petatje ik ben het met sunrise eens. Ook al is het de eerste ronde en heb je weinig gemerkt dan nog kan het raak zijn. Kijk naar Motormuisje die was ook eerste ronde meteen zwanger.
Gewoon ff afwachten
sunrise goed om te horen dat het met soraya beter gaat.Vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Ze kunnen zo moeilijk uitleggen wat ze willen of juist niet willen. Die eetlust komt ook vast wel weer terug.
Hier maar is hondje uitlaten en dan over 2 uurtjes naar me werk. ZO GEEN ZIN!!! Haat dit soort dagen altijd. Nu tot 10 uur werken dan ben ik 11 uur thuis en morgen gaat de wekker weer om kwart voor 7 en mag ik half 8 weer naar me werk toe. Maar goed toen ik net mijn salaris kreeg met uitbetaalde overuren werd ik toch wel blij
ja natuurlijk wachten we lekker af! hihi
@sunrise fijn dat soraya zich al beter voelt… :hug: de eetlust zal nu ook wel snel terug komen!
@venix heb ook in ploegen gewerkt,nu met mama worden is dat niet meer te combineren…vind maar eens een flexibele opvang
moet wel zeggen,mijn ventje staat in shiften en ziet ons mupke meer dan ik :roll:
Er zijn bij ons wel mensen met een vast rooster. Dus ik denk dat als ik daarom vraag als ik een kleine krijg dat dat wel aangepast kan worden. En wat ik al zei het is al zo vanaf voordat ik er ging werken dus wist ervan. Maar soms toch wel erg irritant
Bah gatsie wat een smerig weer zeg. het begon zo mooi.
moet straks de stad in om mijn rijbewijs op te halen.
venix Suc6 met werken. enne straks dus optijd aan geven dat je een vast rooster wilt.
Hier heb ik gelukkig geen ploegen dienst. denk dat ik dat ook niet aan zal kunnen. ik ben een type van regelmatigheid.
en inderdaad flexibele contracten worden bijna niet meer gegegev. heel vervelend voor de mensen die in een ploegen dienst werken.
eigenlijk moeten alle kdv het terug in het pakket nemen.
mijn zus werk ook in ploegen dienst. weet het vaak gelukkig goed te regelen. met man en de creche en zonodig spring ik bij.
maar dat komt zelden voor.
ohja soraya is van april 2009
Hallo allemaal
Wilde maandagavond nog even reageren, maar ik was bekaf.
Nu keek ik en wat staat er weer een hoop.
Sunrise: gelukkig gaat het weer stukken beter met je meisje, een ab kuur werkt meestal wel. En al bijna 2 jaar, ja de tijd vliegt.
Oessie: Wat vervelend dat je je werk niet zo leuk vind, komt dat dan vooral omdat je zo weinig thuis bent of is wat je moet doen ook niet zo leuk. (Ben even kwijt wat je doet :oops: )
Venix: Gelukkig gaat het gaande de dag beter met je rug, en wil je liever ander werk gaan doen? Dan maakt het inderdaad niet zo uit of je contract verlengd word of niet. En heb je dan al enig idee wat je dan wilt gaan doen. Of ben je daar nu nog niet mee bezig, eerst die bruiloft maar.
Petatje: You never know
groetjes
Wat een rust hier. Hoef amper bij te lezen
@ wondertje het werk op zich bevalt me wel. Het is alleen irritant dat als een klant bij mij aangeeft tevreden te zijn met het antwoord ik perse moet vragen of de vraag goed beantwoord is enz. En dat vind ik dus onzin!!!
Maar goed vandaag weer coaching gehad om mijn kwaliteit in de gesprekken te verbeteren en gaat wel weer goeie kant op dus wie weet hoe ik er over 3 mnd over denk.
Morgen en overmorgen nog ff werken en morgenavond lekker uit eten met collega’s
wat is het rustig hier zeg,
Hier eigenlijk heel weinig te melden.
denk dat het hem deze maand ook niet gaat worden.
mijn man is precies in de goede periode nu net ziek geworden.
dus nu komt er weinig van het knuffelen terecht
Maar je weet maar nooit.
vandaag voor het eerst met soraya weer naar baby zwemmen geweest.
ze vond het weer geweldig en ze heeft zelfs haar diploma gekregen.
Geweldig babyzwemmen!! En ook gaaf dat ze er een diploma bij doen.
Hier ook weinig te melden. Heerlijk maar teveel gegeten gisteravond dat ik heel erg misselijk was toen ik thuis kwam dus voor de zekerheid een emmer naast me bed gehad.
Ff begin van de ochtend rustig aan en dan nog een dagje werken.
En dan volgende week gaan hopen op een niet ongi dag!! Of eigenlijk wel zodat ik weet welke cyclus ik heb
hmmm denk dat ik men ei vroeger heb gehad…sinds eergisteren dezelfde kwaaltjes als bij mupke…
deze ochtend testje gedaan (ik weet het,veel te vroeg) maar wel een innieminie licht lijntje…spannend!!!
Ha dames,
Ik ben jullie niet vergeten hoor Maar heb even een heftig weekje achter de rug… 5 dagen lang last gehad van bruinverlies, dus paniek in de tent. Ik dacht echt, daar gaan we weer… maarrrrr… mocht bij de gyn komen vrijdag voor een echo en er was een wurmpje van 7 mm te zien mét kloppend hartje :inlove: En nu heb ik 31 jan, dus morgen over een week weer een afspraak, daar ben ik wel blij mee. Even de vinger aan de pols zogezegd.
Hier is een heeeele hoop geschreven zie ik en ik heb niet alles bijgelezen, sorry :oops: Maar in ieder geval iedereen een :hug: die het nodig heeft en ik blijft voor iedereen en Petatje, wat spannend! Nog even een weekje afwachten aan je banner te zien.
oewwww petatje spannend!!!
Ik wil ook testen maar mag niet van me vriend. Hij vind het te vroeg maar merk echt van alles en wil gewoon weten of het me hormonen zijn omdat ik gestopt ben met de pil of dat er meer is.
Motormuisje kan me voorstellen dat je aan het stressen was maar zo’n echo bewijst het tegendeel en ben echt blij voor je
O Venix, nog even geduld dan toch ook spannend hoor, ik duim!
He meiden! Kom ook weer eens aanwaaien
Oessie, jammer dat je nieuwe werk niet zo goed bevalt, iedere avond weg lijkt me ook geen pretje…
Ga je nu op zoek naar ander werk of wacht je nog even af?
Sunrise, gelukkig is je dochtertje weer helemaal opgeknapt!
Leuk baby zwemmen!
En jammer dat je man precies in de goede periode ziek was/is…maar inderdaad je weet maar nooit! Hoeft maar 1x raak te zijn he!
Petatje, spannend meid!! Ik duim voor je! Nog een week en dan weet je meer!
Venix, ook bij jou is de spannende tijd weer aangebroken! Ik duim voor een posi test voor je!
Motormuisje, kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt! Maar gelukkig dat alles goed was En over een weekje kun je hem/haar weer zien!!
Hier weinig te melden eigenlijk, rustig weekend gehad. Morgen theorie examens en dinsdag naar de kno-arts. verder school en donderdagavond naar de vrienden van amstel
Dag meiden daar ben ik ook weer!
Wat een boel spannende berichten!
@Venix en petatje hopelijk gauw goed nieuws? Duim voor jullie!
@Motormuisje fijn dat alles goed was, maar dan schrik je toch, fijn dat je volgende week gewoon weer terug mag!
@Sunrise balen dat je man ziek is. Babyzwemmen vinden wij ook echt zo leuk!
Hoe is het met de andere dames?
Wij gaan richting de knuffeltijd en dan zien we het wel weer!
Groetjes Mik
even een kort berichtje,
petatje: oei wat spannende zeg een licht streepje.
Is je cyclus niet korter dan dat je denkt. weet niet op hoeveelste dag van je cyclus zit. ik hoop dat het gewoon lekker raak is.
danielle. voor jou ook moeilijk zeg en wat een spanning.
gelukkig gaat alls goed met de beeb in spe en heeft hij/zijn een mooi kniperlichtje. nu wel weer gaan genieten hoor.
venix. spannend he die wacht dagen. nog heel even en dan weet jij ook meer.
Hier weinig te melden. we hebben een gezellig weekend gehad.
een verjaardag een kraamfeest en vandaag gezellig zwemmen.
oh en ik ben me toch extreem moe. ik ga vroeg naar mijn bed slaap uit( dank aan mijn man) en oh dan ben ik in de middag weer moe.
het moet maar snel zomer worden
Eerst de lente sunrise anders sla ik me bruiloft over
Wel een druk maar leuk weekend als ik het zo hoor.
Volgens een cyclus van 28 dgn moet ik donderdag ongi worden dus ik wacht het af. Heb nu wel echt zo iets van ik wil testen !!!
Mag alleen niet van me vriend omdat ik me cyclus nog niet ken
Voel gewoon echt zoveel dingen die ik nog nooit gehad heb dat ik zekerheid wil of het me hormonen zijn of een kindje
@ petatje Zoals we volgens mij bij motormuisje zeiden een licht streepje is ook een streepje
Ik ga zo maar is naar de tandarts
Kan ook niet wachten tot de lente/zomer…laat t goede weer maar komen
Nog even afwachten venix, nog 3 dagen en dan weet je meer! Spannend hoor!
Hoe was t bij de tandarts? Ik moet morgen op controle…
Mn theorie examens van vanmorgen gingen wel denk ik…(hoop ik, haha)
Maar ben nu al zenuwachtig voor de praktijk examens van volgende week, als ik die haal dan ben ik eigenlijk al heel ver klaar en hoef ik nog maar op 3 onderdelen examen te doen.
dotje: sorry maar vooor deed jij ook alweer examen. mijn hoofd is momenteel een vergiet.
venix voor jou de lente dan. dan ga je trouwen. spannend.
nog maar 3 dagen wachten.
petatje. ben het ook wel met venix eens waarschijnlijk hebje een vroege ei gehad en is een streep gewoon een streep.
ga je nog een keer testen?
Is het al weekend??? een dag werken heeft mijn vermoeidheid niet ten goede gedaan. weer vroeg naar bed dus.
Bij de tandarts is goed gegaan. Moet over 2 wk nog wel even terug komen.
Heb slecht gebit waar veel aan moet gebeuren.
@ dotje mooi dat voor je gevoel je examen goed is gegaan maar net als sunrise ben ik even kwijt waarvoor je examen hebt gedaan.
@ sunrise nee weekend is het helaas nog niet. Wij hebben zaterdag een bijeenkomst van onze getuige omdat ze elkaar zo ongeveer niet kennen en we niet willen dat ze als 4 vreemde naast elkaar moeten gaan zitten op 1 april.
heb het idee dat het hem deze maand niet gaat worden. Als ik het goed zag had ik vanmorgen eerste tekenen van een ongi
Het is nog niet doorgezet maar de hoop zakt wel heel erg weg
Dus ik zou zeggen op naar de 2e ronde :lol: