Oessie, succes vanavond!
Jaz, haha ja het zijn ook hele verhalen he. Als ik wel eens een tijdje niet gekeken heb hier ben ik ook helemaal de kluts kwijt
ik moet er ook even in komen hoor, schrijf namelijk ook nog bij aug 05 mamas en dec 07 mamas, haha drukke boel dus⦠zal straks wel minder worden als ik die baan krijgā¦
ik werk nu op een reisburo, al 11 jaar, maar de laatste 3 jaar als oproepkracht, k kon over het algemeen nog wel wat uurtjes maken, elke zaterdag en maandag, dus dat was wel lekkerā¦
maar nu zijn de maandagen eraf gegaan en de zaterdagen ga ik om en om daar werkenā¦,. aangezien we best een hoge hypotheek hebben is het toch wel erg lekker als ik ook wat centjes inbreng⦠ik heb verder geen opvang of zo, alleen op maandag mijn moeder, dus k zoek een baan in de avonduren en de maandag⦠dus heb bij een telemarketing bedrijf gesolliciteerd⦠geen idee of ik dat leuk ga vinden maar ach wie het niet probeerdā¦
sorry trouwens voor mijn typefouten zo af en toe hoor, maar mijn dochtertjes heeft tijdje geleden al mijn toesten van mijn laptop afgesloopt, dus tikt nu niet zo lekker meerā¦
af en toe springt de T en de Y om hoog :roll:
Jammer dat je bij dat reisbureau niet meer uren kan maken. Telemarketing? Kan best leuk zijn. Beetje verkooppraatje ophangenā¦en de uren zijn inderdaad altijd wel ideaal bij zoān bedrijf. Dan ben ik eens benieuwd! Ik zal flink gaan duimen!
Das lastig typen danā¦haha!! :lol: Het is wat met die kidsā¦hahaaa! En dan willen we dr ook nog eentje bij!
Danielle, jaā¦de kluts kwijtā¦die ben ik sowieso regelmatig kwijt de laatste tijd. Heb wat veel aan mijn hoofd, denk ikā¦en dan ook nog eens allerlei plannenā¦en die cyclus in de gaten houden⦠:mrgreen: En ik moet deze maand verhuizenā¦voor 1 februari. Ik heb een jaar lang met mijn dochtertje alleen gewoond en nu gaan we weer terugā¦dus ik ben niet alleen mijn kluts kwijtā¦mijn hele hebben en houden is ingepaktā¦en ik flits tussen 2 huizen inā¦om gek van te worden⦠:shifty: Sinds kerst woon ik weer bij mijn vriend en dus de papa van mijn dochterā¦maar de helft van mijn spullen heb ik al meegenomen en de rest moet nog verhuisdā¦zooooo vervelendā¦ik ben altijd alles kwijt⦠:doh:
jazibelle wat leuk zeg dat je weer terug gaat naar de vader van je dochter⦠hoor je toch niet vaakā¦
j
a leuk die kinderen haha, k heb 2 kids, een van 5 en een van 3 jaar, maar oh oh oh wat is die kleine een draak zeg⦠die haalt echt van alles uitā¦
Hey meiden,
Allemaal goed weekend gehad?
@ Lily, je hebt het er maar druk mee hoor met het opruimen en verbouwen
@ Venix, gister nog gelukt met wat voorbereidingen voor de bruiloft?
Jammer dat je oma er niet bij kan zijnā¦
@ oessie, succes met je sollicitatie! Haha dat is inderdaad lastig typen dan!
@ Jaz, leuk dat je weer terug gaat naar de vader van jullie dochtertjeā¦uit elkaar geweest om soort van pauze in te lassen of omdat het toen gewoon echt niet meer ging tussen jullie?
