Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Ha motermuis super, Gefeliciteerd lekker genieten nu.

Leuk juffrouw en motor rijden vet, maar doe nu inderdaad maar voorzichtig.



Die afscheiding, :think:



Filmpje kijken altijd lekker, thuis of bios maakt me ook niet zo uit.



Ik werk op een kinderdagverblijf.

mijn hobby’s paarden, taarten maken (met fondant), cupcakes en koekjes



liefs

Bedankt venix en wondertje :smiley:



@ wondertje, wat leuk taarten en cupcakes enzo. Ik heb een keer een workshop gedaan van een vierkante taart maken met marsepein, echt onwijs leuk!

En nog iemand erbij die met kinderen werkt :wink:

KAn iemand helpen hoe ik mijn banner kan laten staan.

Hij blijft niet staan bij elk bericht :think:

Nou het enige wat ik erover weet is dat je het bij je profiel bij onderschrift moet invullen, die code als je een ticker hebt gemaakt. Alleen heb ik ook wel eens gezien dat hij dan bijvoorbeeld niet bij oudere berichten staat :? Verder weet ik het ook niet, sorry :frowning:



@ Iedereen, ik had een moderator een pb gestuurd om ons vorige topic te laten sluiten en ik zag dat dat inmiddels is gebeurd.

ik ben ook bezig geweest met een ticker maar welke code ik ook gebruik hij werkt helemaal niet :cry:

even over de tickers.



je moet een ticker creeeren. deze moet je dan genereren.

dan krijg je een code.

deze moet je kopieren.



en dan moet je in je profiel naar je onderschrift.

daar moet je deze code in plakken.

vergeet niet onder aan in je profiel op ok te drukken.

als goed is dan moet het allemaal werken.



en anders weet ik het ook niet

:oops: :oops: :oops:

Hier nog steeds geen ongi of kenmerken daar van,



vanmorgen vroeg de ha al gebeld.

ik kreeg een heel verhaal van het ontpillen maar dat konden we vrij snel uit sluiten. slik al geen pil sinds april 2007.

toen begon zij over stress. het mager zijn of te dik zijn… nou heb ik geen van alle.

verder vertelde me dat soms heel weinig hcg hormoon word aan gemaakt waardoor op een test weinig zichtbaar is maar je wel zwanger kan zijn.



ze raadde me aan om geduldig af te wachten en morgen nog een test doen en bij een negatieve resultaat deze test herhalen als ik dan nog niet ong ben natuurlijk. anders moet ik de dokter weer bellen en dan gaan ze mijn bloed op het hcg hormoon testen.



dus het is maar weer afwachten



sorry voor mijn ego verhaal

Nou meiden daar ben ik weer haha…sorry voor mn ego verhaal van vanmiddag maar zat me ff dwars zeg maar…



@Lily leuk dat je schoonheidsadviseuse bij Oriflame bent! Doe je dat bij mensen thuis dan ofzo? Die kwaaltjes zijn inderdaad moeilijk…je lichaam kan je zo voor de gek houden soms!



@motormuisje gefeliciteerd meid!! Echt super hoor! Lekker genieten nu he! :smiley: Begin je al aan het gevoel te wennen? :wink:

Mn nod is a.s. zaterdag…dus snap er ook helemaal niks meer van :? Of het nu toch pas mn eisprong is of dat die toch vorige week geweest is…Maar ik denk dat mocht ik komend weekend niet ongi worden dat ik toch maar een test doe voor de zekerheid…mocht die negatief zijn dan hou ik nu ongeveer als eisprong aan en test ik over 2 weken nog maar eens mocht er dan nog steeds geen ongi zijn…weet t anders ook niet…

Leuk trouwens motor rijden!! Mn vriend rijd ook motor, en zelf wil ik het ooit misschien ook nog wel gaan doen maar blijf nu maar lekker achterop zitten haha!

Van welke groep ben je juf?



@venix spannend hoor de bruiloft! Is er al veel geregeld enzo?

Dat van die paar goede vrienden ben ik helemaal met je eens! Heb zelf ook niet veel vriendinnen (1 ervan is vorig jaar overleden helaas) maar beter een paar echte vrienden als al die neppers die er rondlopen!



@wondertje lekker dat je nog een weekje vrij bent! Ruilen?? :stuck_out_tongue: Haha…Nog leuke dingen in de planning deze week?? Leuk dat je op kinderdagverblijf werkt! Nog bepaalde groepen of echt vanalles?



@sunrise toch spannend hoor! Afwachten maar inderdaad…En hopen dat je snel meer duidelijkheid krijgt! Want die onzekerheid waar je nu in zit lijkt me ook niks…

Hé meiden,



Dotje: Ja, ik doe workshops bij mensen thuis en daarnaast ook bijv bruidsmake up. Staan ook op bruidsbeursen enzo :slight_smile: En niks sorry voor egoverhaal, soms heb je dat. Ik vind het heldere slijm klinken als vruchtbaar slijm en dus heb je je eisprong dan niet gemist. Maar je kunt ook wel gewoon eens verschillen hebben in afscheiding, dus misschien is dat het.



Danielle: Waaaaaaah, DIE is duidelijk joh! Gefeliciteeeeeerd! Ga je GAUW aanmelden bij de aug of sept mama’s 2011! Enja, die testen heb ik ook in huis :wink: Ze zouden gevoelig zijn maar ik vind het ook wel handig dat het zoon klein, platje stripje is :thumbup: Enja, genieten…dat gaat gewoon tijd kosten meis :hug: en straks een paar goede echo’s zal ook wel helpen :slight_smile:



Wondertje: Ik ben kinderpsycholoog en ik werk als gedragswetenschapper voor Bureau Jeugdzorg. Dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor de inhoud van de hulpverlening (zorg en doelen enzo) en grote beslissingen zoals thuis- en uithuisplaatsing en gesloten plaatsen e.d.



Venix: ik ben ook meer van een paar goede vrienden dan heel veel ‘kennissen’. Het is wel gezellig, maar als het erop aankomt zijn het toch die paar die je echte vrienden blijken te zijn en die ook altijd bij elkaar terug blijven komen :slight_smile:



Sunrise: volgens mij heb je het goed verteld hoor, van de banners :thumbup: De HA kan natuurlijk ook niet veel voor je doen maar raar is het wel. Hoe lang ben je nu overtijd?



Petatje, hoe ist met jou meis?



Hier alles goed, morgen aan de bak in Bastiaan zijn peuterkamer :inlove: Toen we net zijn to-be-klerenkast wilden gaan schuren kwamen we erachter dat ie een beetje (ok, best wel) uit elkaar viel (ja, goedkope van de ikea en al een aantal keer uit elkaar gehaald) dus nu maar besloten ook de klerenkast van het kamertje te kopen :smiley:

We doen één muur helderblauw en voor de rest vooral ‘strand en zee’ maken door de aankleding en bijv. muurstickers. Heb er wel zin in!



Ik zit nu op t wachtbankje maar ik verwacht er eigenlijk niks van :think:

lilly, volgens mij gaat het kamertje ontzettend mooie worden.

ben benieuwd naar het eind reslutaat.



afgelopen vrijdag was mijn nod dus nu drie dagen bijna 4 overtijd.

we wachten maar eens rustig af .

meer kunnen we toch niet doen.



en danielle. de streep is nu wel heel duidelijk. nu genieten zover je het kan natuurlijk. t is makkelijker gezegt dan gedaan.

@Danielle: Ik zie nu pas het fotootje van je test, yep echt een streep.

Goed dat je je ticker al hebt veranderd. :dance:



@lily: Pittig werk heb jij, lijkt me erg moelijk de juiste beslissingen te nemen. Neem aan dat je dat niet alleen doet?

Altijd leuk om de kinderen een mooie kamer te geven.



@Dotje: Inderdaad niks sorry voor je ego verhaal, daar is dit forum toch ook voor om gewoon eens lekker je verhaal kwijt te kunnen.

Geen speciale dingen op de planning, kinderen hebben ook nog 1 week vrij. Ik sta op een babygroep, mijn man had gehoopt dat daardoor mijn drang naar een derde kindje wel zou afzwakken.



@Sunrise: Zeker spannend, bij mijn 2e zwangerschap had ik het ook. Uiteindelijk na 6 weken bleek ik toch een positieve test te hebben. MAar ik was wel net gestopt met de pil dus dat was voor mij de verklaring.

Voor jou geld dit niet, dus toch apart



Ben aan het puzzelen geweest met mijn ticker ben benieuwd of hij er straks bij staat. We zullen het zien.



weltrusten

pfffff even voordat ik mijn hondjes ga uitlaten en naar het werk ga.

net weer een test gedaan maar wederom negatief.





Wondertje leuk een babygroep. hahahaha en die hormonen die gieren gewoon door je lijf hoor. of je nou op een baby groep werkt of niet.



Ik werk ook op een kinderdagverblijf maar dan om een dreumes/peuter groep.



wondertje had jij voor die 6 weken helemaal geen positieve test in handen.



Ik vind het wel moeilijk hoor.

@ sunrise Echt balen deze onzekerheid hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.



@ de echte vrienden hebben… Ben er ook echt blij mee. Heb 1 vriendin die ik bijna 27 jaar ken (we zijn ook allebei bijna 27) dus dat is wel heel speciaal daarnaast heb ik nog een vriendin die ik minder lang ken (nu ongeveer 4 jaar) maar die ook echt geweldig is. Zij worden ook allebei mijn getuige.

Verder dan nog wat vrienden van mijn vriend die natuurlijk nu ook tot mijn vriendenkring behoren.



@ tickers/banners de site waar ik het mee heb geprobeert geven meerdere codes en bij welke ik het ook probeer krijg alleen de tekst(code) te zien en geen ticker die ik heb gemaakt.



@ werkende mensen van vandaag werkze



@ vrije mensen geniet van je vrije dag ga ik ook doen :stuck_out_tongue:

Trouwens ik vergeet nog 1 van me hobbies. Denk dat ik het vergat omdat het een tijdje in de ijskast heeft gestaan.



Wat ik als “bijbaantje” wil is kinderfotografie. Ben dus bij elke gelegenheid die ik heb bezig met kids fotograferen om te oefenen en als ik tijd heb lezen en overleggen met fotografen om meer informatie en technieken te leren.



Voor jaar heb ik van de dochter van Kloos (vrouwtje die me zus via dit forum kent) foto’s gemaakt. Mijn eerste fotoshoot en gemerkt dat er nog een hoop oefenen bij komt kijken.



Ik ga binnenkort ook bij me zus (omdat daar de meeste kleintjes in de buurt wonen) een fotoshoot organiseren en wil het dan wat professioneler aanpakken als dat ik vorig jaar gedaan heb.



Denk meld het er nog even bij.

ff testen of me ticker het doet. Volgens mij ging het bij mij fout omdat ik niet had aangevinkt gebruik te willen maken van html codes



TOEGEVOEGD :lol: hij doet het



Nog keer toevoeging Hoor van me zus dat hij verwijdert word als ik niet die van KOK gebruik dus heb hem gewijzigd :stuck_out_tongue:

Ha ladies



@sunrise: ik had in die 6 weken inderdaad geen postieve test, erg frustie ook. Daar 3 keer testen en nog niks had ik besloten een week te wachten. Of ik zou ongi worden en anders zou ik testen. Toen een dikke vette streep erbij. Dus :pray: dat het bij jou dadelijk ook het geval is



@Venix: Gafe hobby kinderfotografie. Ik fotografeer zelf ook veel vind het erg leuk, maar heb wel heel veel te leren voor ik een fotoreportage zou kunnen doen voor een ander.



Heb net met de kinderen maskers gemaakt van gips, erg leuk. Buurmeisje wat hier kind aan huis is ook. Nu zijn ze met zijn drietjes in bad zit namelijk gips op hun gezicht en haar :smiley: .

Als ik straks zwanger ben wil ik graag een gipse buik hebben. Met gipsverband hartstikke makkelijk heb ik nu ondervonden. De kinderen kunnen het dadelijk bij mij doen :smiley:

Hey meiden!



@Lili leuk dat van die workshops! En dat je wel eens op bruidsbeurzen staat enzo! Lijkt me ook erg leuk om te doen!

Doe zelf op het moment nog weinig met mn visagie diploma maar daar wil ik weer wel verandering in gaan brengen…

Lukt het een beetje met klussen? (van Bastiaan zn kamertje dan he :wink: )



@wondertje hoe oud zijn je kinderen eigenlijk? Of heb ik daar ergens overheen gelezen? :?

Leuk idee van die gipse buik!



best wat meiden die met kinderen werk hier! Leuk hoor!



@venix hoe was je vrije dag?

Leuk dat kinderfotografie! Lijkt me best lastig om kinderen goed te fotograferen of niet? Haha ik moest laatst een klein meisje der haren knippen ( was een jaar of 3 denk) nou dat was een aardig karwei…best jammer dat we daar eigenlijk geen les in krijgen want is soms toch best lastig.



Vandaag lekker dagje vrij geweest en met een vriendin van vroeger weeste winkelen :slight_smile: Zo maar eens eten koken en dan vanavond weer lekker sporten :slight_smile:

Mijn vrije dag was eigenlijk heel saai. Mocht van me vriend niks doen ivm me rug.



Heb ook niet veel gedaan…


  • stofzuige
  • dweilen
  • 2 wassen gedraait en opgehangen
  • vuilniszak vernieuwd



    en verder beetje achter de pc gehangen en in bad gezeten.



    Valt best mee toch :oops:

@Venix: :naughty: niet goed he zoveel doen. lekker eigenwijs ben jij :wink: maar jou :oops: erachter laat zien dat je dat zelf wel weet :smiley:



@ Dotje: ik heb een dochter van 9 en een zoontje van 5.



Vandaag vakantie uitgezocht, morgen even vastleggen op het reisbureau. :dance: Heb er nu al zin in.



liefs

hahahaha ik kan gewoon niet stil zitten denk dat het daardoor komt