen niet meer.ā
Hoi meiden,
Even een kort berichtje, aan een langere kom ik niet toe op het moment haha.
Bedankt voor de felicitaties! Met Lukas en mij gaat het goed hoor. Het is een heerlijk ventje, woog bij geboorte 3722 gram en was 55 cm lang. Ik ben steeds meer aan het opknappen gelukkig.
Groetjes!
heey meiden
Danielle goed om te horen dat het goed gaat met jullie. Want een grote was ie dan met 55 cm. Ben benieuwd naar fotoās
Hier gaat alles goed. Gister bruiloft gehad. Sinds paar dagen weer lekker misselijk maar denk niet dat ik zwanger ben. Hou mezelf voor dat het toeval is dan kan het nooit tegenvallen als het anders lijkt te zijn. Verder alles goed hier.
Hoe is het met de andere dames???
Danielle Goed te horen dat alles goed gaat met jullie! Ben ook heel erg benieuwd naar de fotoās :inlove:
Venix Pff lekker dan zeg van die assistente :? Voor niets zorgen gemaakt dusā¦
Hoe gaat het verder met je?
ikke Hoe gaat het met jou?
Hier vandaag weer controle bij vk gehad, alles was goed alleen een te lage bloeddruk. Had ik altijd al wel maar vandaag was ie nog lager dan dat⦠:roll:
Ach voor het kindje is het niet erg en beter te lage als te hoge bloeddruk Alleen dus even oppassen met de duizeligheid.
Verder hartje weer gehoord :inlove: Das het belangrijkste natuurlijk
12 Oktober hebben we geslachtsbepaling Ben benieuwd!
Fijne avond meiden! :-*