Net een negatieve test… Het teststreepje was trouwens ook niet helemaal roze (beetje streperig)
Wacht nu even tot vrijdag voor een nieuwe test…
dat willen we niet lezen hoor! ik duim me suf dat die vrijdag positief zal zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
had geen mail gekregen dat jullie hadden gereageert. Denk ga ff spieken bij ikke maar nog niks bekend dus. verder
Vandaag ongi-dag, maar geen tekenen van een aankomende ongi…
Ook niet van iets wat op een zwangerschap lijkt trouwens (voor zover ik dat kan zeggen :p)
Wel een beetje een ziekjes gevoel, maar dat komt doordat ze gister mijn verstandskiezen getrokken hebben… (had aangegeven dat ik probeer zwanger te worden en hoe dat zit met de verdoving/pijnstilling, en dat hebben ze aangepast aan het feit dat ik zwanger wil worden…)
Verder is het dus nog afwachten… (en dat duurt lang…) Heb al 3x met de test in handen gestaan vandaag, om hem toch vandaag te doen… (aangezien die van gister nog niet eens een fatsoenlijke controle streep gaf…)
snap dat je wil testen ikke maar zou het niet doen. Gezien hij gister negatief was denk ik niet dat je vandaag positief zou kunnen testen. Denk dat er paar daagjes tussen moeten zitten.
Ben mega hard aan het duimen voor je. Alhoewel ik het niet leuk zou vinden als ik de enige niet zwangere zou zijn dus hoop dat we in dezelfde ronde zwanger raken als ik naar mezelf kijk. Voor jou hoop ik zsm
Hoeveel kans is er eigenlijk dat je toch nog een positieve test in handen hebt na je nod, als je de dag voor je nog nega test…
naar mij idee redelijk als je een langere cyclus hebt dan je denkt
Hij wisselt bij mij met 28 en 30/31…
en op hoeveel heb je je nod gezet ?
Venix, balen meid, ik ga verder duimen voor de volgende ronde voor je!
Ikke, ik blijft ook voor jou duimen. Hopelijk geeft de volgende test het gewenste resultaat
@venix wrote:
en op hoeveel heb je je nod gezet ?
29… Dus uitgaande van de korte cyclus ben ik nu 2 dagen over… uitgaande van de lange 1 dag te vroeg…
Nog steeds niks hier trouwens,…
Vanochtend getest, nog steeds nega, maar ook nog steeds niks dat lijkt op een aankomende ongi…
We wachten rustig verder af…
:thumbdown: balen ikke gaan we gezellig samen voor de volgende ronde
Ik geef de hoop pas op als ik ongi wordt hoor venix
Tot nu toe is ie er ook nog niet… Ga niet meer testen, maar wacht gewoon af… Misschien heb ik anders wel gewoon een laag hg ofzo…
(als mijn ongi maar niet morgen komt, want dan ben ik een dagje in het pretpark…)
goeie instelling have fun morgen
Ik heb vandaag een vreselijk leuke dag gehad… Alleen in de mystery river geweest en 2 shows gezien, maar heb me vermaakt
Nog steeds geen ongi te ontdekken…
Hoe is het met de rest?
weet niet zo goed hoe het hier is. tijdens ongi paar stukjes weefsel verloren en gister (na 2 dgn niet ongi) weer wat bloedverlies. zit te twijfelen om de huisarts te bellen maar wil eigenlijk er niet weer heen omdat het mogelijk gewoon niks is.
Ga me ook niet meer (proberen) concentreren op zwanger worden. Blijf wel gewoon proberen maar heb het idee dat ik er teveel mee bezig ben waardoor het mogelijk langer duurt voor ik weer zwanger ben.
Dus over andere dingen Vrijdag gaan we naar limburg (voor weekendje) om ons konijntje op te halen. Hij is dan 9 weekjes oud. Tevens nemen we een broertje van hem mee om een week later als verjaardags kadootje te geven. Een wederzijdse vriendin van ons is dan jarig. (met ons bedoel ik mezelf en vrouwtje van de konijnen) en zij wil ook konijntje heeft alleen slecht de mogelijkheid om hem zelf op te gaan halen. Dus als verrassing nemen wij hem dan mee.
Dan heb ik nog een bruiloft over 2 wk en hele hoop verjaardagen dit jaar… ergens toch niet zo mega erg dat ik niet begin dec uitgerekend ben sinds me agenda vol staat tot half nov en begin dec vrolijk verder vol staat tot half januari.
Nou, toch nog maar een test gedaan (kruidvat 2 voor 10), andere dan normaal, maar ook deze gaf negatief aan, terwijl ik nog geen enkele klacht heb wat lijkt op ongi…
Wel misselijk en moe, gister in het pretpark om de tig keer naar de wc geweest om te plassen…
Misselijk als ik niet eet, misselijk als ik wel eet… Bah…
Hoelang zouden jullie wachten eer je de dokter belt voor een tst/bloedprikken (ben nu 5 dagen over tijd volgens korte cyclus, 3 volgens lange)
bellen kan nooit kwaad denk ik. vind het nu ook wel erg lang duren