Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Bij deze een nieuw deeltje

Ik ben er! :mrgreen:



Maar de link hierboven gaat naar een ander topic dan de oude van ons :think:

O en volgens mij moet je nu een berichtje naar een moderator sturen om het oude te sluiten.

meld :mrgreen:



@cathgirl een goede maar moeilijke beslissing genomen hoor liefje! Hopelijk wordt jij nu snel beter zodat die kinderplannen terug uit de vriezer kunnen.

Ik wens je heel veel geluk en misschien komen we je snel terug tegen op kok! dikke :hug: en veel sterkte!

ook ik ben er

nou het is me allemaal gelukt hoor.



dingen die veranderd moeten worden graag via pb door geven.

dan hoef ik niet in alle verhaaltjes te door kruisen



verders weinig te melden.

er is nog steeds niks van een ongesteldheid te merken.

morgen ga ik maar de ha bellen. ben benieuwd wat ze over gaan zeggen.

En ik ben er ook :slight_smile:



@cath balen zeg :frowning: heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan!



@wondertje alles weer lekker schoongemaakt nu? :wink: Haha wel leuk dat je man nu ook mee begint te doen en ook over dat soort dingen gaat nadenken :slight_smile: Is toch leuker he om het er samen over te kunnen hebben! Haha en ik denk dat de meeste vrouwen het alleen maar over een baby willen hebben als het besluit eenmaal genomen is :stuck_out_tongue:



@lily klinkt heel erg leuk wat je met bastiaan zn peuterkamertje gaat doen! Hihi dus niet alleen klussen voor een nieuw wonder voor jullie, maar ook letterlijk klussen :wink:

Ik volg de kappersopleiding, als het goed is ben ik in Mei/Juni klaar met alles dus nog even volhouden :slight_smile: Heb vorig jaar ook mn visagie diploma gehaald dus er valt altijd wel iets te doen :slight_smile:

Alleen even afwachten of ik voor die tijd zwanger word of niet ivm solliciteren natuurlijk…Werk nu 1middag in de week als cassiere :roll: tsja niet t meest ideale werk natuurlijk maar moet toch wat bijverdienen he…en verder dus 4dagen school en dan nog 2 dagen stage.

En mn Nod is 8 Januari…ben zo benieuwd! maar durf nog nergens op te hopen, wuif al mn kwaaltjes eigenlijk beetje weg naar andere dingen…zo valt de eventuele teleurstelling die er misschien is wat mee…



@motormuisje haha inderdaad jammer dat aan de vakantie altijd weer een eind komt…en ook altijd zo snel he haha! En kun je al een beetje genieten?



Zijn er trouwens bij jullie mensen in de omgeving die weten dat je probeert zwanger te raken?

@ sunrise ben ook benieuwd wat de ha morgen zal zeggen! Toch vreemd dat je overtijd bent en de test negatief aan geeft :? Maar kan nog alle kanten op!

Meld!



Tjee wat gaan we hard, ik let ff een paar uurtjes niet op en we zitten in een ander deel :mrgreen:



Sunrise: Succes morgen bij de ha! Toch wel apart hoor :think: Ik moet zeggen dat ik het één keer heb gehad dat ik een week te laat was zonder aanwijsbare reden…maar verder echt nooit. Ben benieuwd…



Wondertje: Owwww haha dat ken ik! Ik ben pas amper uitgepraat over mijn vorige zwangerschap en bevalling en over Bastiaan valt altijd wel te praten! Dat jochie verbaast me echt iedere dag weer :inlove: Kun je nagaan straks staat onde mond helemaal niet meer stil :roll: Maar daar hebben we Kok voor :wink:



Dotje: Leuk, kapper en visagiste! Daar moet altijd wel iets in te vinden zijn, maar je kunt natuurlijk ook alvast voor jezelf beginnen en ondertussen een baantje houden voor de zekerheid :slight_smile: Ik doe totaaaaaaal iets anders maar ben wel altijd veel bezig geweest met make up en wat bijverdiend voor gala’s enzo. Nu ben ik sinds 2 maanden schoonheidsadviseuse bij Oriflame. Superleuk :thumbup:

Hmmm ja, kwaaltjes…dat is altijd heel moeilijk. Je ‘denkt’ zoveel te voelen, maar de keer dat ik zwanger was van Bastiaan voelde ik heu-le-maal niks! Ik dacht dan ook zeker te weten dat ik niet zwanger was :roll:



Danielle: Dinsdag pas? Jeetje jij hebt een engelengeduld :wink: En over je angst dat het weer misgaat…ik denk dat dat toch pas gaat zakken als je wat goede echo’s hebt gehad en over het moment heen bent dat het de vorige keer misging…nu moet je het maar doen met ‘proberen te genieten’ :hug:



Petatje: In dit rondje op naar de posi test!

Meld me ook!!!



Weinig te melden. Nog steeds erg last van me rug en ga straks voor ik moet werken toch maar een ibutje nemen anders loop ik vanavond echt niet meer. Sinds gisteravond 8 uur op bed gelegen. Morgen ook maar is overleggen met fysio.



@ sunrise succes bij de huisarts vandaag. hoop dat ie met goed nieuws komt.



@ mee beslissen van de man… Mijn vriend denkt momenteel alleen maar aan de bruiloft en niet aan een mogelijke zwangerschap misschien omdat ik vanaf vandaag pas echt kan gaan beginnen en er dus pas vanaf volgende week ofzo een kans is dat ik zwanger ben. Me bruiloft staat zeker weten in 86 dgn voor de deur.



@ zwanger in me omgeving… Niemand in mijn directe omgeving probeert zwanger te raken voor zover ik weet. Zijn momenteel nog wel wat collega’s zwanger maar heb niet heel erg veel contact met hun. De meeste hebben allemaal een kleine van max 2 jaar. Dus mogelijk komen er binnenkort daar wat 2e kindjes bij.

venix. suc6 met werken vandaag en met je rug. hopelijk trek je het een beetje ondanks alle pijn.



hier nog steeds geen ongi te bekennen.

ben nog nooit zo overtijd geweest. heb terug gekeken in mijn boekje wat ik sinds 2007 bij hou toen ik zwanger wilde gaan worden. geen een keer overtijd. ach we wachten maar geduldig af.



vandaag voor het eerst bedrijfskleding aan op het werk. ben benieuwd wat alle ouders er van gaan zeggen

Haha we gaan snel! We zijn typmiepen joh :lol: Nu nog proberen iedereen een antwoord te geven 8)



@ Sunrise, het lijstje ziet er weer goed uit en het is zo denk ik wel handiger :thumbup: Wel heel vreemd dat je echt nog nooit zo overtijd bent geweest als nu hoor, hopelijk heeft de ha het antwoord (en dan natuurlijk wel een leuk en positief antwoord!). Werkse vandaag! En hoe dat zo met bedrijfskleding?



@ Dotje, wat leuk een kappersopleiding en visagie is ook leuk! Druk heb je het hoor met school, stage en werk… En ik doe m’n best met genieten hoor :wink: Ik zeg gewoon heel vaak tegen mezelf “ik ben zwanger” en dan ga ik het vanzelf geloven :stuck_out_tongue: haha je snapt wel wat ik bedoel.

En bij mij is er niemand die weet dat we nu probeerde zwanger te raken. Onze ouders en een aantal goede vrienden wisten de vorige keer van m’n zwangerschap en ma, dus ik neem aan dat zij niet raar opkijken als ze het nu weer horen, dus ja… dat dan weer wel :wink:



@ Lily, haha dat engelengeduld valt wel mee hoor :shifty: Eigenlijk is ongeduld m’n tweede naam :angel: Maar de vorige keer was ik gewoon zo vroeg met testen enzo en omdat het toen niet goed ging heb ik nu denk ik het gevoel dat ik het anders moet doen dan de vorige keer… klinkt dat logisch…? :think: Maar ja, als ik vanmiddag een pakje met 2 testen op de kop kan tikken dan doe ik misschien gewoon vanmiddag een test en dan nog een keer verderop in de week om te kijken of het nog donkerder is geworden. Haha, terwijl ik dit allemaal typ besef ik hoe warrig het allemaal klinkt… allemaal onzekerheid en euhm hormomen? Mag ik die al als excuus gebruiken :oops: Maar ik doe gewoon heel hard m’n best met “proberen te genieten”!



@ Venix, ook wel logisch dat jullie nog druk met de komende bruiloft bezig zijn, is ook heel erg leuk en spannend allemaal! Alleen nog steeds waardeloos met je ruggetje zeg :hug:



Nou, ik bof, ik heb nog een vrij dagje vandaag. Ga ik nog even lekker van genieten en dan morgen ook weer aan het werk. Ook wel weer zin in hoor, altijd leuk om m’n klas weer te zien :smiley:

probeer een banner te plaatsen

Lukt niet echt





[/code][/code]

sorry ben ik weer zie dat het nu wel is gelukt, :think:



Ben nu nog lekker een weekje vrij, heerlijk.

En dan kan het nieuwe jaar met werk weer beginnen.



Wat doen jullie voor werk en zijn er nog hobby’s?



xx

Hey meiden! Wat hebben jullie weer veel geschreven! Heb nu even weinig tijd dus reageer vanavond even op jullie verhalen…maar moet echt even Snel iets kwijt

:?

Heb dus al aantal dagen last van ontzettend veel afscheiding maar nu begint het steeds slijmeriger te worden lijkt het wel…zou ik dan misschien nu pas mn eisprong kunnen hebben? :? Op t moment dat ik vorige week dacht mn eisprong te hebben had k echt last van mn onderbuik en 1,5 dag heel helder slijm…echt van die klodders zeg maar…maar nu is het ineens al tijdje heel veel, dun en soms wat rekbaar slijm…voelde ook dat mn baarmoedermond ineens weer dieper ligt…ik snap er niks meer van :frowning: iemand die het herkend misschien?

Nogmaals sorry voor mn misschien wat ego bericht maar moest het even kwijt…

@ Dotje, dat is vreemd inderdaad… Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zou weten :think: Het zou een late eisprong kunnen zijn, maar als je zwanger bent kan je opeens ook veel afscheiding hebben volgens mij… Weet even niet meer hoe je verder zat met je nod enzo.



@ Wondertje, jaaa gelukt :wink: En wat heerlijk dat je nog een weekje vrij bent, geniet er maar lekker van!

Werk is al wel een keer aan de orde geweest hier, maar ja we hebben ook van die lange verhalen getypt :mrgreen: Ik ben juffie op een basisschool. En hobby’s zijn van mij lezen, films, muziek, doe een poging tot pianospelen en als het lekker weer is hou ik van een ritje op de motor (vandaar m’n nickname :wink: ). Alleen als alles goed blijft gaan stap ik dit seizoen natuurlijk niet op de motor. Pas na een tijdje ten eerste m’n motorkleding niet meer en ik vind het ook te gevaarlijk met een kleine gup in m’n buik.

Okeeee… net terug van kruidvat. Had hier op het forum veel gehoord over die huismerk testen die ze daar hebben 2 voor 5 euro. En zoals ik al zei, nu dacht ik dus het zijn er toch 2 dus ik heb er gelijk een gedaan net. Er is geen twijfel meer over mogelijk lijkt mij, ik kan het echt niet geloven :shock: :oops: :dance: :inlove: (ga nu toch maar m’n banner aanpassen denk ik zo…)

weer ff bijgelezen denk niet alles onthouden maar doe me best



@Dotje raar die afscheiding zou niet weten wat het betekend.



@motormuisje heerlijk motorrijden heb het zelf nog nooit gedaan maar lijkt me echt geweldig. Zou inderdaad maar ff uitkijken als het goed blijft gaan.



@ banner lukt mij ook nog niet echt om er een te plaatsen maar ga het straks nog keer proberen.



@ over mezelf Werk op klantenservice van een internet provider zowel technische kant als administratieve. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden te zijn (niet dat ik die veel heb maar liever een paar goeie dan heleboel slechte/halve) Muziek en films behoren ook tot mijn hobby. Vind het heerlijk om op de bank of bios met bak popcorn filmpje te kijken of lekker mee blerren op leuke nummers. Ik noem het bleren omdat ik niet zuiver zing :stuck_out_tongue:

@ motormuisje SUPER !!! gefeliciteerd ik twijfel nu ook niet meer



De eerste van de groep !!! :lol: :dance:

@ Venix, dat over een paar goede vrienden ben ik helemaal met je eens! Ik heb 3 goede vriendinnen waarvan ik weet dat ze er altijd voor me zijn. Dat heb ik liever dan 100 vage kennisen :wink: