Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

hier geen test meer gedaan…wacht braaf tot vrijdag…denk dat men ei 14e was. heb wel last van pijnlijke borsten,trekkerig gevoel in men baarmoeder,etc.

spannend dus…

ben ook ontzettend moe.

@venix pff domme ongi tekenen! ik blijf koppig duimen voor je hoor! :-*

@dotje ja super dat je exaam goed gegaan is! nu hopen dat je praktijk exaam even goed zal gaan! :thumbup: :thumbup: :kaars:

@sunrise jij ook al zo vermoeid…pff je moet wat met dat weer ook he…lang leve de lente/zomer!

geeft niet hoor :wink: doe de kappersopleiding dus daar had ik examens in, gister dus theorie en volgende week maandag 5 praktijk examens…

Vandaag naar kno-arts geweest, en mn amandelen moeten eruit. 17 Februari gesprek bij de anethesist en dan waarschijnlijk 3 weken later operatie. Net in de periode dat we een week met vakantie wilde gaan :frowning:

Venix, balen dat het deze maand misschien niet gelukt is…maar zolang het niet doorzet kan het nog alle kanten op…

Petatje, knap hoor dat je nog wacht tot vrijdag! Spannend! :pray:

Hier beginnen de tekenen van de eisprong er denk al weer aan te komen…afscheiding word ineens weer veel meer…

Ik denk idd ook van zolang het niet doorzet kan het nog steeds :stuck_out_tongue:

Merk het wel anders volgende maand beter.

Heel raar maar vind het op zich ook wel beter als het niet zo zou zijn.

Dan zou ik rond 5 okt uitgerekend zijn en dan begint bij ons een stressperiode met teveel verjaardagen en feestdagen. Met oog daarop wil ik in april zwanger worden. Maar zou het wel heel gaaf vinden als het eerder is en dan heeft iedereen die dan jarig is lekker pech

Dotje. zware weken komen er dus aan voor jou. nog 5 examens. pppppffffff suc6 hoor.

petatje. knap hooor als je tot vrijdag kan wachten met testen. ik zou dat echt niet kunnnen he ben daar veel te nieuwsgierig voor.

venix. die krampen hoeven nog net te zeggen dat je ong gaat worden. positief blijven. nog twee dagen en dan weet je meer.

ik duik ik er maar weer in. ben zo moe. vanmorgen stons ik alweer om 5.00 uur naast mijn bedje. moest om 6.30 uur het bedrijf openen.

Morgen ga ik gezellig naar een vriendin toe. die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.

dacht gister ook wat licht bloed verlies te zien maar het zet verder nog niet door dus ik wacht het lekker af als ik het weekend niet ongi ben doe ik een test

@ dotje succes met je examens word idd druk 5 op 1 dag. Balen van je amandelen komt altijd op moment dat je het niet wil.

@ petatje voor jou erg spannend deze dagen. Ik duim voor je!!!

@ sunrise moet er niet aan denken dat me wekker om 5 uur zou gaan vind kwart voor 7 al erg genoeg :stuck_out_tongue:

Morgen gaat ie zelfs om kwart voor 6

Hier vandaag weer een avonddienst. Moet om 1 uur beginnen dus lekker ochtendje vrij voor mezelf.

Voor mij duimen hoeft niet meer :frowning: ongi is doorgezet

Op naar ronde 2!!!

@venix :hug: balen van je ongi meis! :hug:

venix balen meid :hug:

Maar je weet in inder geval wel dat je menstruatie weer op gang is gekomen zonder pil gebruik…aangezien je soms verhalen hoort van vrouwen die t pas na een half jaar worden enzo! Hopelijk volgende ronde meer geluk :hug:

check me banner! lichte posi test net…iets te licht voor foto maar test vrijdag nog eens!

Een 2e wondertje op komst! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:

Petatje!! :smiley: :smiley: :smiley: geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! :smiley: :inlove:

Venix balen dat je ongi bent geworden.

Je weet mu wel dat je een hele mooie cyclus hebt.

Petatje. yes van Harte gefeliciteerd meis. geniet van je zwangerschap.

Hier niet veel te melden. man lief die moest vandaag naar de ha. hij krijgt daar een hartfilmpje. omdat hij weken al niet lekker is. de resultaten van zijn bloed waren allemaal goed.

Even een korte reactie…

Venix, je weet nu idd maar wat je cyclus is, op naar de volgende ronde!

Petatje, :dance: :inlove: gefeliciteerd meid!

En hier, moe, moe, veel plassen en euhm… moe… :zzz: haha, maar mij hoor je niet klagen :liar: :mrgreen:

@ petatje Gefeliciteerd !!! :dance:

Hopelijk blijft alles goed gaan.

heey all

Wat een rust hier zeg.

Mis een paar meiden echt :frowning:

Waar zijn ze allemaal :stuck_out_tongue:

Hier gaat het op zich wel goed. Baal wel beetje dat ik ongi ben maar aan de andere kant kan niet bij iedereen in 1 maand raak zijn natuurlijk. Heb ook wel op gezien tegen ongi worden. Ik ben ooit aan de pil gegaan omdat ik me elke ongi leeg spuugde en echt 2 dagen ziek was. Gelukkig valt dat nu mee.

Merk nu gelukkig geen verschil en ben ook gewoon licht ongi net als toen ik de pil slikte.

Nog 1 dagje werken dan dagje vrij waarbij onze 4 getuige langskomen met partners en kids. Daarna avondje werken en weer 2 dgn vrij. Kijk er nu al naar uit. En na het weekend beginnen aan ronde 2!!!

Iemand nog iets leuks te melden ?

venix: fijn dat je nu geen problemen hebt met de ongi. kwa ongemakken bedoel ik.

leuk dat alle getuigen zo samen komen. gaan jullie dan de dingen bespreken voor het trouwen.

patatje hoe voel jij je nu. al laast van kwaaltjes en wanneer ben je nu uitgerekend?

Danielle. fijn dat je al die verschijnselen hebt. het is nu niet leuk maar het geeft je wel de bevestiging dat je zwanger bent. kan je nu een beetje genieten van je zwangerschap.

Hoe is het met de andere datum. heb van een aantal ook al een tijdje niks meer vernomen.

Hier gaat het goed. ben nog steeds super moe. lijk gewoon niet genoeg slaap te krijgen ook al slaap ik wel goed.

dus we duiken er maar weer vroeg in

patatje. heb je al getest en is de streep al donkerder geworden.

hier verder niks te melden.

erge krampen en beginnen bloeden…geluk was van korte duur…

petatje> potverdorie. wat naar zeg. dat geluk maar voor korte duur mocht zijn. heel veel sterkte.

Gister een gezellige wii avond met mijn buurtje gehad. heb zo gelachen dat ik er schor van ben.

Maar ook omdat daar gerookt werd. ben ik met barstende koppijn wakker geworen.

wil nu zo weinig mogelijk pijnstillers gebruiken.

had het eerlijk gezegd al verwacht hoor,testen bleven zo licht…

nieuwe ronde nieuwe kansen he. :thumbup:

Ik meld me ook… Gestopt op 28-1-2011, 27 jaar, eerste kindje

Spannend…