Lijkt me niet met een (vrij) regelmatige cyclus (zie onderschrift), dat je ineens 3/5 dagen langer bent…
Ik wacht nog 2 dagen af (dan zou ik 5/7 dagen over zijn)… Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan bel ik de dokter…
Jeetje spannend hoor ikke, ik duim voor je :thumbup:
Ikke hoe is het nu bij jou. Je maakt het wel spannend hoor.
Dag 7, nog steeds niks…
en ikke?
8 over, nog niks. Alleen wat meer plassen
Is echt heel erg spannend Ikke.
hier heb ik om 3 uur afspraak bij me huisarts omdat ik bang ben voor een 2e miskraam. Vorige week paar redelijke stukjes weefsel verloren tijdens ongi. 3 dgn over tijd. misselijkheid en net op me werk mega duizelig. Allemaal dingen die ik na me miskraam ook had.
Ik zit ook te denken de dokter even te bellen, al is het allleen maar voor overleg…
Spannend Ikke
Venix hoe was t bij de HA?
@Dotje wrote:
Spannend Ikke
Venix hoe was t bij de HA?
Wordt er nu eigenlijk wel een beetje geirriteerd van…
Lichtelijke behoefte aan zekerheid… Ook ivm werk… Moet soms best veel tillen, en tjah, als je zwanger bent, dan hoef je dat niet (zijn ze bij ons heel streng op :p), maar goed, zolang ik niks weet…
zou idd ook even bellen,misschien kan je wel bloed laten prikken :eh:
Dag 9, en nog niks… Maandag dokter even bellen… Hopen dat ik dan voor woensdag nog terecht kan…
vind het nu erg spannend worden ikke zelf nog extra test gedaan ?
HA kon niet uitsluiten of beamen dat ik een 2e miskraam heb gehad. Wel bloedtest laten doen dus wachten op de uitslag. Hij heeft wel gekeken als het een 2e miskraam is zijn er in ieder geval geen bloed resten.
Pff nou meiden, wat een onzekerheid hier!
Ikke_w; ik ben ook één keer een week overtijd geweest zonder reden, terwijl ik een superregelmatige cyclus had. Maar apart is het wel ja…je hebt natuurlijk vrouwen die gewoon heel laat positief testen.
Venix; ook spannend voor jou…hopelijk is het niks en gewoon toeval
Gooi er straksnog een test tegen aan en anders maandag dokter bellen
Hmm… Net gister 2x iets roze slijm bij het afvegen, maar verder niks, vandaag zelfde… Denk dat de ongesteldheid er toch aankomt… 10 dagen te laat…
Zit nu alleen te denken of ik mijn teller vandaag weer op 0 zet, of dat ik wacht tot morgen… Mijn lijf voelt niet alsof ik ongesteld moet worden trouwens…
aan de ene kant balen aan de andere kant mooi dat je toch wat zekerheid gaat krijgen
@venix wrote:
aan de ene kant balen aan de andere kant mooi dat je toch wat zekerheid gaat krijgen
Dat is waar… Gisteravond brak ie helemaal door…
Wel een beetje vreemd dat dat 10 dagen later is dan verwacht…
Hopen dat mijn lijf dat niet nog een keer doet…
wat balen ikke,had zo’n goede hoop!
ik ga extra hard duimen voor deze ronde! :-*
Balen ikke maar zoals ik al zei wel mooi dat je nu de zekerheid hebt. Afwachten lijkt me erger dan ongi worden.
Ik ga met petatje mee duimen dat we allebei komende ronde een plakkertje krijgen.