dec 2010/jan 2011 stoppers deel 3

heerlijke ikke zo lekker sporten en vooruitzicht op vakantie. Spiegelreflex is echt aan te raden wij hebben de canon 500d. Echt super zeker sinds we de tamaron lens 70-300 hebben gekocht.

Hier gaat het super me rug doet zoveel pijn dat ik alleen kan liggen/zitten en dat me man vanmorgen heeft meoten helpen met aankleden. Vanavond spoedafspraak bij Fysio

verder in spanning hoe het vandaag met dotje gaat duim heel hard voor een hartje :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hebben een mooi klein frummeltje gezien van 1cm. MET kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zei toch dat je je geen zorgen hoefde te maken. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hihi ja je had gelijk :wink: gister gelijk het goede nieuws ook maar aan onze oma’s verteld…morgen vieren we onze verjaardag en dan mag iedereen het weten…vind het nog wel eng en onwerkelijk allemaal hoor. Zeker omdat er nog steeds kans is dat het fout kan gaan, maar probeer maar gewoon te denken dat de kans veel groter is dat het wel goed gaat. Mag 5 September weer voor echo (pff wat lijkt dat nog ver weg zeg hahaha)

Hoe is het met je rug venix?

met me rug gaat super. Kon me vanmorgen al zelf aan kleden daarna ontbeten met pijnstillers en straks lunchen met pijnstillers :stuck_out_tongue:

Tjonge, zo duidelijk als deze maand nog nooit mijn ei aangevoeld… Sinds gister de frequentie maar weer omhoog geschroefd… Als het goed is morgen mijn ei… Dan nog ff doorklussen (want je weet maar nooit :p) en dan weer afwachten…

Die 2 afwachtweken duren altijd zoooooo lang…

Collega/vriendin van mij meldde mij gister dat ze zwanger is :slight_smile: Ben echt blij voor dr… Kan nu weer lekker gaan snuffelen voor een leuk kraamcadeautje en dan eens kijken of ik misschien al iets kleins voor ons zelf kan kopen… (een leuk rompertje ofzo)

Vriendjelief begint ook inzicht te krijgen in mijn cyclus, en zo wordt dat niet meer alleen mijn ding :stuck_out_tongue:

Hij wil ook graag een kindje, maar is/was er niet zo mee bezig als ik… Nu dus wel wat meer… (en komt ie ineens met leuke kleine cadeautjes :p)

Morgen mijn lijf weer lekker in vorm werken met zumba (ga momenteel 3x per week) en hopen dat vriendinnetje ook eindelijk eens haar abonnement rond krijgt, zodat we samen 1x per week cardio kunnen gaan doen…

Gister mijn eisprong gehad… Vermoed ik… En vandaag heeeeeeeeel licht bloedverlies… (naja, alleen iets als ik afveeg…)

Weer zoiets wat ik niet ken…

ik ga voor je duimen ikke…

Mijn NOD is volgende week zondag nav een 27 dgn cyclus maar weet niet of ie 27 dgn is dus twijfel wanneer ik eventueel moet gaan testen. Denk niet dat het raak is deze ronde. Heb vanmorgen ovulatie testen gekregen van vriendin die ze niet meer nodig heeft. Ga die komende maand maar is proberen

Hey meiden!

Allemaal goed weekend gehad?

ja super… in een rolstoel naar de dierentuin en daarna vrijgezellefeestje en zondag weer moeten draaien bij radiostation. Gister voor het eerst weer gewerkt pfffff morgen maar ff uitslapen en dan een avonddienst draaien.

hoe was jou weekend ?

In rolstoel? Vanwege je rug? Hoe is het daar nu mee?

Mn vriend en ik hebben zaterdag onze verjaardagen gevierd…was echt kapot na een hele dag in de weer te zijn voor vanalles en nog wat…dus zondag lekker rustdagje gehouden. Hebben zaterdag het nieuws aan iedereen bekend gemaakt…allemaal erg leuke reacties gehad :smiley:

Welke dierentuin ben je geweest?

we zijn in Rhenen geweest naar ouwehands dierenpark. Met me rug gaat het goed zolang ik maar niet hoef te lopen of me rug als scharnier te gebruiken wat je met bukken en opstaan moet doen. Verder kan ik alles.

Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag !!! Leuk he die reacties :lol:

Hopelijk kun je snel alles weer doen!

Was inderdaad erg leuk al die leuke reacties :smiley: en dank je wel ( ben zelf pas de 27ste jarig, maar vieren onze verjaardag altijd samen omdat er maar 3 weken verschil in zit)

Ik kan nu alleen nog niet bukken en goed lopen. De rest gaat weer goed.

Ik deed dat altijd met me pa omdat we 17 dgn schelen kwa verjaardagen.

Eigenlijk wil ik testen…puur en alleen om zeker te weten dat ik niet zwanger ben en ik dus zwaardere pijnstillers mag. Pijn maakt me echt moe en vind het echt vervelend worden maar als ik zwanger ben mag ik alleen maar paracetamol :frowning:

Me man vind het alleen te vroeg omdat hij bang is dat ie negatief aangeeft omdat het te snel is en niet omdat ik niet zwanger zou zijn.

Wat zouden jullie doen ?

Hmz moeilijk… Op welke dag van je cyclus zit je nu?

25

Misschien een vroege test? die kan vanaf 3 of 4 dagen voor nod ofzo toch? K zou anders ook niet weten wat je beste kan doen meid :hug:

zit te denken om anders morgen met ochtend urine te testen, Had vorige keer een cyclus van 27 dgn dan zou morgen 1 dag voor me nod zijn.

Je kan t altijd proberen…kun je daarna alsnog beslissen wat je doet