Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Oh wauw venix, het komt er echt bijna aan! Wat spannend! Ben je erg zenuwachtig? Of gaat dat allemaal wel lukken?

Dotje: Oehhh, weet je al wat je cadeautje is?

Met mij is alles goed hoor :slight_smile: Heeeeel veel gedoe gehad op mijn werk (bezuinigingen :?) maar nu is het weer even iets rustiger. Ik werk nu een deel van de tijd naast de jeugdbescherming ook voor de vrijwillige afdeling en ik ga in maart in plaats daarvan 1 dag bij het AMK werken. Wel heel leuk en afwisselend maar dat op en neer lopen tussen 2 afdelingen is niet cool. Gelukkig hebben we een kleine vestiging :roll:

Verder…naja op het wachtbankje dus. Ik vind het zo irritant dat ik niet meer weet hoe ik me toen voelde! Ik was namelijk overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn (zelfs een week ervoor nog alcohol op bij t stappen, zo zeker wist ik het :roll:) dus ik heb nergens op gelet. Op zich heel relaxt natuurlijk, maar nu dus niet :?

@ lily allebei. Ben op van de zenuwen al maanden maar het moet ook wel gaan lukken.

hey dames!

@motermuisje mooi kadootje! fijn dat alles goed was bij de gyn!

@Venix nog maar 6 weken! waaah vind het zelfs spannend voor je :smiley:

@Lily sterkte daar op het wachtbankje! duimerdeduim dat je een beebje aan het maken bent! :thumbup: :thumbup:

hier:20 miljoen valentijnskadootjes dus maar ook nog een bosje bloemen

:slight_smile:

Heb wel mijn eisprong nog niet gehad denk ik,dus maar blijven knuffelen he :lol:

In plaats van een gezellige avond met vriendje, heb ik een gezellige avond met de toiletpot gehad… Was ineens zo misselijk… Nu is alles weer ok, maar gister… pff…

Dus vandaag maar in de herkansing…

mag ik even iets vragen zonder dat mensen boos worden?

Ikke zit je hier om dingen over jezelf te vertellen of om mee te praten ?

Valt me namelijk op dat je nooit op andere reageert en dat is juist wat ik zou leuk vind eraan. Dat je ongeveer allemaal hetzelfde mee maakt enz

Ik lees niet altijd alles, doe namelijk vooral forummen via mijn telefoon, en dan werkt niet alles naar behoren, maar zal proberen wat meer te reageren op de anderen, en dus thuis wat vaker via de pc te forummen, zoals nu, zodat ik ook de nieuwe reacties kan zien… (en kan ik berichten die eerder getypt zijn op 1 of andere manier onder mijn tikscherm krijgen? of hoe doen jullie dat)

Owjah, en mijn NOD mag ingevuld worden op 21/22 februari (als ik tenminste uit kan gaan van mijn cyclus van 2 jaar terug toen ik aan de ab zat en niet de pil mocht slikken…

hahaha gezellig als je mee praat :smiley:

wat betreft oude berichten als je een nieuw antwoord typt dan heb ik onderaan in me beeld scherm de meest recente berichten staan (ik denk tenminste dat je dat bedoelt)

motormuisje super dat alles goed was… toch altijd weer fijn!!

Nou ik ken dit niet van mijzelf, maar ben al 3 ochtenden ontzettend misselijk… zal vast gewoon toeval zijn, want neem toch niet aan dat als je net eventueel je eisprong hebt gehad nu al zwangerschapskwalen kan hebben toch :think: …

ook met mijn 2 anders zwangerschappen nooit misselijk geweest… dus ga er maar van uit dat ik gewoon niet fit ben of zo… :?

maar wie weet…

zaterdag gaan we een weekje op wintersport, de meiden gaan ook voor het eerst skieen…

@venix wrote:

hahaha gezellig als je mee praat :smiley:

wat betreft oude berichten als je een nieuw antwoord typt dan heb ik onderaan in me beeld scherm de meest recente berichten staan (ik denk tenminste dat je dat bedoelt)

Nu inderdaad wel, maar daarstraks dat ik wilde antwoorden, toen waren die berichten weg…

@Oessie, lekker een weekje wintersport, niks breken heh, want dan komt het knuffelen in geding :stuck_out_tongue:

@ venix, nu zie ik wel de berichten, dus wordt dan wat makkelijker antwoorden

@ petatje, hopelijk blijft er wat hangen van die 12 miljoen valentijnscadeautjes, bosje bloemen is ook wel erg leuk…

Voor valentijnsdag heb ik niks gekregen, geen cadeautje (ook geen tig miljoen kleine cadeautjes), wel cadeautje gegeven aan mijn moeder, die is op valentijnsdag jarig (hoe zoeken ze het zo uit ;))

We gaan nu maar voor moederdag :stuck_out_tongue:

hahahaha ikke mooi dat je het gevonden hebt.

Ik heb een ketting gekregen voor valentijnsdag zoals ik al eerder zei.

Mijn oom was ook gister jarig en wat betreft een zwangerschap ga ik voor verjaardagskado of huwelijkskado (wat bijna tegelijk valt) en anders idd moederdag.

@venix wrote:

hahahaha ikke mooi dat je het gevonden hebt.

Ik heb een ketting gekregen voor valentijnsdag zoals ik al eerder zei.

Mijn oom was ook gister jarig en wat betreft een zwangerschap ga ik voor verjaardagskado of huwelijkskado (wat bijna tegelijk valt) en anders idd moederdag.

Heb uitgerekend dat als ik nu de eerste ronde zwanger wordt, dat ik dan op mijn eigen verjaardag tegen iedereen kan vertellen dat ik zwanger ben… Zit dan op 12 weken :stuck_out_tongue:

En als dan alles goed gaat, zou ik bevallen in een maand waar ik nog geen verjaardagen heb… Alweer ideaal :wink:

Maarja, zo ver is het nog niet… Eerst maar flink klussen…

Morgen gaan we naar de bouwmarkt, gaan we even kijken wat leuk is voor op de muur in het kleine kamertje… Voor nu zal het een logeerkamer worden, maar moet wel zo worden dat als we zwanger worden, alleen de meubels veranderd hoeven worden en eventueel een randje op het behang…

oessie wat lekker zeg dat je op winter sport gaat. waar ga je heen. de sneeuw blijkt nu heel slecht te zijn maar ze zeggen dat er volgende week een hele hoop gaat vallen in de winter sport gebieden.

laten we hopen dat het ook daad werkelijk zo is.

venix. wat leuk dat je een ketting hebt gekregen. je as man (leuk woord) heeft dus echt aan je gedacht.

ikke ik zal je nog er bij gaan zetten als ik de tijd heb.

mik. hoe voel je je nu hopelijk goed en heb je geen last van misselijkheid. ook bij jouw als ik het veranderen in zwanger.

hier gaat het nu redelijk. soraya heeft nog steeds verhoging maar die hele hoge koorts is gelukkig weg. ze heeft vandaag nog behoorlijk gespuugd maar ze knapte daarvan toch weer een beetje op.

ik was de af gelopen dagen ook niet lekker. had een mega mega buik pijn dat iets later vertrok naar mijn maag. kon niks eten want dat deed weer pijn aan mijn maag. nu gaat het gelukkig beter. helaas vielen deze dingen in de vruchtbare periode. en is er wederom maar weinig van knuffelen terecht gekomen. dus denk ik deze maand zal het ook niet worden.

@sunrise, 21/22 moet natuurlijk 28/29 zijn (heb me een weekje verrekend)

En wat jammer dat je niet lekker voelde… Hier in de buurt heerst van alles… van verkoudheid tot (buik)griep en een of ander virus…

Beterschap voor jou en Soraya

ZO irritant dat ik de helft van de tijd weer geen mailtjes krijg!

