Vandaag dus echo gehad en er was een vruchtzakje te zien wat precies overeenkomt met 6 weken en 1 dag…maar verder was er nog niets te zien…ze dacht dat ze heel vaag het hartje zag kloppen…Moet nu volgende week donderdag terug voor echo, volgens haar was er niets vreemds te zien waardoor het fout zou zitten ofzo…maar toch ben k zo bang nu…bang dat er niets in de vruchtzak blijkt te zitten…k weet dat het ook heel vroeg is, en het wel vaker voorkomt, maar er moest toch wel IETS te zien zijn? het maakt me zo onzeker…
heey dotje ik snap dat je je zorgen maakt maar een hartje is meestal pas zichtbaar vanaf 7 wk. Dus nu nog niks om je zorgen om te maken.
Ik duim mee dat je volgende week wel een hartje hebt meis.
Maar had ik dan niet op zn minst iets van een vruchtje moeten kunnen zien?
daar weet ik helaas te weinig van af. Weet alleen dat het hartje nog niet hoeft te kloppen. En denk dat de persoon die je echo heeft gemaakt het vaker doet en als zij zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken zou ik dat nu ook nog niet doen als ik jou was. Stress is alleen maar slecht voor die kleine.
weet dat het moeilijk is maar het is inderdaad nog erg vroeg en je hoeft nog niet meteen alles te zien.
had ze ook gezegt hoe groot het zou zijn ?
Nee ze heeft verder niets gezegd of er wel of geen vruchtje zat…ze kon niets zien dus alleen de vruchtzak is opgemeten en die komt overeen met 6wk en 1 dag
hmmmmmm Ik ga echt voor je duimen durf er niks over te zeggen. Las net op internet dat echo’s van ongeveer 6 wk een vruchtje zouden moeten hebben van ongeveer 4.3 mm maar weet niet of ze dat bij jou wel of niet hebben gezien. Dus zoals ik al zei denk dat je niks anders kan doen dan afwachten tot volgende week en vooral blijven duimen en niet teveel stressen. Bij stress heb je denk ik alleen maar meer kans dat het fout gaat.
Wat zegt je gevoel ?
ik weet niet goed wat mn gevoel zegt…was al onzeker omdat ik helemaal geen kwaaltjes had, en daardoor voel ik me al niet zwanger…vanmorgen dacht ik nog dat het wel goed zat omdat ik voor t eerst ineens moest overgeven…maar nu weet ik het echt niet meer…
die kwaaltjes waren er bij mij ook inhet begin niet. en uiteindelijk had ik alleen smorgens 1x overgeven en verder niks. en bij mij klopte het hartje ook dus die kwaaltjes meot je je echt geen zorgen om maken meis.
pff…k weet het K ga maar gewoon hopen dat het snel 11 Augustus is en dat we dan een mooi beginnend babytje met kloppend hartje mogen zien
Je hebt gelijk, moet me nu niet druk gaan lopen maken…verloskundige zal er wel meer verstand van hebben, en ze zal me wel niet voor niets zeggen dat k me nergens zorgen om hoef te maken toch? Neem aan dat ze altijd eerlijk zullen zijn…
thnx meid :-*
precies als ze zou denken dat het mis zit had ze dat wel gezegt. Dus geen zorgen maken
hoe is het ondertussen met de dames???
hier is de knuffeltijd weer aangebroken heb laatste dagen wel beetje last van me onderbuik maar heb het idee dat het gewoon me darmen zijn.
Hier wel goed maak me gelukkig al iets minder druk om de echo…en kijk gewoon met goede moed uit naar donderdag:D
Veel plezier met knuffelen dat er deze maand een mooie plakker zal zijn
gelukkig ben jij minder gestresst is alleen maar gezonder voor jou en je kleintje
dotje hoe gaat het nu met je ? Kan je de stress beetje weghouden?
ben niet zwanger maar heb wel boven de wc gehangen. me hond had via alle uitgangen kadootje achter gelaten.
1 van de kleintjes op de foto word onze nieuwe aanwinst
ooh wat schattig Venix :inlove: :inlove:
Aah wat een schatjes Venix :inlove: wanneer kun je hem/haar halen?
Hoe gaat t met je hond? Al wat beter?
Hier gaat het eigenlijk wel goed…morgen echo Heb er ergens wel goed gevoel over gelukkig…lief dat je het vraagt :-*
hondje houd tot nu toe alles weer binnen gelukkig.
weekend van 3/4 sept gaan we naar limburg en ga ik er een uitkiezen. weet dus nog niet of het een hij/zij word maar denk hij want zijn 3 mannetjes en 1 vrouwtje bij.
succes morgen dotje ik ga voor je duimen.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je hondje…Hier loopt onze hond al de hele dag ontzettend stinkende scheten te laten :sick: en dan kijkt ze naar achter met zo’n onschuldige niets-vermoedende blik :lol:
Wel leuk hoor een konijntje! Hoe oud zijn ze nu? Die van ons is nu 3 maanden ongeveer maar die groeit als kool haha…
die van mij is geboren op 25 juni dus nu week of 6.
Tjonge, ik krijg geen updates meer van hier, en heb het zo druk dat ik jullie gewoon vergeet…
Werk momenteel 6 dagen in de week, en daarnaast een dag ezelen, om aan het eind van de maand een buffertje te hebben… (lang leve een 4-uren contract :S)
Wil voor december een dig. spiegelreflex hebben, en we zijn 2 weken op vakantie geweest (die ik dus niet betaald krijg), dus tjah…
Verder ben ik 2 weken geleden aangemeld bij de sportschool en tot nu toe al 5x wezen sporten (verslavend die zumba :p) en ik moet zeggen, het begint te werken
Nu mijn eetgewoonten nog aanpakken en dan ben ik helemaal goed op weg
Hoe is het met de dames hier?