@ Oessie, Lech is inderdaad erg mooi ski-gebied…
Heb je zelf al vaker op de skies gestaan (denk het wel ;))
Lech is overigens 's zomers ook heel erg mooi om te wandelen
@ oessie hopelijk kan je lekker skieen volgende week en heb je het heerlijk naar je zin.
@ ikke ik heb een beschadigde wervel in me onderrug
ikke… ik ski denk ik al 11 jaar… we komen ook al 11 jaar daar… het is aan de andere kant van de berg van lech, schrocken heet het plaatsje…
Hoi Dames
Sunrise wat balen dat het allemaal weer niet zo lekker gaat.
Jullie blijven inderdaad wel een beetje aan de gang.
Hopelijk dat jullie je weer snel echt goed gaan voelen.
Lily dat is wel irri ja, je pincode. :think: weet je het nu wel?
Oessie lekker wintersport, wil ik ook nog een keer gaan doen. Wil dan gaan snowboarden. Kan het wel een beetje maar ben vooral bang om te vallen.
Maar dat zal voor jou naar 11 jaar wel niet het geval meer zijn.
Venix wat balen van je rug dat is echt K** :hug:
Hoop wel dat het sneller wat beter met je gaat.
Ikke bij de ezels geweest, leuk. Maar heb ik dan een deel gemist waar je in vertelt hebt dat je altijd naar ezels gaat. :oops:
Doei doei
Ik heb geloof ik nog helemaal niet echt veel over mijzelf verteld
Maar ik ga dus elke woensdag naar de ezeltjes… Er zit hier vlakbij een ezelbedrijf… Ze hebben daar ezels voor trek/wandeltochten en daarnaast zijn ze bezig met het opstarten van een opvang… 1 van de ezels is mijn “zorgezeltje” zij is/was overal bang voor en ik ben begonnen haar te trainen dat ze straks alleen mee kan met mensen, zonder dat er meerdere ezels bij zijn.
@ lily das niet heel erg handig maar heb het ook wel is. Moest keertje met 4 passen op 1 dag pinnen (vriend zus moeder en mijne) wist echt ff niet meer welke code bij welke pas hoorde.
@ ikke leuk dat je zo voor “je eigen” ezeltje kan zorgen lijkt me echt leuke en aparte ervaring.
Hier ben ik in afwachting van wat de fysio straks gaat zeggen. Moet er om half 10 zijn maar hoop echt dat ik er vanaf kan komen zonder pijnstillers want als ik wel zwanger ben is dat geloof het meest ongezonde wat ik voor me kind kan doen.
Ikke dat is wel erg leuk je eigen zorg ezeltje. Ben je echt net begonnen met trainen of hen je al wat gedaan?
Venix ik hoop voor je dat de fysio je zo een beetje kan helpen ben benieuwd. Zou wel fijn zijn he.
Mocht je (als je straks zwanger) ook heel veel last hebben van je rug dat je eigenlijk niks kan heb je dan ook al besproken wat je eventueel kan innemen zodat het het beste is voor jou en je kindje?
Of heb je jezelf pertinent opgelegd dat je niks inneemt tijdens het zwanger zijn?
:hug:
@ Venix, ik hoop vor je dat de fysio je wat verlichting kan geven… Zonder pijnmedicatie
@ wondertje, ik ben vanaf september/oktober aan het trainen met haar… Eerst kreeg ik haar de wei niet uit, nu loopt ze al hele stuken met me mee… Nieuwe dingen (zoals bv een prullenbak die ineens ergens staat) vind ze nog wel eng, maar ze vertrouwd mij goed genoeg om mee te lopen…
tijdens een zwangerschap wil ik alleen paracetamol nemen. Net als nu eigenlijk omdat ik niet weet of ik zwanger ben. Tijdens mijn ongi neem ik per uitzondering ibu 400 mg.
Ik heb een aangepast trainingschema gekregen en ook mijn werk uren moet meer over de week verdeelt worden. Werk nu 4 dagen van 6 uur en me fysio heeft liever 4 van 5 en 1 dag van 4 uur. Me mijn TL er al over gesproken en moet straks naar me werk toe en kijken we verder.
Snel dus ff eten maken en weg wezen
Dag Meiden
@ venix hopelijk gaat het schema voor je werken!
@ Oessie heerlijk wintersport wij zijn al geweest en wat was het lekker (ik snowboard).
@ Ikke wat leuk een ezeltje om voor te zorgen!
@ Sunrise hoe is het nu met jullie?
@ Lily handig die verschillende pincodes! Echt vervelend want je voelt je dan ook zo’n oen maar ja volgens mij hebben we dat allemaal wel eens!
Hier gaat het goed, drukke week. Bijna weekend en dan gaan we hopelijk genieten van het lekker weer want het ziet er heerlijk uit!
Heb de VK gebeld en heb op 15 maart de 1e echo, spannend, lijkt nog ver weg maar hopelijk gaat de tijd snel!
Groetjes Mik
hey meiden even een klein berichtje.
sorry dat ie een beetje ego is maar jullie hebben een beetje heul veel geschreven.
na dit berichtje ga ik het weer proberen bij te houden.
met mij gaat het inmiddels weer goed.
maar met soraya nog niet echt.
het meisje heeft behoorlijk veel slijm in haar longen waardoor ze veel hoest,
gister avond kwam ze niet uit haar hoest en snakte ze naar adem.
toen we naar boven rende werd ze al blauw rond haar mondje van de benauwd heid.
we hebben haar toen extra moeten puffen en snel gin ghet weer met haar en gaf ze aan dat ze verder wilde slapen.
mijn hart zat in mijn keel en ben met de baby foon aan mijn oor zijn we gaan slapen. en snachts had ze weer zo’n hoest bui.
vandaag ben ik toch naar mijn werk gegaan want het ging weer goed met soraya. dus zij ging mee.
ik vertelde mijn maneger dat ik tussen door even weg wilde om naar de dokter te gaan. en toen zei ze tegen me sorry maar we moeten toch eerst kijken of het wel gaat leuken en anders ga je morgen maar.
ik had zo spijt dat ik naar mijn werk ben gegaan.
vanavond maar vroeg naar mijn bed kan wel wat slaap gebruiken
@sunrise, lekker dan “we moeten kijken of het lukt anders ga je morgen maar”… Het gaat om een klein mensje die zich niet lekker voelt… Beter toch dat je komt werken en dat je tussendoor naar de dokter gaat als dat je helemaal niet komt…
@sunrise, al naar de dokter geweest? Hoe gaat het nu met Soraya?
Ik heb sinds gister enorme krampen in mijn buik en het gevoel dat ik bergen lucht heb… Echt niet te zuinig…
Iemand die daar middeltjes voor weet toevallig?
heb ik net een heel verhaal getikt, is het gewoon weg. gggggrrrrr
Baal van mijn werk en dat ze zo reageerde. ik stond op het punt om mijn ontslag in te dienen. werk er al 11 jaar bijna nooit ziek en dan altijd flexibel. en dan krijg je dit op je bord. het kan hun gewoon daad werkelijk niet schelen hoe het met ons of met onze kindjes gaat.
gelukkig heb ik daarin tegen wel super lieve collega’s. die hebben alles geregeld zodat we toch naar de dokter konden.
soraya haar longetjes zitten vol slijm en dat krijgt ze er maar moeilijk uit,
ze heeft medicijnen die haar helpen het op te lossen. verder moeten we gewoon ventolin gebruiken.
vannacht een vrij rustige nacht gehad. ze heeft een keer een hoest bui gekregen maar werd gelukkig niet meer zo blauw als de nacht er voor.
haar oren waren weer rood en geirriteerd. dus ben benieuwd of die ontsteking ook weer terug gaat komen.
van de week is de makelaar ook bij ons thuis gekomen om ons info te geven om ons huis te verhuren voor als we naar portugal zullen gaan.
was daarna toch best wel down te wetende dat ik straks waarschijnlijk afscheid moet nemen wan alles hier.
Ikke zou niet weten wat je tegen die buik krampen kan doen. had er zelf van het weeekend ook last van een warme kruik er tegen aan verzachte de pijn.
oja wat is jouw nod ook al weer. ben met het lijst je bezig.
@sunrise, lekker zeg, Portugal in het vooruitzicht… Ik zou graag met je ruilen (het weer is daar momenteel aangenamer dan hier lijkt me zo), maar ook wel een hele grote stap…
Mijn Nod is 28/29 (deze maand dus 28 omdat het februari is)
Hey meiden!
Zo wat hebben jullie weer flink getyped zeg! :shock:
Doe mn best om op alles te reageren…
Venix, wat lief van je aanstaande man dat je een ketting hebt gekregen voor valentijnsdag!
Balen dat je weer zoveel last van je rug hebt :hug: Hopelijk gaat t snel weer beter…
Lily, wanneer is je nod? Spannend hoor! We duimen voor je!
Haha pincode vergeten gebeurd echt vaker dan je denkt hoor! Heb zelf aan de kassa gewerkt en kwam echt regelmatig voor…Maar zou mezelf er ook ongemakkelijk bij voelen als ik daar aan de kassa zou staan en mn pin niet meer weet…
Ikke, leuk dat je een zorgezeltje hebt! Lijkt me leuk om te doen! Doe je als werk ook iets met dieren dan ofzo?
Oessie, leuk dat je op wintersport gaat! Heel veel plezier alvast! Morgen vertrekken jullie toch? Ik heb echt nog nooit op ski’s of wat dan ook gestaan haha…kan amper lopen in sneeuw laat staan skieen
Mik, spannend hoor de 15e eerste echo! Gaat sneller dan je denkt!
Sunrise, wat schrikken zeg dat soraya helemaal blauw aanliep :o En echt niet begripvol van je manager dat ie je gewoon niet naar de dokter wilde laten gaan met soraya :naughty: Gelukkig dat je collegas wat geregeld hebben zodat je toch nog kon gaan!
Hopelijk gaat het snel weer beter met haar! En ook met jou!
Vind je t niet eng dat portugal steeds een stapje dichterbij komt zo? Ik zou het zelf ook heel moeilijk vinden om afscheid te moeten nemen van alles en iedereen hier…
Hier is de ongi weer zo goed als voorbij…maar zitten te twijfelen of we deze maand misschien maar moeten overslaan met proberen zwanger te worden…Gister naar de anesthesist geweest namelijk, voor mn keelamandelen, en waarschijnlijk word ik pas over 5 a 6 weken geopereerd…3 weken geleden zeiden ze dat er een wachtlijst van 6 weken was (dus nu al 3,5 voorbij inmiddels) maar nu moet ik dus nog langer wachten waarschijnlijk…
En als ik over 2,5 week geopereerd zou worden dan zou ik nog niet eens kunnen weten dat ik zwanger zou kunnen zijn en zou het geen kwaad kunnen…maar als ik pas over een week of 5 geopereerd word kan ik dus al wel degelijk zwanger zijn ondertussen en kan de operatie dus niet doorgaan…dus misschien is het beter om zwanger worden een maandje over te slaan want wil ook graag van mn amandelen af, ben er zo vaak ziek van en dat is ook niks natuurlijk…
Aan de ene kant denk ik, ach laten we het gewoon proberen want hoe groot is nou de kans dat ik wel zwanger raak…maar ja dan zul je net zien dat t wel raak is. Ik weet t even niet meer…wat is erger? een maandje zwanger worden uitstellen of nog een jaar met die rot amandelen rondlopen…wil t allebei zo graag
@sunrise flink balen hoe het met die kleine gaat en dan je werk erbij die zo moeilijk doet. Hopelijk gaat het met die kleine snel beter.
@ dotje misschien is het idd handig om dan even een maandje over te slaan lijkt me beter om eerst die amandelen eruit te hebben. Tijdens je zwangerschap met zo iets gaan lopen is natuurlijk ook niet handig.
Hier gaat het wel weer redelijk vanmorgen grote pijnscheut gehad daarna ff half uurtje gelopen met een paracetamol en nu gaat het wel weer. Straks naar dieetiste om te kijken of die shakes me helpen met afvallen.
@Dotje, wat een lastige keuze zeg… Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen… Ligt denk ik aan de tijd die je al bezig bent met proberen… Daarbij gezegd dat een vriendin van mij toen ze 6 weken zwanger was (en dat dus niet wist omdat ze een zeer onregelmatige cyclus heeft waar zelf soms een maand tussen zat dat ze niet ongesteld was) ook een operatie heeft gehad… Kindje is mega gezond geboren
Ik werk op woensdagen bij de ezels en de rest van de week bij de grote gele M… Ben wel afgestudeerd als dierenartsassistente paraveterinair, maar daar is zo goed als geen werk in te vinden, tenzij je 16 bent met 40 jaar ervaring…
even snel met mobiel vanop het werk… Cyclus zal langer zijn…had geen hoop op een goede ronde maar heb nu pas vruchtbaar slijm gespot! Vanavond dus lekker knuffelen!!! Ben helemaal happy dus! :dance: