dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

precies. Verwacht het nog niet maar wil wel ff beetje zekerheid voor ik aan de zwaardere pijnstillers ga

Ja dat kan ik me voorstellen…Ben benieuwd!

negatief nu mag ik van manlief nog geen ibu nemen omdat hij bang is dat ik te vroeg getest heb :frowning:

Wat vervelend venix… Pijn is echt K*t

Hier al 2 dagen met vlagen misselijk, en heel moe…

Maar de vermoeidheid kan ook goed zijn van het vele werken…

Nog steeds afwachten dus

die misselijkheid heb ik ook al paar dagen ikke.

Ik ga voor jou duimen en voor mezelf dat ik gewoon te vroeg heb getest.

Zou toch wel leuk zijn als laatste 2 van het rijtje…

Ik ga nog netjes 6 dagen wachten (uitgaande van de lange cyclus is dan mijn redday, uitgaande van de korte over 4 dagen)

Wel lastig alleen, want woensdag moet ik naar de kaakchirurg voor het laten verwijderen van mijn verstandskiezen… Weet dan nog niet of ik daadwerkelijk zwanger ben, en weet ook niet of het spul wat ze gebruiken schadelijk is voor het vruchtje…

Wat is handig? Melden dat ik misschien zwanger ben, of de dag ervoor testen en dan van die uitslag uitgaan?

meiden ik duim voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik duim ook voor jullie venix en ikke :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@danielle jaah! onze eerste stopper mag gaan bibben :dance:

succes!

zou het wel leuk vinden als we allemaal zwanger zijn voordat de eerste moet bevallen :slight_smile:

En ook hier draaien de duimen voor jullie! :pray:

Het zi idd erg leuk zijn. Duim me suf voor jullie twee.

ben ondertussen voor dag 6 misselijk. En nog geen ongi te bekennen. Vanmiddag weer ff testen halen en indien ik niet ongi ben morgen testen.

Ik nu voor 4de dag op rij… Maar bij mij komt het (gelukkig) met vlagen en als ik, zoals gister, heel druk bezig ben op het werk (heb echt moeten rennen en vliegen), dan merk ik er niet zo veel van…

Ik ga voor je duimen Venix :slight_smile:

ff updateje

nog steeds misselijk en last van maagzuur nog geen ongi en wederom negatieve uitslag.

Ik ga duimen voor IKKE en voor mezelf de volgende ronde

Ongi is er ondertussen :frowning:

Wat ontzettend balen venix k zal wederom weer heel hard voor je duimen voor de volgende ronde :pray: :pray: :-*

Ik ga morgen toch maar testen… Moet nog wel 2 dagen tot de redday, maar ben nu voor de 5de dag misselijk en de tijd tussen de vlagen wordt korter… En ben nu misselijk steeds na het eten… Vandaag de hele tijd last van zuuroprispingen… Hoeft natuurlijk nog niks te betekenen, maar we zullen zien…

Venix, ik ga voor je duimen voor de volgende ronde… Dat het dan maar wel raak mag zijn…

ooh venix wat balen van je ongi,had zo’n goede hoop voor je :thumbdown: :hug:

@ikke en?en?en? gestest??? kom op meid! meldplicht :lol:

Spannend hier!

Ik ga nu naar de kruidvat… (en boodschappen doen), dus over een uurtje ofzo meer…