Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Sunrise, beterschap voor je kleine meid. En hoe ging de sollicitatie van je man?

Oessie, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Jaz, ik snap je twijfels. Ik had ook zoiets, was wel grappig. Op m’n werk zit ik in de commissie die de schoolreis regelt en we hadden een paar maanden geleden al besloten dat we naar de Efteling zouden gaan. En opeens schoot het vandeweek door m’n hoofd en dacht ik, dat wordt geen achtbanen voor mij haha. Niet dat ik er met mijn groep 3 kinders al in mag, maar moest er toch even aan denken. Maar zulk soort dingen heb ik er zeker weten voor over!

Venix, ach ja, het is gelukkig ook niet helemaal te plannen he. Je zit altijd wel met een verjaardag of iets hihi :wink: Als het bij mij allemaal goed gaat is onze kleine (nog steeds vreemd om het er zo over te hebben, heel onwerkelijk nog steeds) 5 dagen voor mijn eigen verjaardag uitgerekend.

Dotje, je weet het nooit hoor. Ik had ook ongikramp en rugpijn, nu nog steeds… en geen ongi :angel: Goed trouwens dat je erop stond dat je naar de kno arts mag!

Ik ben vandaag ziek thuis geweest en blijf morgen in ieder geval ook nog thuis. Ik heb het gevoel of ik een paar dagen/nachten niet heb geslapen, heb onwijs last van m’n darmen en voel me gewoon belabbert. Nou ja, ik zie het maar als een goed teken…

@dotje hopelijk kan de knoarts je helpen.

@ motormuisje beterschap

@ sunrise hoe ging het gesprek van je man?

Hier beetje het idee dat ik ongestelt ga worden alleen volgens een cyclus van 4 wk zou dat pas over 2 wk zijn en is deze week ongeveer mijn eisprong misschien extra knuffelen deze week :stuck_out_tongue:

ja als je zwanger bent moet je een hele hoop maar het is voor een goede doel.

toen ik er net achter was gekomen dat ik zwanger was van soraya zouden we ook naar een festival ( Zand) gaan.

Ik had daar al kaarten voor dus en wilde al die bekende nederlandse artiesten niet missen dus zijn wij ook gewoon gegaan.

Het gesprek ging goed. hij hoort over een paar paar dagen of hij aan genomen is… maar nu gaan wij twijfelen of wij het willen doen.

het is voor een groot energie maatschappij. en hij moet deur aan deur gaan verkopen.

zijn basis salaris is wat minder dan wat we nu hebben. maar als hij goed verkoopt dan kan hij vele malen meer verdienen.

het is een risici dus. en daar bij moet hij ok meer werken.

niet echt ideaal dus.

met soraya gaat het een stukje beter. ze heeft nog wel wat verhoging maar is minder dan eerst.

morgen worden voor het eerst haar haartjes geknipt. ben heel erg benieuwd hoe dat gaat worden en hoe ze reageerd.

straks naar het stadhuis. moet mijn rijbewijs verlengen. ben ik eindelijk van het papieren rijbewijs af.

Hallo!!!

@Sunrise, fijn dat het gesprek goed ging. Ik snap wel dat jullie twijfels hebben. Ik weet niet of ik het zou kunnen opbrengen om iedere dag weer deur aan deur te gaan verkopen. En je moet er dan elke dag weer voor gaan om wat extra geld te verdienen. Ik word al moe als ik er aan denk…haha!

En fijn dat het met Soraya weer beter gaat. De eerste keer haartjes knippen is altijd wel spannend. Dan ben ik eens benieuwd of ze stil blijft zitten…;)

@dotje, goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Ik wil wel eens weten wat die KNO arts zegt. Hopelijk kan er wel wat aan gedaan worden, want het lijkt mij niet prettig om zo vaak ziek te zijn, zeker niet als je ook nog eens zwanger bent. En nog steeds geen ongi?

@Danielle, beterschap! Last van de darmen? Dat had ik dus ook in de eerste weken toen ik zwanger was van mijn dochter…ben eens benieuwd of het nu heel anders gaat worden met klachten enzo.

Tja, een zwangerschap is echt niet goed te plannen, vind ik…inderdaad! Er is altijd iets. :smiley: Het maakt ook eigenlijk allemaal niet uit. Maar ik ben een geboren planner…ik wil altijd alles vastleggen, afspreken en nog eens doornemen. Ik hou ook niet echt van verrassingen….echt erg. :S

Venix, wie weet heb je nu idd wel je eisprong.

Sunrise, jeetje dat is wel moeilijk met het werk van je man zeg. Lastige beslissing. Ben benieuwd hoe het bij de kapper was :mrgreen: En krijg je eindelijk een kaartje :wink: Het is dat ik 3 jaar geleden m’n motorrijbewijs heb gehaald, anders had ik nu ook nog een papiertje gehad haha.

Jaz, ik ken het met dat plannen en alles in de hand willen hebben, dat heb ik ook wel hoor :angel: En die darmen van mij is zoiezo al een verhaal appart hoor :mrgreen: maar nu gaat het wel weer redelijk. Ik voel me vandaag in ieder geval beter dan gisteren.

Dag Dames daar ben ik ook weer! Wat schrijven jullie een boel!

Even wat reacties hopelijk vergeet ik niemand en anders sorry :oops: !

@ oessie fijn dat je een nieuwe baan hebt, gefeliciteerd!

@ Sunrise hoe is het met je meisje?

@ Venix lukt het al weer wat beter met alles regelen voor je bruiloft?

@ Jaz wat fijn en spannend lijkt mij dat jullie weer gaan samenwonen maar aan de andere kant natuurlijk ook zo vertrouwd!

@ Dotje en ongi geworden?

@ motormuisje voel je al iets beter?

Had verwacht gisteren ongesteld te worden maar dat is niet zo, ook niet zwanger want dat heb ik vandaag getest dus dat viel weer tegen.

Blijft toch een gek verhaal. Was begin dec bij de Huisarts geweest omdat ik al een jaar niet ongesteld was geweest en heb een verwijzing voor de gyn. Op 14 dec leek het wel een ongesteldheid te zijn maar nu nog nergens last van. Spannend en gek allemaal hopelijk laat mijn lijf gauw weten hoe het ervoor staat of ongi of zwanger maakt nu even niks uit als het maar duidelijk is! Word hier zo onzeker van!

Groetjes Mik

He meiden!

Jaz, ik snap je twijfels wel…zat er zelf tijdje terug ook aan te denken, want in Juni hebben we kaarten voor Guus Meeuwis, maarja zwanger of niet ik wil het toch ook niet missen haha! Als het allemaal goed gaat dan mocht ik zwanger zijn tegen die tijd

Motormuisje, gelukkig voel je je alweer iets beter :slight_smile:

Venix, misschien is het inderdaad een teken van een eisprong! Je weet maar nooit!

Sunrise, snap de twijfels wel. Nog maar eens goed over nadenken dus. Heeft hij nu een baan die niet zo bevalt dan ofzo?

Gelukkig dat het met je meisje weer iets beter gaat! Haha haartjes knippen is inderdaad spannend voor de eerste keer! Ben benieuwd hoe ze erop reageerd!

Mik, erg he die onzekerheid! Was je al naar de gyn geweest? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Pff ik ben zo moe, vandaag al hele dag school gehad, net thuis en dan moet ik zometeen alweer naar school voor tentame :frowning:

Verder nog steeds in onzekerheid, nog steeds niet ongi dus we wachten maar af. Als er vrijdag nog niks is dan maar weer testen…

Heb wel soms wat van die vlagen dat ik zo’n licht ongi gevoel krijg, en gister na het klussen zeg maar, ineens hele erge ongi krampen wat na paar minuten weer weg trok :? Maar nog steeds niks roods te bekennen.

Heb ook sinds gister soms een raar gevoel in mn onderbuik, t lijkt een beetje op hele lichte spiertrekjes ( zeg maar net als je ooglid wel eens kan hebben) maar dan echt van binnen in mn buik. Dacht eerst dat het van het sporten kwam maar heb het vandaag ook weer gevoeld, wat ik normaal nooit heb.

@ sunrise die onzekerheid in een inkomen is erg irritant. Maar misschien een idee om het aan te nemen en eventueel verder te zoeken zodat hij wel iets heeft.

wat betreft me bruiloft. Ben vanaf morgenavond 5 dgn vrij dan ga ik er weer mee verder.

Kom net van het politiebureau. Aangifte gedaan wegens valsheid in geschrift/oplichting tegen me ex. Het is dat of rekening betalen van 800 euro.

Nu ff afwachten.

Sorry meiden, beetje druk…

wil wel ff tegen Dotje zeggen (ik wil je niet valse hoop geven maar…)

Toen ik net zwanger was van Bastiaan kreeg ik krampen na het ‘einde’ van de seks zegmaar…

Is trouwens de hele zwangerschap gebleven (later dan harde buiken)

Mik, dat is zeker vervelend die onzekerheid, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Dotje, ook spannend… beetje duimen voor je kan geen kwaad toch :wink:

Venix, wat rot van die aangifte :?

Zo wat een verhalen, ik dacht ik lees snel en dan reageer ik even, maar dat gaat wat langer duren. :lol:

Oessie: Gefeliciteerd met je baan.

Mik: Kan het me helemaal voorstellen die onzekerheid echt vervelend. :hug: hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Motormuisje: Gelukkig voel je je al iets beter.

Sunrise: Fijn dat het beter gaat met je meisje, en zo’n pasje is inderdaad fijner als een papiertje.

Hier gaat alles zijn gangetje, alleen zo irritant dat ik nog zo lang moet wachten. Tenminste ik denk dat ik zo lang moet wachten, was de vorige keer ook de eerste keer na de pil. Maar ach we hebben maar geduld kan niet anders.

groetjes

@ mik ik zou als ik jou was inderdaad ff naar de gyn gaan.

