Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

He meiden!

Venix, jammer van je vrije dagen. Maar met een aankomende bruiloft is wat extra geld ook lekker he!

Wat is het rustig gebleven hier vandaag! Haha iedereen zo druk geweest?

Nog iemand leuke plannen voor het weekend?

Ongi is vandaag toch doorgebroken, dus op naar de nieuwe ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen he :smiley:

Owja weet iemand wanneer precies je nieuwe cyclus begint? Op de dag dat de menstruatie echt doorbreekt of begint die als je een dag van te voren al wat licht bloedverlies had?

Dat overwerken doe ik inderdaad alleen voor het geld. Is gewoon erg welkom en anders zit ik me hier in me eentje te vervelen dus weet niet wat ik dan liever heb.

Wij hebben maar 1 plan voor het weekend. We gaan straks naar me ouders en daarvandaan naar me oma toe. IS even kijken hoe het daarmee is.

Word dus spannende dag.

Verder wat betreft eventuele zwangerschap zit ik nu in me wachtweken. De pijn die ik in me onderbuik voelde is weg sinds donderdagavond dus denk dat dat me eisprong was. Nu afwachten of ik over 2 wk ongi word.

Hoe is het bij de overige dames??

goedemorgend,

kom weer ff aanwaaien…heb niets terug gelezen :oops: enkel laatste pagina.

@dotje jammer dat je ongi bent geworden :hug:

@venix hier ook zoveel buikpijn…denk dat men eisprong eraan komt of al is geweest…lekker aan het knuffelen geweest dus? :lol:

hier dus maandag bij de gyn geweest,helemaal goed gekeurd. Mag lekker zwanger worden dus.

Sinds dinsdag aan en af pijn in onderbuik…Denk naar aanloop van de eisprong…Tot hiertoe nog geen vruchtbaar slijm gespot dus we knuffelen lekker door…

Verder een drukke werkweek gehad en nu een druk weekend.

Gisteren hadden we een etentje,we zijn wel vroeger naar huis gekomen wegens mijn pijnlijke krampen…Hebben wel lekker gegeten.

Vandaag hebben we nieuwjaarsdrink/babyborrel bij vrienden en 's avonds ga ik naar ā€œnatalia meets anastaciaā€ kijken.

Morgen dus lekker luie zondag :thumbup: :smiley:

Kom ook even aan waaien,

dotje lees nu je berichtje, balen zeg dat je ongi als nog is door gebroken. na zoveel dagen overtijd ga je toch hoop koester. nu op naar de volgende ronde.

kwa cyclus is het meestal dat je begint te tellen als het door breekt.

maar ik durf het bij jou niet zo heel goed te zeggen waneer je moet tellen.

petatje. fijn dat alles is goed gekeurd door de gyn. nu lekker aan de knuffel gaan. vind het een veel beter en liever woord dan het klussen.

veel plezier op[ de babyboorel

Hier gaat het goed. ik ga ook weer richting de goede dagen. dus lekker knuffelen.

man lief is niet aan genomen. kreeg hij heel onpersoonlijk via een email te horen. erg vinden wij het niet. samen hadden we al besloten dat we het niet zouden doen. omdat hij veel moest inleveren. hij was zijn avonden kwijt en zijn ook zijn papadag en zijn basis salaris zou ook minder zijn. nu weer verder zoeken.

Soraya is nog steeds ziek heeft constant verhoging. ik gister toch maar weer naar de ha gebeld voor een afspraak. zegt soraya ineens tegen me mama au daar en ze wijst naar haar oor. de ha heeft gekeken en ja hoor aan beide oren een ontsteking. ze heeft een ab kuur gekregen. en die vind ze erg vies.

hier erg moe. ben aan de studie gegaan.

doe nu een cursus portugees. elke avond leren.

mijn man en ik zitten er aan te denken om naar portugal te emigreren.

Mijn man heeft ontzettende heimwee naar zijn land en er is hem door zijn vader een kans geboden om voor zich zelf te beginnen.

