Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Mik gefeliciteerd!! :smiley: :dance: hopelijk blijft alles goed gaan!

oessie, haha de eerste 2 dingen komen me bekend voor, gister dus getest negatief, later uit de prullebak wel licht lijntje, vanmorgen andere test gedaan (etos merk, had ik ook nog liggen) negatief, dus hopelijk is de volgende dan wel positief :pray: maar ik denk steeds meer dat het gister gewoon vals positief geweest is (of misschien wil ik dat denken zodat het wat minder tegenvalt mocht ik echt niet zwanger zijn) en ik weet dat de test eigenlijk niet meer betrouwbaar was omdat het buiten de afleesperiode viel. We wachten nog maar af he…vanmiddag weer wat testen ingeslagen van kruidvat, dus als ik zondag nog niet ongi ben dan maar weer eens testen :pray:

Jeetje spannend hier! Ik duim hard mee voor iedereen nog steeds, maar bij Dotje is het wel heel spannend.

En Mik ik ga je feliciteren meid, hopelijk gaat alles goed!

Ik vind het ook spannend worden. Zelfs bij mij vind ik het spannend worden ondanks dat ik het niet verwacht. Zou na ronde 2 zijn en hoor toch dat het gemiddelde hoger ligt. Maar ik wil zelfs niet eens een paracetamol slikken omdat ik bang ben dat ik zwanger ben en dat slecht is voor een ongeboren kindje. Terwijl ik echt mega veel pijn in me rug heb. Bij mij is het in ieder geval nog een weekje wachten. Ik merk niks van symptonen ofzo maar gewoon dat ik geen pijnstiller wil op een pijnniveau waar ik voorheen morfine voor nam is eigenlijk wel raar. Net alsof ik onbewust weet dat ik zwanger ben ofzo. Maar goed ik wacht het af. :pray:

Voor Dotje vind ik het ook super spannend. Hoop voor je dat het wel raak is en dat je niet ongi word.

Hoe is het met Motormuisje?? alles nog goed met jou en de kleine?

Mik GEFELICITEERD :dance: weer een zwangere erbij.

Dotje ben benieuwd morgen

Motermuisje al 10 weken weer. gaat snel zo weet nog goed dat er 4 weken op je banner stond. :smiley:

Alles goed met jullie.

Tot snel allemaal

Mik van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet er van.

dotje. je hoort het helaas wel vaker van de kruitvat test dat ze eerst negatief aan geven en na een tijdje een streepje. had ik af gelopen maand ook. maar dan toch ongi geworden.

we blijven voor jou duimen op alsnog een streepje.

hier gaat alles goed. de knuffel dagen zijn weer aan gebroken. weet niet of er wat van knuffelen terecht komt.

ons kleine moppie is heeft hoge koorts en blaft haar longen uit haar lijfje.

zo zielig,

verder gaat het wel goed hier

@sunrise beterschap voor de kleine

Dag meiden

@ Dotje weet je al meer?

@ Sunrise hoe gaat het met je meisje?

@ Venix nog even geduld, wel gek dat je dat nu zo voelt duim voor je!

@ Petatje laptop alweer gemaakt?

Alle andere dames hopelijk voor juullie ook gauw goed nieuws.

Ik vind het nog best onwerkelijk, niet ongesteld en test pos kan niet duidelijker maar toch. Zo gek als ik naar mijn dochter kijk en dan denk dat we straks nog een kindje krijgen, wat word ik daar blij van!

Even kijken of mijn banner werkt

Liefs Mik

(ga wrs morgen nog een test doen want we waren vergeten een foto ervan te nemen en de streep wordt nu lichter)

logisch dat je er helemaal blij word van de gedachten dat jullie nog een kindje verwachten. haha zal ik ook zijn

hier gaat het helaas niet beter met mijn meisje. nog steeds koorts en heel hangerig. niet willen eten etc.

ik voel me ook niet al te best. ben wakker geworden met zere keel en hele erge buikpijn. asperines verlichten de pijn een beetje. dus we houden het lekker rustig voor vandaaG.

Sunrise, balen dat t nog niet echt beter gaat met je dochtertje…hopelijk knapt ze snel op :hug:

Mik, logisch dat je daar blij van word haha! Echt heel leuk! :smiley: :inlove:

Venix, spannend hoor! ik zal voor je duimen! Nog een weekje wachten…

Hier weinig nieuws verder, vanmiddag mn nichtje van bijna 2 geknipt…als ik haar dan zo zie lopen kan ik helemaal niet meer wachten tot we zelf een kleine krijgen…maar helaas zal ik maar moeten wachten tot mn ongi dan eindelijk komt :evil: want had vanmorgen weer een negatieve test :frowning: Dus laat dan de ongi maar gewoon komen als ik toch niet zwanger ben…naja als ik dus niet van mn vermoedelijke eisprong maar van mn vorige cyclus uit ga zouden donderdag de :evil: :twisted: moeten komen…dus dan zien we weer wel verder…pff wat een onzekerheid toch altijd :frowning:

jaja lappie gemaakt!!! :dance: :dance: Dinsdag komen ze dan ook het internet versnellen dus ben helemaal happy! :dance:

@Mik gefeliciteerd!!!! :clap:

geniet er van! hopelijk volgen we snel!

@sunrise beterschap voor je mopje :hug:

hier ook weer richting knuffel dagen! wordt gezellig morgen zo met valentijn…Mannetje zei:morgen krijg je van mij 2 miljoen kadotjes! hopelijk blijft er zeker eentje plakken :inlove: :lol:

hahaha petatje vind hem wel leuk verzonnen :stuck_out_tongue:

Hey meiden!

Petatje, hahaha grappig dat ie dat zegt! Als dat geen mooi valentijnskado is :wink:

Hier weer op naar ronde 3, :evil: :twisted: zijn vannacht doorgebroken

Ha dotje jammer, maar inderdaad op naar de volgende ronde.

Hier dames al iets leuks gehad voor valentijnsdag, of zelf iets leuks gegeven.

Petatje inderdaad hopen dat er iets van je valentijnscadeautje blijft zitten. :lol:

Wij doen eigenlijk nooit echt aan valentijnsdag. Als ik iets leuks verzin gaan we dat wel doen, maar op mijn man hoef ik niet te rekenen.

Maar hij heeft me verrast met een bos bloemen dit keer. :smiley:

Lief he, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

groetjes

Ha meiden,

Een mooi valentijnskado hebben we vanmorgen gekregen in het ziekenhuis. Weer een goede echo :smiley: Een wurm van 3,5 cm alweer.

Verder probeer ik hier nog mee te lezen, maar het gaat lekker snel haha. Ik duim voor iedereen en hopelijk volgen jullie snel! :-*

@Petatje wrote:

jaja lappie gemaakt!!! :dance: :dance: Dinsdag komen ze dan ook het internet versnellen dus ben helemaal happy! :dance:

@Mik gefeliciteerd!!!! :clap:

geniet er van! hopelijk volgen we snel!

@sunrise beterschap voor je mopje :hug:

hier ook weer richting knuffel dagen! wordt gezellig morgen zo met valentijn…Mannetje zei:morgen krijg je van mij 2 miljoen kadotjes! hopelijk blijft er zeker eentje plakken :inlove: :lol:

Zou voor mij ook een leuk cadeautje zijn :stuck_out_tongue: Eisprong is er al/zit er aan te komen, te oordelen aan mijn buik… Dus gezellig vanavond, filmpje er bij :stuck_out_tongue:

En anders morgen of overmorgen…

Hoop dat er bij jou ook 1 mag blijven plakken

Hé meiden,

Heb de laatste tijd meer in stilte meegelezen, maar ik ben er nog :slight_smile:

Ik zit inmiddels op het wachtbankje van de 2e ronde, zou zondag mijn NOD hebben. Heb vorig weekend mijn eisprong goed gevoeld, dus we zullen zien…

Mik; gefeliciteerd meid!

Ikke_w; maak er maar een gezellige avond van :wink:

Danielle: Geweldig, een goede echo! Weer een geruststelling :hug:

Wonder: Lief joh, een bos bloemen! Ik krijg hier nooit wat met valentijn :roll:

Dotje: Hmm balen zeg…is toch altijd ff jammer hĆƒĀØā€¦op naar de volgende ronde dus; nieuwe kansen nieuwe prijzen :hug:

Ik ga proberen weer wat meer mee te kletsen hiezo :slight_smile:

Hmm… ga net naar de toilet en er zit iets bruinige (heeeeeel licht) afscheiding bij… Nooit eerder opgemerkt/last van gehad eigenlijk… Iemand die dit kent, bruinige afscheiding rond de eisprong? (ben 28-1 gestopt met de pil en heb net de eerste ongi na het stoppen gehad)

Wondertje, lief dat je een bos bloemen gehad hebt :smiley:

Motormuisje, goed om te horen dat je weer goede echo gehad hebt! :thumbup: :smiley:

Lily, lang geleden! Hoe gaat het met je? We duimen voor je!

Ikke, had dat ook de eerste ronde na het stoppen met de pil. Rond de eisprong had ik ook wat bruinige afscheiding, was de dag erna weer helemaal verdwenen.

Hier een rustig dagje gehad, vanmorgen even boodschappen gedaan en vanmiddag mn nicht der haar geverfd :slight_smile: vanavond lekker met mn vriend op de bank hangen, en ik krijg vanavond valentijnskadootje…ben benieuwd :smiley:

@ motormuisje Das inderdaad mooi valentijnskadootje

@ dotje balen zeg… :twisted: zijn niet leuk

@ lily Lang geleden gezellig dat je er ook nog bent :stuck_out_tongue:

@valentijnsdag ik heb vanmorgen een ketting gekregen met een hangertje eraan. Vorm van een hartje met een steentje erin tussen 2 engelvleugeltjes.

Vandaag gewerkt en toen thuis snel omkleden een naar fysio toe. Kom ik net vandaag en ben kapot!!! voel me rug echt weer teveel. MAAR nog steeds zonder pijnstillers. Normaal zou ik denk ik alweer aan de morfine zitten maar ja wachtbankje tot volgende NOD lijkt me niet slim om dan iets te slikken wat geen paracetamol is.

Verder gaat alles super en gaan we vrijdag de wittebroodsweken in… Dan nog 6 weekjes !!! :dance:

Spannend Venix, het gaat echt opschieten dan!