hoi ikke. wat leuk dat je mee komt schrijven, en welkom.
spannend de eerste ronde voor jullie eerste kindje. suc6 en veel schrijf plezier
@ petatje balen zeg… op naar de volgende ronde
@ ikke welkom
@sunrise nog 3 dagen spannend !!!
Hier weinig te melden. Vandaag hele leuke dag gehad met onze getuiges. Gaat helemaal goed komen. 1 van mijn getuige had me jurk nog niet gezien dus moest hem even aandoen. Wel spannend hoor om me jurk weer aan te hebben. Kan echt niet meer wachten tot 1 april.
Denk dat ik me de komende weken voornamelijk op me bruiloft ga richten en daarna weer lekker op een zwangerschap. Blijf wel gewoon door knuffelen natuurlijk maar ben er best veel mee bezig terwijl er voor me bruiloft nog genoeg gedaan moet worden.
he meiden!
Even snel want ben moe dus zo lekker slapen
Petatje…balen zeg :hug: Hopelijk volgende ronde meer geluk…
Pff ben nu al zo zenuwachtig voor mn examens maandag
Morgen middag nog verjaardag…en savonds weer vroeg mn nest in want moet maandag om 7.45uur al op school staan
hoi hoi
daar ben ik weer een keer.
Lang geleden, maar jullie hebben lekker doorgekletst.
weet niet of ik nu alles heb gelezen, weet wel zeker dat ik het niet allemaal onthouden heb.
petatje: wat K*t zeg :hug:
ikke: welkom
Venix: jaja 1 april komt steeds dichterbij, spannend, wie weet hebben jullie voor je zelf het beste trouwcadeau (zwanger)
Ben aan het twijfelen om maandag een test te doen. Heb al vanaf vorige week last van mijn buik. Niet alleen onder of links of rechts echt overal.
Dan wel dan niet er is iig iets gaande in mijn lijf, maar herkend het gevoel niet echt.
Woensdag bij het afvegen een beetje roze en dat was het.
Misschien innesteling geweest en is mijn cyclus een week korter.
Nou dat was mijn vehaal weer.
xx
@ wondertje in mijn wachtweken voelde ik ook van alles maar werd wel afgelopen woensdag ongi. Je kan inderdaad gaan testen maar zoals bij petatje die had een licht streepje en bleek niet zo te zijn.
Ik zou proberen je nieuwsgierigheid nog ff te bedwingen en af wachten
Hier is ongi voorbij dus kunnen we gaan knuffelen voor ronde 2.
Straks ff koken en vanavond werken morgen en overmorgen weer vrij tenzij er nog extra uurtjes nodig zijn.
Venix een :hug: voor jou meis.
Dag meiden, wat is er weer een hoop gebeurd!
Petatje en venix op naar de volgende ronde!
Venix wat vliegt de tijd, het is al bijna feb dus dan komt je bruiloft erg dichtbij!
Wondertje in afwachting wanneer ga je testen? Ben benieuwd!
Sunrise hoe gaat het bij jou? Al voortekenen?
Motormuisje hoe voel jij je? Vandaag weer co gyn toch?
Dotje succes met je examens!
Ikke welkom!
Hier een lekker druk weekend gehad met heel het land doorrijden naar familie ed.
Volgend weekend lekker een weekendje weg en dan begint het echte wachten op mijn NOD! Echt wel weer spannend! Nu nog even vrij maar vanmiddag aan het werk dus ben lekker langzaam aan het opstarten vandaag.
Groetjes Mik
Hey meiden!
Zo, even weer wat tijd om bij te lezen nu
Ikke, welkom!
Venix, leuk dat je een leuke dag met de getuiges hebt gehad! Begint al aardig op te schieten nu he!
Motormuisje, hoe was het bij de gyn?
Sunrise, voor jou zijn de spannende dagen ook weer aangebroken! Al voortekenen of nog helemaal niets?
Mik, lekker dat je volgend weekend een weekendje weg gaat! Waar ga je naartoe?
Ben geslaagd voor al mn examens!! Zo blij mee! Nu hoef ik er in totaal nog maar 3 en dan heb ik mn diploma!
Verder weinig te melden…Vorige week donderdag ineens een hele grote slijmprop verloren…misschien vroege eisprong? :eh: :think: Want volgens berekening zou die half deze week pas moeten zijn…We zullen wel zien haha
@ dotje gefeliciteerd met je examens.
@ sunrise ik ben ook nieuwsgierig hoe het met jou is.
@ mik komt idd heel erg dichtbij nu. en weekendje weg is ook erg lekker. geniet ervan.
Hier druk weekend gehad met zaterdag hele huis vol visite en gister werken. Vandaag vrij en morgen wat extra uren werken. Moet toch iets om het bruiloftbudget wat ruimer te maken. We gaan het wel redden met gemak maar vind het toch wel prettig om wat extra te hebben voor onverwachten dingen.
Nog 59 dgn ik merk wel dat ik niet meer te genieten ben en op alles wat tegen zit heel heftig reageer. Hoop dat het snel 2 april is en alles achter de rug is want die stress is niet leuk meer.
Wat lief dat jullie nog wisten dat ik naar de gyn moest vandaag
Was weer even spannend, weer een paar dagen wat bruinverlies gehad en ook een keer beetje rood :? Maarrr… een mooi minimensje gezien van 2 cm “groot” en het zag er verder allemaal goed uit :inlove:
Ik blijf voor jullie allemaal duimen hoor meiden! Dat er maar snel meer mogen volgen :thumbup:
Dotje gefeliciteerd met het behalen van je exames. Nu de laatste 3, maar dat komt ook goed.
Venix, ja die bruiloft stress toch :hug: staks heb je wel een van de mooiste dagen van je leven. Als je het in dagen zet lijkt het nog korter te duren
Motermuisje, fijn dat alles goed was bij de gyn. Altijd weer fijn om te zien en te horen dat alles goed is he.
Mik, heerlijk een weekendje weg, dat zou ik ook wel willen. Wat ga je naar toe?
Nou ik heb besloten om mijn geduld op de proef te stellen en vrijdag pas te gaan testen, als het dan nog nodig is.
doeg
Ik duim met motormuisje mee dat het voor ons allemaal snel raak is zodat zij niet meer de enige zwangere is in het groepje.
@ wondertje goed van je dat je gaat wachten. Hoop voor je dat hij positief word
Wij zijn hier aan het kijken of we toch niet even op huwelijksreis willen. Als we het doen is het gewoon naar een bungalowpark midweekje in nederland.
dotje. wat goed zeg je examens gehaalt. wanneer moet je de andere drie halen.
danielle. wat fijn dat alles goed is met de beeb in spe. en nu op de roze/blauwe wolk klimmen.
venix. heerlijk om even op huwelijks reis gaan. en even naar een park hier in nl kan ook lekker zijn hoor. die verre oorden zijn ook zo mega duur.
wonder. goed dat je je geduld verder op de proef gaat stellen.
hier gaan we op naar ronde 3. vandaag op dag 27 ongi geworden.
ik wist het al een beetje omdat mijn man zo ziek was er maar weinig is gebeurt. misschien de volgende ronde meer geluk.
Gister zijn wij naar mijn ouders geweest. soraya wilde al dagen naar opa en oma toe. we hebben hun verteld dat we waarschijnlijk naar portugal gaan emigreren. met knikkende knieeen hebben we het verteld. het enige wat ze zeiden was. dat viel te verwachten en mijn moeder die zei gelijk oh dan ga ik die kamer boven op knappen voor als je met vakantie komt.
@ sunrise balen van je ongi op naar de volgende ronde.
Wat betreft het emigreren wel leuk dat je een logeerkamer bij je ouders krijgt voor de vakanties in Nederland.
@ motormuisje goed om te lezen dat alles goed gaat met de baby.
Hier weinig te melden eigenlijk.
Hey meiden!
Bedankt voor de felicitaties De volgende examens heb ik in mei of juni…dus nog even volhouden
en dan als t goed is mn diploma op zak!
Venix…nog even volhouden en dan is de bruiloftstress ook weer voorbij :hug: de dag zelf zal vast alles goed maken en dan even lekker ertussen uit
Motormuisje, goed om te horen dat alles goed was bij de gyn! wanneer heb je nu de volgende echo?
wondertje, nog even afwachten dus! spannend hoor!!
sunrise, balen van de ongi :hug: nu weer op naar de volgende ronde!
Dus je ouders reageerden er goed op wat betreft het emigreren?
Hier net thuis van sporten…ben veel moeier als normaal dus vanavond maar optijd gaan slapen denk
Verder nog geen idee hoe het met mn eisprong zit…als ik een zelfde cyclus als vorige maand zou hebben zou ik overmorgen mn ei hebben, maar denk zelf dat die vorige week is geweest. Had toen ineens een hele grote slijmprop verloren :think: en sindsdien ook weer gevoelige tepels…
@ dotje zou mooi zijn als je je diploma haalt.
Ik heb beetje het idee dat de week voor en van mijn eisprong me darmen erg van slag zijn. Had ik vorige maand ook toen dacht ik dat het kwam doordat het de eerste maand zonder pil was maar nu kan dat het niet meer zijn lijkt mij. Kwa eten heb ik weinig verandert behalve dat ik van de dietist ff 3 wk op shakes ga leven.
Ze weet dat ik zwanger wil worden maar me gewicht is te hoog dus heb maar haar overlegt wat ik dan het beste kan doen.
Oei, ik ben er nu achter waarom ik ook al weer de pil doorslikte op mijn rechterkant (dus wanneer het eitje van rechts komt) heb nog nooit zo’n buikpijn gehad als nu… Weet iemand of de dokter iets voor kan schrijven tegen die kramp/pijn… Paracetamol helpt niet…
Gelukkig is dit ook meteen de korte, maar heftige periode, dus met een beetje mazzel morgen weer af en dan klussen en uitrekenen…
Volgens de teller hier op de site/forum, is “de” dag 14 februari (hoe zoek je het zo uit)
He hallo
Het is lekker rustig hier!
Ga vrijdag wel gewoon testen al ik nog niet ongesteld ben, maar ik denk dat het negatief is.
Voel niks mee, niet anders als dat ik normaal ook wel heb.
Weet dat de kwaaltjes niks zeggen, maar toch.
Ach we zullen zien, doordat ik nergens last van heb is mijn testdrang ver te zoeken. Dus hoef mijn geduld niet meer zo op de proef te stellen
@ ikke als je zwanger wil worden mag je alleen maar paracetamol ik slik in overleg met mijn huisarts een enkele keer 1 ibu 400 tijdens me menstruatie omdat ik met me rug zit en dat soms echt niet meer hou. Zou dus als ik jou was niet al teveel gaan slikken lijkt me niet gezond.
@ wondertje ik vind het ook al zo rustig hier. Ben benieuwd wat morgen de uitslag is. Als ik je zo hoor verwacht ik ook negatief omdat je niks merkt maar hoop natuurlijk positief voor je
Hier net een dagtaak gedaan gedoucht gesport bed verschoont en meteen het oude beddegoed gewassen gekookt voor vanavond de stofzuiger over de beneden verdieping gehaalt en dan moet ik om half 1 nog gaan werken ook
pfffffffff maak het mezelf veel te druk denk ik maar ja zijn toch allemaal dingen die moeten gebeuren
@venix wrote:
@ ikke als je zwanger wil worden mag je alleen maar paracetamol ik slik in overleg met mijn huisarts een enkele keer 1 ibu 400 tijdens me menstruatie omdat ik met me rug zit en dat soms echt niet meer hou. Zou dus als ik jou was niet al teveel gaan slikken lijkt me niet gezond.
@ wondertje ik vind het ook al zo rustig hier. Ben benieuwd wat morgen de uitslag is. Als ik je zo hoor verwacht ik ook negatief omdat je niks merkt maar hoop natuurlijk positief voor je
Hier net een dagtaak gedaan gedoucht gesport bed verschoont en meteen het oude beddegoed gewassen gekookt voor vanavond de stofzuiger over de beneden verdieping gehaalt en dan moet ik om half 1 nog gaan werken ook
pfffffffff maak het mezelf veel te druk denk ik maar ja zijn toch allemaal dingen die moeten gebeuren
Ik heb er 1tje gehad… Ibu mag ik niet wegens een allergie voor een bepaald bestanddeel daar in…