@ hierā¦nog steeds niet ongi, hopelijk word ik OF snel ongi OF toch misschien snel positieve testā¦Kan maar beter duidelijkheid hebben he :roll:
Verder voel ik me weer wat beter gelukkigā¦zit alleen in dubio wat ik nu moet doen :? Ben het laatste jaar erg vaak ziek geweest door mn keelamandelenā¦Nu ben ik een maand geleden naar ha geweest en die zei dat ik misschien chronische amandelontsteking hebā¦dus antibiotica gekregen en als het niet over zou gaan moest ik 2 maanden later maar eens terug komenā¦die antibiotica is nu een maand geleden, en afgelopen vrijdag en zaterdag weer ziek geweest door mn amandelen. Mocht dus eigenlijk over een maand pas terug naar de huisarts komen maar aangezien ik niet echt verschil merk ben ik van plan om misschien deze week maar te gaanā¦Maarja, dan zou ik doorverwezen worden naar de KNO-arts en gaan ze kijken of het beter is als mn amandelen eruit gehaald wordenā¦maar kan dat nu wel? ivm onze kinderwens? Want meestal duurt het wel een aantal maanden voordat je geopereerd kan wordenā¦stel dat ik dan zwanger blijk te zijn? Ik wil ook de kinderwens niet uitstellen daarvoor Heb al eens lopen googlen en de een zegt dat het geen kwaad kan omdat het maar een korte narcose is maar ergens anders staat weer dat het wel gevaar op kan leverenā¦weet nu niet zo goed wat ik moet doen
@Oessie, 2 kids? Leuk! Ik wil ook :lol: Ik vind het juist leuk als kids van die bengels zijn somsā¦eigen karaktertje. Mijn dochter is echt een wildebras. Was ik zelf vroeger ook! En ik ben dan ook echt eens benieuwd hoe het is om een tweede te hebben. Maar jij gaat al voor de derde! Lijkt mij ook ontzettend leuk een groot gezinā¦
@Dotje, we hebben een flinke dip in onze relatie gehad. Ik was erg teleurgesteld en heb toen besloten om met mijn dochter te vertrekken. En in een jaar kan veel veranderen. Het heeft ons erg goed gedaan en onze relatie is beter dan ooit. Soms merk je pas hoeveel je iemand kan missen als diegene er niet meer is. Dus in november hebben we besloten om er weer samen voor te gaan. En nu gaan we voor een tweedeā¦dat had ik vorig jaar nooit gedacht⦠:lol:
Wat n gedoe met die amandelen. Mij lijkt het natuurlijk het beste als ze er uit gaan. Ik zou toch heel gauw die afspraak maken bij de KNO arts. En dan eens kijken wat die zegt. Misschien kan het echt geen kwaad. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je misschien gemakkelijker een beslissing nemen. Ik weet er zelf te weinig van en google levert inderdaad niet echt veel op.
Heey dames
Ik heb een beetje bij gelezen hopelijk heb ik bij de dingen de juiste namen onthouden
@ oessie jammer dat die uren dan ineens weg vallen. Ik werk zelf op klantenservice en de uren zijn heel erg flexibel in te plannen. Dus ik ga voor je duimen dat je snel iets anders hebt.
@ jay zo zie je maar dat af en toe beetje afstand goed kan doen voor een relatie. Ze zeggen wel is in het engels you donāt know what youāve got till itās gone. Dat blijkt nu ook maar.
Hier gaat het verder wel. Het plannen voor de bruiloft is niet heel erg opgeschoten heb wel het een en ander gedaan maar niet alles wat ik graag wou doen. Kan ook aantal dingen niet vinden die ik nog wel wil hebben of ik vind het te duur en weet dat het goedkoper kan. Misschien vrijdag maar ff de stad in en gewoon in de winkels zoeken ipv op internet.
Jaz, wel super dat jullie er weer voor gaan samen hoor. Maar dan wel even druk en van alles kwijt zijn met verhuizen :mrgreen:
Dotje, dat is wel lastig inderdaad met je amandelen enzo :? En hopelijk heb je snel duidelijkheid (ongi of positieve test).
Venix, fijn dat je wat dingen hebt kunnen doen en succes met wat je nog moet doen. Het is en blijft een hoop geregel he.
IK TROUW NEVER NOOIT MEER !!!
Hahaha nee ik ook niet, 1 keer is meer dan genoeg :mrgreen:
meen het ook al zou het om 1 of andere rede niet lukken tussen me vriend en mij ik doe het niet meer vind het teveel gedoe
Jaz wat fijn dat jullie weer samen zijn en dat het zo goed gaat dat je voor een tweede gaat.
Dotje wat vervelend die onduidelijkheid enne weet niet of het kan hoor narcose ookal is het kort lijkt me niet goed. ga maar snel info halen, je kunt het maar weten.
Ik vond dat geregel wel leuk voor het trouwen, zou het zo nog een keer doen hoor Wel met dezelfde vent.
Oessie ben benieuwd hoe je sollicitatie is gegaan!
alvast weltrusten voor straks
jaz. wat fijn dat het weer goed gaat in de relatie. wel een goed lijkt me om heen en weer te verhuizen. je hoort het vaker hoor dat mensen even uit elkaar gaan en dat het dan toch weer goed komt.
oessie hoe is jouw solicitatie verlopen???
Dotje. wat vervelend zeg elke keer ontstoken amandelen. mijn man heeft er ook veel last van gehad en uit eindelijk werden ze ook verwijderd. volgens mij is narcose niet zo goed als je zwanger bent. het lijkt een lichte operatie maar daarna heb je veel pijn en kan je dagen daarna heel moeilijk eten.
Venix. ik vond het regelen voor de bruiloft juist heerlijk om te doen. we hebben het in een maand tijd geregeld. ik zou het zo nog een keer doen.
hier vooral druk geweest met onze zieke kleine meid. ze heeft al dagen lang koorts. ze voelt zich zo ellendig die kleine meid. gelukkig gaat het elke dag weer ietsjes beter.
even snel, want duik mijn bedje in
maar ben aangenomen :dance:
@ oessie Gefeliciteerd !!!
@ sunrise beterschap voor de kleine.
Hier weinig te melden. Just a day at the office
oessie. gefeliciteerd met je baan, wat voor baan is het.
venix. jij bent er ook al vroeg bij.
Zo ga me nu ook ff klaar maken om naar het werk.
mijn man die gaat vanmiddag ook op solicitatie. ben benieuwd hoe dat gaat. toch altijd weer spannend.
sunrise, succes voor je man ā¦
Ik ga op een telemarketingbedrijf werken⦠voordeel is dat ik gewoon lekker kan combineren met mjn gezin, savonds werken, af en toe een zaterdag ⦠dus hoef kids niet naar de opvang of zo te doenā¦
Goedemorgen!
@Oessie: gefeliciteerd! :dance: Goed geregeld!
Poeh Venix wat was jij er inderdaad vroeg bij. Trouwens jij ook, Sunriseā¦ik moet ook echt eens wat eerder op staan. Ik kan wel wat meer tijd gebruiken 's morgensā¦maar ik krijg het niet voor elkaar om voor kwart voor 7 op te staan. En dat zal ik wel moeten als ik een tweede kindje wilā¦dat zal wel wennen worden⦠:shifty:
En het lijkt me inderdaad veel werk, zoān bruiloft regelenā¦haha! Maar het is voor een goed doel⦠:lol: Ik wil ook wel ooit trouwen, denk ik. Maar dat zeg ik al jaren, dus ik denk niet dat het er nog van komt.
Gisteren had ik even een twijfel momentā¦tijdens het ophangen van de wasā¦als ik snel zwanger wordt, ben ik de hele zomer zwangerā¦en mis ik alle festivals⦠:shock: Ik ga nog 1 keer per maand op stap met mijn vriend en in de zomer gaan we graag naar Pinkpop en zoā¦en ik ga echt niet met een zwangere buikā¦no way! Toen kreeg ik het even benauwdā¦haha! Ik weet zeker dat als het zover is, dat me dat helemaal niets meer doetā¦maar nu werd ik toch even nerveus. :roll: Ik heb wel het idee dat het leven wel weer erg verandert na de komst van een tweede.
tja als me wekker om half 6 gaat ben ik idd vroeg wakker. Morgen nog 1x en dan uitslapen t/m volgende week woensdag. Heb donderdag en die woensdag een avonddienst dus kan ik mooi uitslapen.
Wat betreft de bruiloft het is geweldig om te regelen maar ben nu gewoon beetje klaar ermee en wil genieten van die laatste paar weken zonder de stress van de laatste dingen. Aan de andere kant hoort de bruid gestresst te zijn geloof ik dus dan is het goed
Jay ik kan me goed voorstellen dat je je twijfel ff had. Ik ken het gevoel. Als ik bij de eerste x zwanger zou raken (deze week dan dus) ben ik 5 okt uitgerekend. Nu zitten wij alleen vanaf 8 okt tot 10 januari vol met verjaardagen en feestdagen. Dus zit ik soms ook te denken laat me maar over maandje of 4 a 5 zwanger raken dan ben ik in februari/maart uitgerekend. maar ja dat risico heb ik besloten om te gaan lopen omdat ik niet langer wou wachten. Daarbij reken ik er niet op bij de eerste run zwanger te zijn zo wel merk ik het over 2 wk wel
Jaz, leuk hoor dat jullie er weer voor gaan samen! Het kan de relatie inderdaad veel sterker maken! En dan ook nog eens voor een 2e kindje gaan, wat er in een jaar allemaal niet kan veranderen he!
Venix haha nu misschien veel stress rondom het trouwen maar het word vast een hele mooie dag! en dat is het allemaal wel waard toch?
Sunrise, hoe is het met de kleine? Nog steeds zo ziek?
Oessie, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Lekker hoor dat je het nu zo goed kan combineren met je gezin! Vanaf wanneer kan je beginnen?
Hier nog steeds geen ongi te bekennenā¦Al denk ik niet dat het nog lang gaat duren want heb vandaag al geregeld aan wat lichte ongi-krampen en last van mn onderrugā¦ben benieuwd.
Vanmorgen nog naar de dokter geweest voor mn amandelen, pff daar word je soms ook niet goed van hoor :x Loop al half jaar in en uit daar, en WEER wilde ie me naar huis sturen met āwacht het nog maar een paar maanden afāā¦Maar daarmee laat ik me niet meer wegsturen na een half jaar steeds hetzelfde te horen want zo word je er ook niets wijzer van, moet toch ergens vandaan komen :roll: Dus na wat aandringen heeft hij me toch door verwezen naar de KNO-arts. Want wil nu wel eens dat het gewoon ophoud, zonder dat ik iedere 2 maanden ziek ben. Ben alleen in alle commotie vergeten te vragen hoe het zit met zwangerschap, maarja eerst maar eens afwachten wat de kno-arts zegt en dan kan ik het altijd nog navragen.