Hier gaat het lekker. Ik ben net gewoon mijn pincode vergeten :shock: Stond ik daar aan de kassa! En het ergste is nog dat ik dacht wel de cijfers te weten maar de verkeerde volgorde. Blijken de cijfers de pincode van manlief te zijn! Mijn collega heeft dus gewoon voor mij betaald, hoe erg :oops:

En ik slaap slecht. Niet omdat ik niet kan slapen of omdat ik te laat naar bed ga, maar omdat ik telkens wakker word omdat ik moet plassen. Grrrr wat is dat nou weer voor onzin? Ik heb een bijna-peuter, ik wil gewoon slapen! Zo :roll:

• zeikmodus uit -

Oessie: Jaloers! Op wintersport! (niet dat ik ook maar iets kan…)

Venix: Ahhh lief dat je een kettinkje hebt gekregen! Ik krijg niks :roll: Ik denk dat we maar gewoon gaan wachten totdat mijn zoon naar school gaat en dan werkjes gaat maken voor moederdag e.d…haha

Sunrise: Pffff, jullie zijn ook veel ziek hè met zijn tweetjes? Bahbah, en dan ook nog eens niet lekker in je vruchtbare periode. Het zit ff niet mee… :hug:

Ikke_w: leuk he, nadenken over hoe je het zal gaan vertellen als… :wink: Maar probeer je ook te realiseren dat het bij veruit de meeste mensen niet de eerste ronde lukt, dat scheelt misschien toch wat teleurstelling :-*

@lily, hoe ik het ga vertellen weet ik al (kwam een leuk ideetje tegen op de kok-site) en als het niet de eerste ronde lukt, dan bewaren we het voor een van de volgende rondes (en wordt het misschien wel een lente/zomerkindje :p)

Vandaag ben ik weer lekker een ochtend bij de ezels geweest… Normaal ga ik van 10 tot 16.00, maar ik kreeg enorme last van mijn blaas/nierstreek… Dus maar naar huis gegaan… Nu zit ik thuis en heb ik geen last meer, maar ja, ik ga niet weer 20 minuten in de auto terug… Dus het weekend nog maar een half dagje…

Verder alles bij iedereen goed?

ff een ego bericht

IK HAAT ME LICHAAM !!!

Net 3 kwartier eerder naar huis gegaan omdat me rug zoveel pijn doet dat ik paar shots morfine wil!!! Doe het niet omdat ik in me wacht weken zit maar dit is echt niet leuk meer

@venix wrote:

ff een ego bericht

IK HAAT ME LICHAAM !!!

Net 3 kwartier eerder naar huis gegaan omdat me rug zoveel pijn doet dat ik paar shots morfine wil!!! Doe het niet omdat ik in me wacht weken zit maar dit is echt niet leuk meer

Kruik, warme thee, hete douchestraal op je rug, tantum (of tijgerbalsem) smeren, liggen met je rug op de harde ondergrond en dan wat rek en strekoefeningen doen… Allemaal dingen die mij altijd werken… En ik kan me goed voorstellen hoe erg het is om niks te kunnen nemen als je pijn hebt (al is dat natuurlijk zelf opgelegd ;))

wou dat die dingen allemaal hielpen. Zoals ik aan het begin van dit forum al heb uitgelegt ben ik al 10 jaar rugpatient. 2 jaar geleden werd me verteld dat ik door me rug niet aan kinderen mocht beginnen en eerst 3 jaar moest revalideren. Toen ik vorig jaar mei (na 6 mnd revalideren) bij me revalidatiearts kwam zei hij ga je gang maar. Ging echt stukken beter maar nu sinds 4 wk is het weer hopeloos

@venix wrote:

wou dat die dingen allemaal hielpen. Zoals ik aan het begin van dit forum al heb uitgelegt ben ik al 10 jaar rugpatient. 2 jaar geleden werd me verteld dat ik door me rug niet aan kinderen mocht beginnen en eerst 3 jaar moest revalideren. Toen ik vorig jaar mei (na 6 mnd revalideren) bij me revalidatiearts kwam zei hij ga je gang maar. Ging echt stukken beter maar nu sinds 4 wk is het weer hopeloos

Dan heb ik mazzel… (ook een jaar of tig last van mijn rug, pijnbehandelinge gehad en nu net een pijnmanagementcursus achter de rug)

Wat heb jij precies met je rug dan? (heb dat niet helemaal meegekregen geloof ik)

venix wat balen zeg dat je zo’n last hebt… :hug:

WIj gaan vlakbij lech, is een hoog gebied en er ligt wel sneeuw… hoop namelijk ook niet dat het hele week gaat sneeuwen… de meiden gaan namelijk ook op skiles, en denk niet dat ze er wat aanvinden als het alleen maar sneeuwt…