ik zit in dubio
Heb wel weer wat dingen die ik paar maanden geleden ook had. Ochtendmisselijkheid extreem trek in fruit en geen trek in brood. Maagzuur waardoor ik vaak melk drink… Dus als ik dat bij elkaar op tel zeg ik ik heb volgende week een positieve test maar aan de andere kant WIL ik mezelf die hoop niet geven omdat ik bang ben dat ik dan alleen maar teleurgestelt raak
Dotje, het gaat redelijk hoor. Begin steeds beter te snappen wat iedereen altijd bedoelt met “de laatste loodjes” haha De kleine ligt nogal voor qua groei (ruim 3 weken), dus eerst dachten ze dat ik zwangerschapssuiker zou hebben, maar dat is gelukkig niet zo. Hub en ik zijn allebei lang en geven dit waarschijnlijk gewoon door aan onze uk. Volgende week heb ik weer een groeiecho en dan gaan ze bekijken hoe en wat verder. Ze hadden het erover dat ik misschien eerder ingeleid kan worden als het zo blijft, want als de kleine zo doorgaat met groeien… het moet er ook nog uit :mrgreen: Nou ja, ik waggel gewoon nog lekker door en laat het over me heenkomen, maak me eigenlijk niet zo druk erom.
Danielle ja het gaat nu wel opschieten he! Wow ruim 3 weken voor op groei! dat word een grote dan dan zal er wel redelijke kans inzitten dat je eerder word ingeleid indd, arme jij anders…want de kleine groeit natuurlijk gewoon lekker door
Spannend hoor! Alles al wel helemaal geregeld en in orde?
@Danielle wauw 3 weken voor op de groei :shock: arme jij :hug:
Laura was ook 4 kg bij 36 weken,was gelukkig een ks
sterkte met de laatste loodjes hoor. hoop dat alles vlot verloopt :-*
@venix spannend dus. ik duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haha ja dat is wat ik dus ook in m’n achterhoofd hou, dat het anders erg lastig kan worden qua bevalling… Maar ja, zoals ik al zei, ik maak me niet zo druk en hoor volgende week wel verder van hoe en wat.
Verder hebben we nu alles wel zo’n beetje op orde. Kamertje is af, we hebben alle spullen voor de beeb. Vandaag nog voor wat kleine dingetjes op pad, dan nog ziekenhuistas inpakken en zorgen dat alles klaarstaat en dan ben ik er klaar voor (voor zover dat kan… haha).
Maar verder is het hier nog steeds spannend zeg. Ik hoop dat snel de laatste meiden mogen volgen
wil mezelf echt niet blij maken met dooie mus…maar krampen in onderbuik misselijkheid en erger misselijk door de geur van pindakaas had ik toch echt in april ook
spannend venix!!!
Spannend venix! hoop het zo voor je!
vind het ook spannend
maar verwacht het eerlijk gezegt niet hoor. Zou heel erg snel zijn en wil mezelf geen valse hoop geven.
Duimen draaien iig voor je meid!
Wanneer wil je testen?
volgend weekend ofzo
Denk namelijk dat ik gewoon ongi ga worden en dat het een beetje wishfull thinking is. Daarbij heb ik donderdag me nod bij een 30 dgn cyclus maar hij kan ook langer zijn natuurlijk. Zie wel hoelang ik het volhou
Hey meiden!
Goed weekend gehad allemaal?
Venix hoe gaat het met jou?
mijn weekend was super. Gister wat boodschappen gedaan en gedraait en vandaag visite gehad van me moeder zus en nichtje.
Verder al 2 dgn het idee dat ik ongi ga worden maar dat had ik ook toen ik zwanger was dus is geen touw aan vast te knopen.
heey dames
zie banner
Welk weer lekker korte cyclus dus op naar ronde 2 na de miskraam.
:wall: heb helemaal niets gehad dat er nieuwe berichten waren…
Venix heel erg jammer meid :hug: Hopelijk eind deze ronde meer geluk
Ik ben gister ook gewoon weer ongi geworden… Had ook niet ander verwacht…
@venix, onze tijd komt ook (al is dat hopenlijk over niet al te lange tijd ;))
Ik heb al vanaf dat ik gestopt ben met de pil het idee dat het een lentekindje wordt… En dat kan met de aankomende ronde ook nog… (zou dan een begin mei kindje worden)
We zullen zien… De logeerkamer/babykamer zit nu in elk geval volledig in de grond verf (waar ie in blijft tot het babykamer wordt) en dat geeft ook een zeker vorm van rust
ikke balen !!! Onze tijd op een gezond kindje komt zeker nog wel.
Lente kindje dan moet het inderdaad komende ronde raak zijn. Voor mij zou het met dezelfde cyclus als nu 29 april ofzo worden dus we gaan er weer tegen aan. Hier is de ongi alweer bijna weg denk dat ik vanaf morgen weer kan oefenen.
Hey meiden!
Allemaal goed weekend gehad?
Ikke balen meid! Duimen voor volgende ronde!
Hier al zenuwachtig voor morgen, eerste echo hoop zo dat alles goed zal zijn! Want heb echt haast helemaal geen last van kwaaltjes, wat me dan toch weer onzeker maakt :oops:
mijn weekend was prima lekker uitgerust.
spannend je eerste echo morgen dotje ga duimen voor je.