Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

so far niet echt een rustig dagje

Ik wil even jullie mening over mijn huis inrichting :stuck_out_tongue:

We hebben momenteel de kleinste kamer als PC kamer ingericht en de grootste als onze slaapkamer dan de middelste (kwa formaat) als logeerkamer/washok.

Mijn eerste idee was om de logeerkamer als kinderkamer te gaan maken. Maar dan zou mijn logeerbed in de woonkamer moeten wat op zich wel kan dan heb ik beneden een extra bank maar beetje raar om de logees in de woonkamer te leggen.

Vandaar mijn 2e idee pckamer word kinderkamer en logeerkamer/washok word logeerkamer/pckamer MAAR volgende probleem:

Zo hoe mijn vriend het wil past het niet.

De slaapbank past niet op het muurtje naast de deur waardoor deze voor het raam of tegen de andere muur moet. Die andere muur was de muur waar mijn vriend dan de pc’s neer wilde zetten zodat die niet te dicht bij het raam zouden staan. Het laatste muurtje is ook geen optie die is recht tegenover het raam en doordat de deur naar binnen open gaat past dat niet.

Nu kan ik natuurlijk mijn vriend om praten en het anders indelen waardoor het wel past maar ik betwijfel of dan het bed nog uitgeklapt kan worden zodat er mensen kunnen slapen.

Mijn laatste optie die ik bedenk tijdens het typen is de slaapbank beneden neerzetten in de woonkamer pc’s naar de "logeer"kamer kinderkamer in pc kamer en de logees keuze laten op de slaapbank in de woonkamer of luchtbed in pc kamer. Heb namelijk ook nog een hoog 2 persoonsluchtbed of een lage 1 persoons.

Vind denk ik optie 3 zelf het beste wat zijn jullie meningen ??

Dag Meiden,

@Wondertje en Ikke, nieuwe ronde nieuwe kansen

@Venix, komen er vaak mensen logeren of maar heel af en toe? Anders zo zonde om een kamer daar aan op te offeren.

Make-up mooi? wat een verhaal van je buurvouw zeg. Gaat het trouwens een beetje op de shakes?

@ Sunrise heftig die stap naar Potugal maar ook erg stoer!

@ Dotje wat vervelnd om zo op je werk weg te gaan. Ook in de spannende wachtweek!

Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug en nu kan ik bijna niet wachten tot het vrijdag is want dan wil ik gaan testen, als ik nog niet ongi ben. PFFF wat spannend weer!

Groetjes Mik

@ mik goed om te horen dat het weekend heerlijk was. Heeft je zo te horen goed gedaan. We hebben niet heel erg vaak iemand te logeren denk gemiddeld 1x per 2 mnd ofzo

Me schoonzusje deelt haar huis met een vriendin die eigenlijk in Londen woont maar als die in Nederland is voor familiebezoeken enz moet me schoonzusje paar dagen het huis uit en die logeert hier dan.

Verder erg spannend om nog af te wachten tot vrijdag. Ik heb sinds ik net wakker ben (was op de bank in slaap gevallen) steken aan de rechterkant wat logisch zou zijn als me eitje daarvandaan komt. Vorige maand had ik het links.

Venix, zoals mik al zegt, heb je vaak logees? Anders vind ik het ook zonde om daar een kamer aan op te offeren…

Mik, hoe was je weekendje weg? Waar zijn jullie naartoe geweest?

Voor jou dus ook een spannende week…ik wil vrijdag ook testen als ik dan niet ongi ben dus hopelijk hebben we allebei goed nieuws :wink: :pray:

Hier vandaag lekker dagje vrij geweest, dus het huis is weer helemaal schoon nu :wink: Vanavond weer even lekker sporten en dan lekker op de bank hangen…

Zoals ik dus al zei niet heel erg vaak. Maar me vriend vind dat ook wel 1 van de beste oplossingen. Hij vroeg zich alleen af waar ik de slaapbank in de kamer wilde neerzetten. Maar toen ik dat uitlegde was hij het er wel mee eens.

@ shakes bevalt me beter dan verwacht. Als tussendoortjes eet ik afgewisselt fruit - yoghurt - rijstwafels - combicrackers - of chocorepen van modifast.

Als de weegschalen hier en bij de dietist gelijk staan zou ik zo’n 3 kilo kwijt zijn in 1.5 week. En dan heb ik nog gezondert ook zoals donderdag een stukje gebak op me werk en vrijdag wat snoepjes en 2 handjes chips enz.

meiden ik heb het zo druk , dat ik niet zoveel aan kokken toekom…

dus even ego:

hier gaat het goed, gaan deze maand voor het echie… had zowaar een cyclus van 34 dagen de vorige keer, nou dat heb ik nog nooit gehad… ben benieuwd hoe da de volgende maand zal zijn… ga namelijk niet vannuit dat het deze ronde raak is, want heb steeds behoorlijke migraineaanvallen en dus geen zin in klussen…

even dikke knuffel voor jullie, en kom echt gauw weer reageren hoor… maar moet er nu ook weer vandoor!!

Venix, gaat goed dan met shaken! Knap hoor!

Hier sterk het gevoel dat de :twisted: :twisted: er weer aankomen…zit morgen op dag 28 van mn cyclus…en af en toe een licht ongi gevoel :frowning: maar zolang er nog niks te zien is blijf ik hoop houden :pray:

@ oessie die migrane aanvallen zijn idd niet handig als je wil klussen. Hopelijk komt het er deze maand van.

@ dotje ben het helemaal met je eens zolang je niks ziet blijven hopen. Ik duim voor je.

Die shakes zijn niet altijd makkelijk bij te houden maar voel me goed en gaat echt beter dan verwacht. Heb nog steeds momenten dat ik gewoon van alles wil eten. Zakken chips taart bakken ijs noem maar op heb het tot nu toe niet heel erg toegelaten.

even kort:

Kon het niet laten om te wachten met testen, maar helaas negatief :frowning:

balen

:frowning:

balen dotje :hug:

Vond t ook jammer…misschien heb ik ook wel te vroeg getest, ik weet t allemaal niet. Nog steeds geen ongi te bekennen maar loop wel al 2 dagen met een licht ongi gevoel…we zullen zien

update, keek vanmiddag toen ik thuis kwam nog eens op de test en nu staat er wel een heel licht lijntje…terwijl de testen van vorige maand (zelfde merk) zelfs na een dag nog spierwit waren…ga er maar vanuit dat dit een indrooglijntje was maar vind het wel een beetje vreemd…

Het is zo’n kruidvattest van 2 voor 5euro…iemand ervaring mee misschien? of misschien ooit iets over gehoord/gelezen?

@dotje me zus had ze ook en die waren wel goed volgens haar. Een lichtstreepje is natuurlijk ook een streepje maar we hebben hier al vaker gezien dat het niet alles wil zeggen. Zou gewoon na het weekend nog even testen als je dan nog niet ongi bent. Streepje zou dan alleen maar duidelijker moeten worden.

Me vriend zou me echt tegenhouden als ik een week voor de NOD ging testen.

Venix, ga zo ie zo zondag testen als ik dan nog niet ongi ben. En even voor de duidelijkheid, zit niet echt een week voor mn nod…mn banner had ik op 34 dagen gezet aangezien mn vorige cyclus 34dagen was. En zit vandaag op dag 27…dus zou 1 dag voor ā€œnormaleā€ cyclus zijn zeg maar. En aangezien ik denk dat ik rond 27 jan mn ei gehad heb zou ik rond deze tijd ergens ongi moeten worden…vandaar dat ik al getest heb. Wilde ook eerst tot morgen wachten maar stond vanmorgen in de douche en mn (.)_(.) voelden ineens ZO anders :eh: alsof er vannacht een chirurg was langsgeweest en ze had strak gemaakt met siliconen ofzo haha zo stevig echt raar. Dus toen kon ik de testdrang even niet meer bedwingen haha.

ik snap je ook wel. Mijn vriend laat me echt pas testen als ik overtijd ben. Maar dat vind ik niet helemaal kloppen omdat ik pas 1 cyclus heb gehad en dus eigenlijk nog niet weet of ik een normale/vaste cyclus heb. HOe dichterbij het komt en hoe meer ik voel hoe sneller ik ook wil testen maar dan heb ik denk ik echt ruzie hier

hey dames,

ben er nog maar laptop doet heel vreemd,vanavond breng ik hem weg voor herstelling…

Zodra ik lappie helemaal terug heb kom ik uitgebreid reageren :-*

En dames,niet ongi worden he :naughty: :naughty:

dotje toch herken ik heel veel in je verhaal hoor… met fenna net zo

omdat ik zo onregelmatige cyclus had, ben ik maar elke maand gaan testen… ik had goedkope testjes van internet, had die gedaan en was negatief, heb hem toen weggegooid, en later zag ik hem in de prullenbak liggen met een heel dun lijntje… weer een test gedaan tcoh weer negatief … paar dagen later weer getest, en positief :inlove: dus wie weet zit het wel goed :thumbup:

Dag Meiden

Dotje je houdt het spannend!

Vandaag heb ik getest en een prachtig streepje!!!

Ben echt super blij en vind het ook wel weer erg spannend!

Hopelijk blijft alles goed gaan.

Schrijf gauw weer wat meer!

(O ja, ik heb ook de test van de kruidvat gedaan trouwens!)

Liefs Mik

@ Mik :dance: Gefeliciteerd!!! hopelijk blijft alles goed gaan.