@Dotje ik heb sinds paar dagen ook beetje pijnlijke plek in me buik rondom me baarmoeder. Bij mij is het mogelijk me eisprong omdat die volgens een 28 dgn cyclus vandaag zou zijn. Hopelijk heb jij snel een antwoord op waardoor het komt.

Ik van vanavond nog ff dagje werken en daarna 5 dgn VRIJ !!!

Heerlijk gevoel gewoon

Dag meiden

Lijkt vandaag erop dat ik ongesteld ga worden! Gelukkig duidelijkheid, nu op naar de volgende ronde! NOD dan 10-11 februari? Heb op 15 feb afspr bij gyn dus hoop dat die niet nodig is!

@ Dotje wat kan jij goed afwachten zeg! Klinkt wel hoopvol, duim voor je!

Reageer binnekort op jullie allemaal.

Groetjes Mik

Lily, het is bij mij ook bij het "einde"zeg maar…ben benieuwd. Vind het zo spannend.

Venix, heerlijk dat je na vanavond lekker 5 dagen vrij bent! Hoe gaat het eigenlijk met je rug op t moment?

Mik, fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! Haha nou het kost me eerlijk gezegd wel veel moeite hoor om nog te wachten met testen :lol:

Hier nog steeds geen duidelijkheid :? Morgenochtend ga ik weer een test doen (tenzij ik ineens nog ongesteld word natuurlijk) Ben eigenlijk best zenuwachtig :oops: voor de uitkomst. Probeer mezelf maar weer een beetje in te praten dat het weer wel negatief zal zijn, verzacht de teleurstelling misschien een beetje als ik morgen ook daadwerkelijk maar 1 streep zie staan, maar toch hoop ik zo dat er gewoon 2 streepjes staan (al is t maar een heel licht streepje :angel: ) Mocht de test weer negatief aangeven dan hoop ik maar gewoon dat ik dan snel ongesteld mag worden, want die onzekerheid maakt je echt gek.

Maarja, vanavond weer lekker sporten met mn beste vriendin ( die ook van niks weet, heel moeilijk om mn mond te houden haha) dus dat geeft wel wat afleiding.

Nou mik, in ieder geval duidelijkheid inderdaad. Ik duim voor iedereen waarbij de nod eraan komt! :thumbup:

Nou meiden die test kan waarschijnlijk bespaard blijven want denk dat ik zojuist ongi begin te worden :frowning: Het is nog heel weinig dus even kijken of het doorzet. Heb ook helemaal geen ongi gevoel :? Maarja, even afwachten maar waarschijnlijk dus op naar de volgende ronde! (zal wel vast mn banner veranderen)

@ dotje zou jammer zijn maar wel duidelijkheid.

Hier gaan me 5 dgn vrij niet door. Maar beetje eigen schuld.

Hoorde een teamleider bellen of mensen extra wilde werken dus ben naar hem toegelopen. Hoor me bankrekening niet klagen en met een bruiloft die eraan komt en mogelijk een zwangerschap is extra geld natuurlijk welkom.

Met me rug gaat het momenteel wel weer redelijk. Klachten zijn er voornamelijk nog de dag na me training. Dan train je weer extra met alle gevolgen.

@Venix, extra geld is inderdaad altijd welkom! haha! Jammer van de vrije dagen…maar die vliegen ook zo om. En dan heb je wel wat extra centen!

Last van de rug na het trainen? Vervelend. Wat doe je voor sport? Want dat heb ik namelijk gemist…volgens mij… :oops:

@Dotje…oh, erg jammer. :? Het is dan toch een teleurstelling…ook al zijn we net pas bezig. Ik zie nu al op tegen die eerste NOD. Ik weet nu al dat ik me helemaal gek ga maken…En dat wil ik eigenlijk niet. Eigenlijk wil ik zo’n instelling van: ach, ik zie wel…maar dat gaat me niet lukken. :mrgreen:

@Mik, ook erg jammer…op naar de nieuwe ronde. Duidelijkheid is inderdaad beter…dat wachten is echt ellende!

Heb ff geen tijd om veel neer te tikken…druk druk met werken, boodschappen, verhuizen en verbouwen…

Alvast een fijn weekend!

dotje balen zeg!! maar wie weet is het de volgende ronde wel raak…

ik was eerste kerstdag ongi, dus ben zeer benieuwd of ik ook volgende week vrijdag ongi ga worden, dan zou ik eindelijk eens een normale cyclus hebben… we wachten het wel af…

ik heb het ook heel druk , moet nu naar zwemles met mijn dochter…morgen werken , en heb morgenavond eigenlijk een feestje, maar moet nog even oppas zien te vinden.

fijn weekend iedereen!!

@ jay ik doe fitness onder begeleiding van een fysiotherapeut om van me rug klachten af te komen.