Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

zo ben ff dagje aan het werk en moet meteen een kwartier bij lezen :stuck_out_tongue:

Hopelijk kan ik op iedereen antwoorden.

@sunrise tuurlijk zijn er altijd dingen die je vergeet. maar me zus reageerde echt van je hebt strkas nog 9 mnd terwijl ik zo iets heb van nee je hebt straks 6 mnd omdat er 1 wegvalt voordat je uberhaudt weet of je zwanger bent en je met maand 7 voor zover ik weet alles klaar moet hebben voor het geval je kindje eerder komt. Me zus denkt dat ze met 1 kind alles weet over bevallen en opvoeding.

@ jay ik ken het idee dat je lekker aan het zoeken bent naar dingen. Doe precies hetzelfde en rustig aan doen joh alles wat we typen kan je terug lezen.

@ lily kan me goed voorstellen dat Bastiaan zijn kamer leuk vind. Ben erg nieuwsgierig naar het resultaat. Enne als je voor bruidsmake up een proefpersoon nodig hebt ik trouw over 12 wk :stuck_out_tongue:

Hier vandaag in vergelijking met de afgelopen 2 wk een rustige dag op me werk gehad. Met me rug gaat het helaas nog niet echt beter. Maar goed nog ff doorzetten morgen een avonddienst draaien en dan dagje weekend en kan natuurlijk morgen uitslapen dus moet goed komen.

Welkom Jay, weer iemand erbij :smiley: leuk hoor!

En ik ben nu ook wel even aan het worstelen met alle verhalen hoor hihi :mrgreen: Maar je had het over Danielle en Motormuisje, maar dat ben ik dus, MotormuisjeDanielle :wink: en de vorige keer was ik inderdaad wel snel zwanger, maar toen kreeg ik een ma. Het wordt voor ons dus weer/nog steeds de eerste.

Lily, ach ja
 de ene keer denk ik bij 31 jan. van nog eeeeuwen en de andere keer denk ik van, ach aanstaande maandag is het “nog maar” 3 weken hihi :stuck_out_tongue: Maar ja, ik weet ook dat het gewoon niet zoveel nut heeft om eerder een afspraak te maken. Dan zou ik nog niet gerust gesteld zijn, omdat de vorige keer ook de eerste echo goed was.

Venix, rustig aan nog met je ruggetje he
 en het is en blijft inderdaad leuk om naar spulletjes te kijken :wink:

Jay. welkom hier ne veel schrijf plezier.

danielle. wachten op een echo dat duurt een eeuwig heid he. kan het mee heel goed voor stellen.

venix. lukt het een beetje met het voor bereiden van jullie huwelijk. hoe gaat jullie dag er ongv uitzien. en heb je al je jurk> je ging trouwen in april toch?

lilliy. ik ben reuze benieuwd naar de resultaten van het kamertje van bastiaan. als je foto’s heb wel even showen he.

vandaag gezellig bij mijn zus geweest. begon mijn neefje (4 jr) over baby’s.

zei hij tegen me. als jij nog een baby wilt dan kun je die gewoon in de winkel kopen. die doe je dan in je buik en als hij groot genoeg is dan kan je het weer via het deurje (navel) uit je buik halen. :inlove:

daarna zij hij maar soraya hoeft geen broertje meer. want ze heeft mij al :inlove:

straks gaan we even afscheid nemen van een buurvrouw. ze woonde samen met haar vriend naast ons. helaas is hun relatie op de klippen gelopen en gaat ze morgen terug naar haar oude woon plaats.

@ sunrise heerlijk he die kleine kinderen. sommige taal van ze slaan eigenlijk nergens op maar is zo lief bedoelt. en ook lief dat hij voor soraya een soort van grote broer wil zijn

Ik ga idd in april trouwen om precies te zijn over 12 wk en dus 1 april. Me jurk heb ik al in huis na lange zoektocht en steeds afspraken met winkels en bestellingen die niet goed kwamen. Laatste winkel een keuze gemaakt van een jurk die ik niet het mooiste vond maar die ik wel meteen kon mee nemen zonder dat hij vermaakt hoeft te worden.

Verder begint onze dag met foto’s dan om 2 uur trouwen dan naar huis voor taart en koffie. Grootste deel blijft dan hier eten en slapen. Zaterdag vanaf 11 uur het feestje. Niet al te uitgebreid en een dag later omdat we het onze families niet aan willen doen om s’avonds laat nog minimaal 2 uur naar huis te laten rijden. Gehele familie woont in de randstad en das aardig eindje hierheen natuurlijk.

Begint nu echt dichtbij te komen en de zenuwen waren beetje weg gezakt maar zijn op volle sterkte weer terug toen ik vanmorgen realiseerde NOG MAAR 12 WK!!!

Wat betreft me rug rustig aan doen heb ik wel geleert maar laat me rug niet meer me leven bepalen. Heb heel wat jaren in het negatieve geleeft van dit kan ik niet dat kan ik niet tot ik uiteindelijk niks meer kon. Heb afgelopen jaar zoveel overwonnen dat ik weet dat ik meer aan kan en me nieuwe grensen moet leren kennen. Met als gevolg dat ik af en toe wat teveel doe

Hey meiden,

Zo jullie hebben alweer aardig wat getyped :slight_smile:

Doe mn best om op alles te antwoorden maar ben erg moe, heb de hele dag ziek op bed/bank gelegen
dus sorry als ik dingen vergeet :slight_smile:

Jay welkom! Leuk dat jullie besloten hebben om voor een 2e te gaan :slight_smile:

Lily haha leuk dat Bastiaan nu al zo blij is met zn nieuwe kamer! Ben benieuwd naar het resultaat als het af is!

Leuk een bruidsmake-up training! Vond ik zelf een heel leuk onderdeel van mn visagie opleiding.

Venix, balen dat het met je rug nog niet echt beter gaat
doe lekker rustig aan he! Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Je trouwdag begint al op te schieten dan! Lijkt me echt een heel leuk en ook wel spannend vooruitzicht!

Motormuisje, ah de tijd gaat zo snel joh
voor je het weet is het 31 Januari :wink: Heb zelf op die dag 5 praktijk examens :shock: maar zal aan je denken die dag!

Sunrise, haha geweldig die opmerking van je neefje! Kunnen soms zo leuk uit de hoek komen he! :smiley:

@ het rustig aan doen, je hoort inderdaad vaker dat mensen die er teveel mee bezig zijn dat het maar niet lukt om zwanger te worden
maar het spookt natuurlijk heel vaak door je hoofd en is moeilijk om echt los te laten en helemaal niet aan willen denken of mee bezig zijn
maar ach, gezond mee bezig zijn en af en toe eens fantaseren kan geen kwaad toch :wink:

Nou morgen is dus (misschien?) mn nod
ga zo ie zo testen dit weekend en mocht het negatief zijn dan doe ik over 1,5 week nog eens een test omdat ik dus niet precies weet of nou rond kerst mn eisprong was of afgelopen weekend aangezien ik op allebei de keren het soort afscheiding had wat vaak rond de eisprong is (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk) Dus we zien wel
vind het stiekem wel spannend ook al is de kans natuurlijk nog groter dat t negatief is aangezien het pas mn eerste ronde is
maarja we zullen zien. Twijfel alleen nog of ik morgen of zondagochtend een test zal doen. Kon eerst niet wachten, maar ben toch wat bang voor een negatieve test, ook al wil ik rieeel blijven het is toch altijd jammer om een negatieve test te zien

@ dotje ik ga voor je duimen vandaag.

Hier straks ff lekker een warme douche boodschapjes doen en vanavond paar uurtjes werken. Verder lekker het hele weekend geen plannen

Sunrise, wat een schattig verhaal over je neefje :inlove: Heerlijk die uitspraken van kinderen, daarom heb ik ook zoveel plezier als juf van groep 3 :wink:

Venix, spannend hoor
 het gaat dichtbij komen. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe dat voelt hihi.

Dotje, ik duim voor je meid! Het zegt niks dat het nog maar de eerste ronde is hoor :shifty: En ik weet precies wat je bedoelt met wanneer testen en bang zijn voor een negatieve uitslag

Verder dit weekend voor mij geen plannen, net zoals Venix. Ga me lekker rustig houden en uitrusten :zzz:

dotje. ook al is het je eerste ronde. mijn duimen draaien om volle toeren. hopende op een positieve uitslag voor jouw.

ben reuze benieuwd

dotje ik duim voor je :pray:

Ha dames

Wat een verhalen, het is niet bij te typen als je even niet hebt gereageerd.

Maar ik ga proberen op alles te reageren.

@sunrise, inderdaad grappig die uitspraken die kinderen af en toe hebben.

Altijd leuk te horen hoe hun de dingen zien.

@Jay welkom bij de club

@Dotje, zou precies hetzelfde hebben als jou hoor en ook ik duim uiteraard voor je. Wie weet hebben we binnenkort al de 2e zwangere hier.

@Lily, wanneer je foto’s hebt zeker showen ben erg benieuwd. Je beschrijft het als een super kamer en ik snap dat Bastiaan er helemaal blij mee is.

@Venix, 1 April grappige datum. Waren er niet mensen die dachten dat je een grap maakte toen je vertelde dat je op 1 april ging trouwen.

Hoop dat ik niemand heb overgeslagen en anders sorry :oops:

Ook al ben ik nog niet zwanger ik ben me al gek aan het piekeren over hoe we de opvang dadelijk allemaal gaan regelen.

Heb al een paar goede gesprekken gehad over de toekomst met hubby.

Dat is dan ook wel weer leuk want zoals meer mannen is het niet echt een prater.

Voor de rest is mijn weekend ook lekker rustig, doe waar ik zin in heb.

xx

Bedankt allemaal voor het duimen meiden
maar helaas :frowning: test was zwaar negatief
Dus nu maar wachten of ik nog ongi word, en anders over weekje nog maar eens testen

@ dotje BALEN!!! ff afwachten en anders volgende keer beter.

@ wondertje Heel veel dachten inderdaad dat we een grapje maakte. Vonden wij juist het leukste.

De opvang is bij ons al min of meer geregelt. Beetje afhankelijk wat mijn werkgever met mijn contract gaat doen eind april. Als hij verlengt word kan ik wel zorgen dat ik daar 2 hele dagen moet werken 1 avond en bijv zaterdagochtend. Mijn vriend kan 1 dag thuis werken en zelfs ervoor kiezen om de andere 4 dgn 9 uur per dag te werken zodat hij thuis een dagje van 4 uurtjes moet maken wat denk ik makkelijk kan als de kleine slaapt of s’avonds als ik weer thuis ben. Dan hoef ik maar voor 1 dag opvang te hebben.

Als me contract niet verlengt word moet ik een baan zien te vinden waarin je zoiets kan regelen als ik al een baan kan vinden als ik op dat moment zwanger zou zijn in combinatie met mijn rugklachten.

Dus merk het wel

Hé meiden,

Balen Dotje! :hug:

Venix; inderdaad leuke datum, 1 april 8) Lastig ja, met je baan
heb je er gerichte zorgen over dat je werkgever je contract niet verlengt?

Haha ik heb geen proefpersonen nodig maar ik doe natuurlijk wel bruidsmake up :wink: Maar als je net zo ver weg woont als je zus dan schiet dat niet zo op :roll: Kunt natuurlijk wel altijd kijken naar een adviseuse in jouw omgeving :thumbup:

Wondertje: Wat zijn je opties, straks voor de opvang? Bastiaan gaat nu 1 dag naar de gastouder, 1 dag naar oma en 1 papadag. Ik heb al uitgerekend dat tegen de tijd dat er een 3e is, het goedkoper is om een gastouder aan huis te hebben
maarja misschien gaat Bastiaan dan ook al wel naar school. Zullen we eerst maar zwanger worden van de 2e :roll:

sunrise, wat een schattig neefje! Geweldig, die kinderuitspraken :mrgreen: De logica is ook zo heeeeerlijk simpel van die kids 8)

Danielle; tja, relatief gezien is 3 wk natuurlijk niet lang, maar als je erop moet wachten lijkt alles langer te duren :roll: Naja zoals je zegt, je kunt er toch niet zoveel aan doen. Hoe voel je je verder?

Jaz; ja, naast mijn baan ben ik adviseuse voor Oriflame. Ik geef huidverzorging en make up workshops (en handen, voeten, wellness) en daar hoort ook proef- en bruidsmake up bij :slight_smile: Ik doe dit pas een paar maanden maar ik ben er zelf ruim 10jr mee bezig. Tijdens mijn studie heb ik ook wel wat bijverdiend door haren en make up te doen voor gala’s.

Het is zeker heel belangrijk om tijd voor jezelf te nemen! Dat geeft je de energie om door te gaan. Zéker als je zwaar in de verbouwing zit!

Hier alles goed hoor, gisteren even gekeken voor een vensterbankje en ik moet ook nog gordijntjes kopen of maken. Het kamertje is dus niet deze maand klaar hoor! Er moet ook nog een wastafel komen (aansluiting zit er wel) dus nog genoeg te doen. Maar Bastiaan wil elke keer naar binnen, kijken naar zijn wolkjeslamp en dan zegt hij (rondkijkend) ‘mooi he!’ :inlove:

Verder ben ik vooral bezig het huis aan kant te maken, aangezien de kamer die Bastiaan nu krijgt een ‘was- en opslag’-kamer (lees:veel zooi) was en die spullen allemaal een nieuwe plek moeten krijgen :roll:

@ lily ben bang dat ik verder weg woon dan me zus aangezien me zus hier 5 kwartier rijden vandaan woont.

Maar denk niet dat het nodig is hoor. Zit te denken om geen make up op te doen omdat ik het nu ook amper doe en het feest over 2 dgn gaat dus dan zou ik voor 2 dgn iemand moeten vinden.

Wat betreft mijn baan ik maak me niet meteen heel erg zorgen maar weet hoe ze daar zijn met contracten heb al teveel mensen zien gaan en komen.

Dus ik wacht het wel af.

Dotje, :hug:

Lily, haha jullie hebben het dus nog druk zat met meneertje z’n kamer :wink: wel leuk hoor.

En ik voel me verder wel goed hoor. Ja ik ben moe, maar ja ook wel weer logisch na de eerste werkweek na 2 weken vakantie gehad te hebben. En nog steeds voel ik m’n onderbuik en rug, al is dat vandaag iets minder (en dan ga ik me dus weer zorgen maken zucht
 en dan moet ik weer tegen mezelf zeggen “niet doen!” :roll: )

goedemorgen dames

ik ga me vandaag maar weer is met mijn bruiloft bezig houden. Boodschappenlijstje maken voor de catering aangezien we die zelf gaan regelen. Kijken waar ik leuke bijpassende servetten kan vinden en kaartjes maken voor bij de broodjes enz zodat mensen weten wat wat is.

Ben echt zo zenuwachtig weer aan het worden
 Van aantal mensen al leuke reacties op de trouwkaartjes die ik begin van de week gestuurd heb enz. Alleen jammer dat me oma er niet bij gaat zijn. Die heeft vorige maand een tia gehad en haar hart en longen hebben een zwaardere klap gehad dan eerst gedacht werd dus om haar vanaf den haag hierheen te laten rijden is beetje te ver

Goedemorgen allemaal

Ja hoor de scholen zijn weer begonnen, we moesten er weer vroeg uit. :frowning:

Wat een tegenvaller, de ene stond hier te stuiteren en de andere zei ik voel me niet zo lekker. Maar we moesten toch echt op naar school.

Dotje wel balen, dat de test negatief was, nu eigenlijk nog hopen dat je over een tijdje nog een rede hebt om te testen en dat het dan positief is.

Lily nog wel even bezig dan met het kamertje van de kleine vent.

Venix maar wel leuke zenuwen toch voor het trouwen. Jammer dat je oma er niet bij kan zijn. Maar je hebt je jurk al in huis hangen, altijd een fijn idee.

tot snel

Venix, spannend hoor, maar wel heel jammer van je oma inderdaad.

Wondertje, dat is ook verschillend, want ik ben alweer een week bezig. Jullie hadden dan pas met het kerstweekend vakantie. Ik al de week ervoor.

Verder alles goed met iedereen?

wondertje, hier ook al weer een week heengeweest, zit dus al weer aardig in het ritme

heb vanavond een sollicitatiegesprek :shifty:

Een goedemorgen!

Nou nou, ik ga mijn best doen. Eens kijken of ik alles nu goed heb gelezen
haha! :smiley: Ik zit momenteel middenin allerlei verbouwingen, dus in het weekend heb ik helaas geen tijd om ff bij te lezen.

Wondertje, hier in het zuiden zijn de scholen alweer een weekje begonnen. Ik ben zo blij dat ik nu weer een beetje in het ritme zit

Dotje, erg jammer van de test
das echt wel balen. Op naar de volgende ronde! Dat klinkt irritant
maar het is wel zo!

Venix, trouwen en klussen voor een baby! Toe maar! Haha! Dan is de kans dus groot dat je zwanger bent als je gaat trouwen. Dubbel geluk dus. Wel erg vervelend nieuws van je oma. Hopelijk gaat het gauw weer beter met haar.

Opvang regelen
pfff
dat vind ik dus helemaal niks. De kleine spruit zal 1 dag naar mijn schoonmoeder gaan en de rest naar een Kinderdagverblijf. Ik werk nu 28 uur en wil dan terug naar 24 uur. Ik moet nog wel even gaan uitrekenen wat me dat nu precies gaat kosten

Danielle, hahaaa
ja, ik kon het helemaal niet meer volgen. Ik had me gauw aangemeld, maar eigenlijk niet veel tijd om alles goed te lezen. Nu weet ik hoe het zit. 31 januari is niet meer zo lang
voor je het weet is het zo ver!

Sunrise, kinderen zeggen de gekste dingen! Mijn dochter is de laatste tijd helemaal niet met baby’s bezig. Laatst zei ze gewoon: ik hoef echt geen broertje of zusje, want ik wil echt niet mijn knuffels delen
:shock: Ik mag hopen dat haar mening gauw verandert als het er echt op aan komt
 :lol: Ze heeft ook maar 8 miljoen knuffels dus

Oessie, sollicitatie? spannend! Waarvoor en hoe en wat? Ben niet nieuwsgierig

Ik weet even niet of ik iemand ben vergeten
maar dat zal wel
sorry alvast

:oops: :stuck_out_tongue: