Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Hey meiden!

Venix, misschien een stomme vraag hoor maar kan het geen kwaad dan dat je nu 3 weken op shakes gaat leven? Stel dat je deze ronde zwanger raakt krijg je dan wel genoeg binnen enzo?

Ikke, begrijp ik het goed dat je de pil altijd hebt doorgeslikt dan? Misschien anders even de ha bellen wat je het beste in kan nemen tegen de pijn?

Wondertje, toch spannend hoor! Want je hoeft niet altijd ergens last van te hebben om toch zwanger te kunnen zijn!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, zou eigenlijk volgens berekening vandaag mn ei hebben maar heb haast geen afscheiding of iets dus waarschijnlijk toch vorige week mn ei gehad denk ik. Zijn er meer die last van pijnlijke tepels hebben rond de eisprong? heb het al vanaf vorige week en de vorige ronde was het geloof ik ook al rond mn ovulatie :think:

Naja we zullen zien…vraag me alleen af, mocht ik volgende week niet ongi worden zal ik dan testen of toch maar een week wachten…

Ik ben 16 januari gestopt met de pil en 19/20 ongesteld geworden t/m de 23e.

Gisteren ineens een klodder doorzichtig slijm…

@ dotje Ik loop bij Dietiste en die weet dat ik bezig ben om zwanger te worden dus denk dat ze wel weet hoe of wat. Daarbij slik ik de combi vitamine met foliumzuur en eet ik s’avonds wel normaal dus denk niet dat het heel erg veel kwaad kan.

@ natasz kan je eisprong geweest zijn. Zit dan ongeveer 1.5 week tussen dan zou je een cyclus hebben van ongeveer 24 dagen ofzo. FF snel berekend

@Dotje wrote:

Hey meiden!

Venix, misschien een stomme vraag hoor maar kan het geen kwaad dan dat je nu 3 weken op shakes gaat leven? Stel dat je deze ronde zwanger raakt krijg je dan wel genoeg binnen enzo?

Ikke, begrijp ik het goed dat je de pil altijd hebt doorgeslikt dan? Misschien anders even de ha bellen wat je het beste in kan nemen tegen de pijn?

Wondertje, toch spannend hoor! Want je hoeft niet altijd ergens last van te hebben om toch zwanger te kunnen zijn!

Hier zijn de wachtweken weer begonnen, zou eigenlijk volgens berekening vandaag mn ei hebben maar heb haast geen afscheiding of iets dus waarschijnlijk toch vorige week mn ei gehad denk ik. Zijn er meer die last van pijnlijke tepels hebben rond de eisprong? heb het al vanaf vorige week en de vorige ronde was het geloof ik ook al rond mn ovulatie :think:

Naja we zullen zien…vraag me alleen af, mocht ik volgende week niet ongi worden zal ik dan testen of toch maar een week wachten…

Ik slikte op rechts door, en op links niet… Dus werd om de maand ongesteld, dit op advies van de ha… (omdat ik dus van rechts erg veel last had/heb… Nu is het gelukkig maar 1,5 dag geweest, dus dat viel al weer mee…

Heb even gebeld en de ha adviseerde me kamille-compressen en kamille thee… Verder een goed warme kruik of warm bad/douche… Geen pijnstillers…

Goedemorgen

Heb de laatste 2 dagen buikpijn als ik bed lig, maar word niet ongesteld.

Dus toch getest vanochtend, maar gewoon niks nada geen 2e streepje.

Wat ik dan 2 weken geleden voelde was dan misschien niet mijn eisprong geweest. Ik weet het allemaal niet.

Ik wacht het weekend wel af.

groetjes

@ wondertje balen zeg. Hopelijk voel je je snel beter.

Hier de halve nacht wakker gelegen omdat ik bij de buren ineens gebonk hoorde gevolgd door 2 harde klappen.

Bleek een ambu voor de deur te staan en 2 agenten die de deur hadden geforceert. Buurvrouw is afgevoert en politie heeft woningbouw gebelt voor nieuw slot. Kwam net iemand voor de kat die nog van niks wist omdat ze gisteravond voor paar dagen naar een vriendin zou gaan. Maar even verteld dat hij er niet in komt en dat hij naar het ziekenhuis moet voor meer info en gevraagd of hij ons op de hoogte wil houden.

Vermoeid naar me werk toe

Venix, met die pillen en gewoon avond eten zul je inderdaad wel genoeg binnen krijgen :slight_smile:

Wat een verhaal van je buren, weet je ondertussen al wat er allemaal aan de hand was?

Wondertje, jammer van de nagatieve test :hug: gewoon nog even afwachten. Dit was je eerste ronde na de pil toch?

Het is rustig hier de laaste tijd zeg…valt niet zoveel bij te lezen en te reageren :wink:

Hoe is t met de andere meiden?

Wat een vies weer zeg…zo de hond maar eens uitlaten en dan eens kijken wat ik zal gaan doen :think:

Maandag ongi geworden, nu nog steeds… Normaal ben ik 2/3 dagen ongi dus woensdag over… Hopen dat het snel weg is… pff…

Zometeen maar lekker een warme douche tegen de buikpijn…

@ dotje Ze blijkt een schedelbasis fractuur te hebben nadat ze van de trap gevallen is. Ze was haar tas aan het pakken omdat ze naar een vriendin zou gaan. Die zou haar ophalen anders had ze er mogelijk nu nog gelegen

hey hey,

hier is het vloeien over. :dance:

we gaan gewoon terug proberen,slaan geen ronde over… :oops:

@wondertje je cyclus kan wel van slag zijn hoor,eerste ronde toch? ik duim iig dat de ongi lekker weg blijft!

@venix zal wel schrikken zijn meid! hopelijk komt alles goed met je buuf!

Hoi hoi

Heftig met je buurvrouw, gelukkig dan dat er iemand langs kwam.

Hier inderdaad eerste ronde dus we zullen gewoon rustig afwachten, kan ook niet anders. haha

nu lekker naar bedje, filmpje kijken

weltrusten

met me buuf komt het wel goed. Was alleen ff schrikken.

Vandaag lekker drukke dag op me werk gehad. Morgen naar me zus om makeup te testen voor me bruiloft en natuurlijk lekker knuffen met me nichtje.

hey meiden,

hoe is het met jullie,

wonder weet je inmiddels alwat meer of is het nog steeds afwachten tot de ongi komt,

venix wat leuk zeg dat je make-up testen. nog even de laatste dingen regelen en dan kan jouw grote dag aanbreken.

Hier vooral druk geweest met werk. en soliocitatie brieven schrijven voor portugal.

van de week gaan we een afspraak maken met de makelaar bellen voor eventuele verhuur van onze huis.

we moeten ook nog de hypotheker bellen of zij accoort geven om het te verhuren.

@wondertje al meer nieuws?

@venix leuk leuk make up kiezen! veel plezier!

@sunrise spannend,hopelijk is alles snel rond!

hier: weinig te melden,we zijn flink aan het knuffelen :smiley:

verder heb ik in het showforum een topic geopend over mupke.

als jullie nieuwsgierig zijn… :wink:

Fijne dag nog! :-*

Hallo dames

Nou ik denk dat de rode duiveltjes mij ook wel zullen vinden vannacht.

Dus ik kan me klaar maken voor de 2e ronde.

@ sunrise zal wel raar zijn soliciteren in een land waar je niet echt op gesprek kan gaan. Wel een hele grote maar erg leuke stap.

@ petatje Dat knuffelen klinkt me bekend ben er ook hard mee bezig.

@ wondertje zou jammer zijn als het zo is. Op naar de volgende ronde.

Hier lekker met de makeup bezig geweest. Nu gewoon spullen van me zus gebruikt dus ga morgen/dinsdag zelf ff halen. Lekker weer met me nichtje geknuffelt die kleine eigenwijs met haar NEE!!! echt geweldig.

Ow ja volgens die kleine meid heb ik nieuwe armen en zitten ze beetje op rare plek ergens tussen schouders en op hoogte van me ribben :stuck_out_tongue:

Ze begint lichaamsdelen te leren en wees vanmorgen dus mijn “armen” aan.

Daarna ff naar me ouders geweest en op de terugreis naar me schoonouders. Morgen weer drukke dag met tandarts dierenarts en fysio. Dinsdag lekker dagje voor mezelf

ben wel benieuwd hoe het met wondertje is… zijn de rode duivels er al of is er nog hoop voor deze maand?

Hallo daar

Zoals jullie zien is mijn nieuwe ronde officieel van start gegaan.

xx

Wondertje, jammer van je ongi…op naar de volgende ronde!

Venix, gelukkig maar dat er iemand lang kwam bij je buurvrouw! Hopelijk knapt ze snel weer op.

Leuk dat je make-up getest hebt! Wel waterproof make-up nemen he :wink:

Sunrise, spannend hoor al de dingen regelen voor Portugal!

Petatje, wat een mooi dochtertje zeg! Echt lief!

Hier vandaag mn laatste werkdag gehad, zou eigenlijk volgende week maandag pas zijn maar blijkbaar sta ik dan niet ingepland…dus krijg het nu weer wat rustiger gelukkig…Baal alleen wel een beetje dat niemand iets gezegd heeft toen ik weg ging ofzo…Normaal deden collegas onder elkaar altijd nog wat geld uitleggen en een kleinigheidje voor de persoon die wegging, maar helemaal niets, en niemand zei iets…nou en daar heb ik dan meer als 4,5jaar gewerkt :snooty: leuke collegas zeg…pff

Verder beginnen hier de spannende dagen er weer aan te komen, volgens mn banner zou ik volgende week ongi moeten worden maar denk dat deze cyclus toch ongeveer maar 28dagen heeft omdat ik 2 weken terug mn eisprong gehad heb denk ik…dus we zullen zien…Vrijdag ga ik testen als ik dan niet ongi ben :pray:

@ dotje irritant om op zo’n manier bij je werk weg te gaan. En natuurlijk hopen dat je ongi niet komt.

Volgens de cyclus van vorige maand zou ik vandaag me eisprong hebben dus word aangewerkt :stuck_out_tongue:

Nu lekker een dagje voor mezelf niet al teveel in huis doen en vooral genieten van het mooie weer dat me gisteravond door piet paulusma belooft is. Het zou een lekkere lentedag worden zonder de wind van de afgelopen dagen dus ik wacht het af.