Maar ik zit enorm te twijfelen of ik daar wel goed aan doe. maar dat weet je bij voorbaat nooit

@ petatje fijn dat alles goedgekeurt is bij je. Het knuffelen gaat hier zeker weten wel door. Moet toch een keer goed gaan komen.

@ sunrise emigreren is wel een leuke spanning denk ik. Je moet alleen wel kunnen wennen daar. Ik zit nu 110 km bij me ouders en zus vandaan en meestal als we weg gaan daar ben ik nog wel beetje verdrietig dat ik zo ver weg woon.

Mis dan beetje de kleine dingen zoals me nichtje minimaal 2x per week zien of ff winkelen met me moeder en/of zus.

Hier vandaag naar me oma geweest. Is te merken dat ze een klap heeft gehad met die tia maar verder gaat het gelukkig de goeie kant op en mag ze van de fysio naar huis. Alleen ff afwachten wanneer de arts komt en wat hij ervan zegt.

Morgen lekker maar 1 plan… UITSLAPEN!!!

Wat een rust hier vandaag.

Hier hebben we vanmorgen lekker uitgeslapen.Daarna een lijst gemaakt voor de muziek die we bij de bruiloft willen en beetje dagplanning doorgelopen.

Daarna bij de lunch filmpje gekeken en toen was het alweer half 3 geweest. Gaat een dag dan toch nog snel ook al doe je niks.

Hoe is het met jullie??

Goedemorgen dames

Alles goed met iedereen.

Hier wel nog 1 dagje vrij en dan er weer tegen aan.

Staat vanalles op mijn planning, vanavond zou ik alles eens goed lezen want dat heb ik nu niet gedaan.

Hé meiden,

Ben ff afwezig geweest…dat heb ik soms als het heel druk is. Kan ik niet bedenken waar ik zou moeten beginnen met schrijven en dan schrijf ik niks :?

Helaas ongesteld geworden vandaag dus op naar ronde 2…

Tot later :-*

@ wondertje lekker een dagje vrij. Heb ik morgen weer

@ lily jammer van je ongi. Volgende maand hopelijk beter

Hier beetje last van me onderbuik. Wil mezelf niet blij gaan maken met een dode mus maar voel wel dingen die ik nog niet eerder had. Ik wacht gewoon ā€œrustigā€ af tot ik ongi word en als dat te lang duurt een testje er tegen aan.

Goeiemiddag!

@ Petatje, dat is goed nieuws! :thumbup: En voel jij je eisprong dan? Ik lees nl. dat je buikpijn hebt enzo. En volgens mij heb ik dat ook al bij de anderen gelezen…ik voel dat nl. nooit…

:?

Dotje…Erg jammer van de ongi…ik zou niet echt durven zeggen wanneer een cyclus begint. Ik denk inderdaad ook als het goed doorbreekt. Ik denk dat mijn cyclus langer gaat duren…ik was erg lang ongi…7 dagen…dat is echt lang voor mij.

Sunrise…Portugal…lijkt mij wel erg leuk. Zeker als je man daar vandaan komt. Ik snap wel dat je twijfelt. Je weet inderdaad nooit van te voren waar je goed aan doet. Soms moet je niet te lang denken, maar gewoon doen. Zo’n kans krijg je niet vaak.

Hoe is het met Soraya? Slaat de kuur aan?

Venix, fijn dat het toch wat beter gaat met je oma. En bij jou is het dus ook spannend! :smiley: :thumbup:

Lily, jammerrrrr! Tja, inderdaad, op naar ronde 2!!

Ik heb een druk weekend gehad…de tijd is omgevlogen. Verder niet veel nieuws. Druk met verbouwen en al wat dingen verhuizen. Ik zal blij zijn als het februari is en ik echt officieel verhuisd ben. Die dubbele kosten zijn verschrikkelijk. Ik ben zo blij dat daar nu een einde aan komt.

ja de weekenden die vliegen voor bij.

Lilly hey toch ong geworden. jammer. nu naar ronde 2 en dan gewoon lekker knuffelen.

ik ga binnen kort weer het lijstje aanpassen . dus nieuwe gegevens graag bp en

hier een onwijs lekker weekend gehad. gezellig naar mijn oom. soraya die noemt hem ook opa. lekker makkelijk want zo heeft ze er 3.

Het gaat gelukkig weer een stuk beter met haar. ze grijpt nog wel af en toe naar haar oor. maar de koorts is weg en dus is ze zelf ook weer een stuk vrolijker.

de ab kuur die begint dus aan te slaan.

Over 3 maanden word soraya alweer 2 dat betekent dat ze al weer naar een nieuwe groep op het kdv gaat. deze moest ik aan vragen anders komt ze misschien naast mij te zitten. en dat wil ik niet want dat is voor beide niet fijn.

maar moest wel even slikken. de baby groep is zo vertrouwd voor haar en dat is straks weg en moet ze weer opnieuw een plekje weten te vinden.

Kleine meisjes worden groot he sunrise :lol:

Wel leuk dat ze naar een andere groep mag. Is weer een leuke ervaring en kan ze van wat grotere kinderen weer gaan leren. Is meestal wel goed voor de ontwikkeling.

2 jaar alweer zo zit ik met me nichtje ook die is over 4 maandjes ook alweer 2. Kan me nog zo goed herinneren dat ik met me zus mee ging naar een echo en dat ik haar in de buik voelde schoppen. Nu rent ze de hele kamer door en begint ze steeds meer te praten.

Soraya ook een mei 2009 kindje?

Waar blijft de tijd :stuck_out_tongue:

Hey meiden!

Is weer paar dagen geleden, maar heb t best druk gehad.

Zaterdag naar de verjaardag van mn nicht en der man geweest, zondag lekker uitgewaaid op het strand, gister weer school en werken en vandaag lekker een dagje vrij geweest :smiley:

Nu even lekker op de bank met mn laptop op schoot, na net het hele huis te hebben gepoetst.

Ongi is weer voorbij (was weer even wennen om weer een "echte’ ongi te hebben haha! Met de pil had ik altijd maar 1 dag last van wat bloedverlies en dat was ook altijd maar best weinig, maar nu haha! Naja ik zal de details besparen :lol:

Petatje, fijn dat alles is goedgekeurd door de gyn!

Sunrise, gelukkig dat het weer iets beter gaat me je dochtertje! en dat de kuur aanslaat :slight_smile:

Lijkt me een moeilijke keuze om wel of niet te emigreren, snap wel dat je er zo je twijfels bij hebt. Maar inderdaad je kunt er van te voren niks van zeggen waar je goed aan doet.

Positieve en negatieve punten tegen elkaar afwegen en er goed over na denken, is het enige wat je kan doen.

Lijkt me best moeilijk een cursus portugees?!

Lily, jammer van de ongi :hug: Hopelijk volgende maand meer geluk!

Venix, spannend hoor! Klinkt inderdaad een beetje alsof het je eisprong geweest is.

Dit word je eerste echte ongi na de pil toch? Afwachten, meer kun je helaas niet doen. Weet uit ervaring dat je lijf je goed voor de gek kan houden! Voelde ook vanalles afgelopen maand maar bleek gewoon van het ontpillen te zijn geweest…maar wie weet is het bij jou wel raak! Ik zal voor je duimen!

Motormuisje, hoe is het met jou?

@ dotje Word idd me eerste ongi na het stoppen als je die van oud en nieuw niet mee rekend toen ik 2e kerstdag me laatste pil heb genomen.

Zit echt in me hoofd van ik heb dit en dat en dat is anders en hier voel ik iets bla bla bla. Twijfel wel echt heel erg of het een mogelijke zwangerschap is of hormonen die aan het huishouden zijn na 13 jaar de pil te hebben geslikt. Gok het laatste maar hoop het eerste

Venix, ik ken het gevoel haha. Je voelt zoveel in je lijf wat anders voelt dat je toch gaat denken: zou het raak zijn? Heb zelf ook aardig wat ā€œlastā€ van mn hormonen gehad de eerste maand na het stoppen, al is dat na mn ongi weer helemaal weg. Mn (.)_(.) waren ook echt veel groter ineens! Maar zelfs dat begint alweer weg te trekken haha! Je lichaam kan je goed voor de gek houden.

Kan natuurlijk 2 kanten op, kunnen de hormonen zijn na het stoppen of toch misschien een zwangerschap…ik hoop op het laatste voor je!

Nog 1,5 week en dan heb je (hopelijk) meer duidelijkheid.

Sunrise, hoe is het trouwens afgelopen bij de kapper vorige week? Of ben je niet meer geweest met je dochtertje omdat ze zo ziek was?

Was ik ook weer eens… heb het onwijs druk nu met mijn nieuwe baan …

Hier gaat het verder goed hoor. Ik hoop dat ik dit weekend ongi word, dan zou ik voor het eerst eens een normale cyclus hebben…

heb wel al vreetbuien, dus zou best kunnen natuurlijk :shifty:

Mijn nieuwe werk kan ik nog niet zo aan wennen… vind het niet zo heel leuk :oops: erg zwaar, en ik ben bijna elke avond weg (behalve de dinsdagavond)…

nou zal nog even gaan stofzuigen… moet ook gebeuren

@ oessie balen dat je nieuwe werk niet heel goed bevalt. Die vreetbuien ken ik. Voorheen nam ik als tussendoortje fruit ofzo nu zit ik 5 of 6 maaltijden per dag weg te eten. Kan ik niet echt meer een tussendoortje noemen.

Hier gaat het verder de goeie kant op. Kan smorgens amper iets doen van de pijn in me rug maar als er eenmaal beweging in zit gaat het goed. Vandaag beginnen aan me 4 daagse werkweek. Moet zaterdag ook werken :frowning:

Vind het niet leuk om de weekenden te werken maar wist dat het nodig was voor deze baan. Misschien na de bruiloft maar is op zoek gaan naar iets anders. Denk toch dat me contract niet verlengt gaat worden eind april en op dit moment wil ik dat ook niet.

Volgens een cyclus van 28 dgn moet ik volgende week donderdag ongi gaan worden dus ben benieuwd

hey hey,

ben ik ook weer ff…

alles gaat goed hier maar ontzettend druk!

denk dat dit een verloren ronde is,vorige week veel ei-pijnen maar geen vruchtbaar slijm…

ach ja,is nog maar ronde 1!

liefs!

oessie wat vervelend zeg dat je nieuwe baan je niet zo bevalt.

moet je er vreselijk aan wennen denk je of ga je alweer opzoek naar iets anders.

venix. spannend op het wacht bankje. hopelijk heb je idd een mooie cyclus van 28 dagen.

petatje. niet zeggen dat je kansen heb gemist he deze maand. of dat het niet is gelukt. gewoon af wachten en dan kan je het altijd nog zeggen.

maar hier precies het zelfde ik kan ook nog niks aan het slijm merken of zo iets. terwijl dat normaal altijd wel zo was. ach we wachten maar weer geduldig af.

soraya is gewoon naar de kapper gegaan hoor. ook al was ze ziek.

Ik had soraya een zetpil gegeven en daar krijgt ze altijd zo’n oppepper van dat we het gewoon gedaan hebben. het was bij mijn zus thuis dus daar voelt ze zich ook op haar gemakkie.

mijn zus heeft soraya vast gehouden. en alle dooie puntjes zijn er uit. echt een innie minnie beetje maar het ziet er gezond uit.

soraya is helemaal opgeknapt met de ab kuur. ze klaagt ook niet meer over oor pijn enz dat is wel fijn en de koorts is ook weg.

nu nog haar eetlust terug zien te vinden.