Dotje ik denk dat ik ook eerst mijn amandelen eruit zal laten halen. Want als je daar heel veel last van hebt is geen pretje.
En stel je voor dat je het tijdens je zwangerschap ook hebt wat moet je dan doen he.
Snap wel dat je het moeiljik vind om die beslissing te maken. Een maand is natuurlijk zo voorbij, maar als je graag zwanger wilt worden duurt het heel lang om nog een maand te wachten.
Sunrise lekkere manager zeg, gelukkig wel goede collega’s.
Ikke balen dat je niks met je diploma kunt doen, maar heb je het wel naar je zin bij de M
Venix denk je zelf dat de shakes al werken? Vervelend zo’n pijnscheut, maar bekijk het positief. Beter even een pijnscheut en daarna weer een stuk minder dan continu heel erg.
Elke keer als ik jou verhalen weer lees vind ik mijn rugklachten echt in het niet vallen. En moet ik zeggen dat het bij de laatste tijd heel goed gaat als ik maar oplet wat ik allemaal til.
Mik :dance: en dat er iets gaat ontwikkelen.
Nou ik ga snel mijn zoontje ophalen. Is aan het spelen bij een vriendje.
Oepsie ik typ Mik ipv Patatje
sorry sorry
@wondertje, nou, naar m’n zin… Het is dat mijn collega’s zo leuk zijn het werk is echt 10x niks… Maar goed, ik solliciteer rustig verder (al zal dat nu natuurlijk een beetje lastiger worden ;))
@ wondertje het probleem met mijn rug is dat het onvoorspelbaar is. Het ene moment kan ik bij wijze van een marathon rennen en het volgende moment loop ik niet meer. Als het een contante pijn zou zijn kan je je leven erop inrichten.
Gaat vandaag gelukkig weer wat beter. Net gewoon op de fiets naar dietiste geweest (helaas maar 1 kilo kwijt) maar we gaan door en over 3 wk moet ik weer terug komen bij d’r
Aaarrrggghhh wéér geen mailtjes als er berichten zijn :wall: Zo loop ik telkens achter!
Dotje: Jha…eigenlijk was mijn NOD vandaag maar ik voelde 2 dg later ovulatiepijn dus ik tel tot zondag…ik heb ook nog maar één test om mezelf te dwingen het vol te houden :lol: Maar ik prent mezelf in dat ik écht niet zwanger ben (zie je wel, een steek hoofdpijn, dat is de ongi-hormonen al) maar aan de andere kant droom ik de laatste nachten zo véél en zo helder :roll: Sjucht…
Venix, fijn dat het weer ietsje beter gaat met je rug…lijkt me toch wel pittig hoor! Ik ben ook aan het overwegen om naar een dietist te gaan als ik zwanger ben om bewust (maar wel verantwoord) niet teveel aan te komen. Ook al was het zonder moeite de vorige keer maar 9,5 kg…
Oh…dreumes alarm…sorry!
@ lily ik ontbijt en lunch nu met shakes van modifast/weightcare me avond eten gewoon normaal.
Als tussendoortjes wissel ik af met droge crackers(die sommige als toastjes gebruiken) chocorepen van modifast rijstwafels fruit yoghurt.
Bevalt me prima en ze weet dat ik zwanger wil worden dus ook daarmee houd zij rekening. Ben nu dus in 3 wk 1 kilo kwijt maar beweeg door me rug echt fucking weinig terwijl dat waarschijnlijk nodig is voor mij om af te kunnen vallen. Kan wel weinig eten maar als ik daarin tegen niks verbrand val ik niet af. Het mooiste zou zijn als ik (op dit moment gerekend) 3 kilo aankom tijdens een zwangerschap
Even ego…
WAAAAAAAAAHHHHH!!!
:inlove:
@ lily ???
Zie mijn banner :inlove:
(ik kon me niet inhouden :roll:)
hahahaha
YEAH !!! gefeliciteerd !!!
Nou ben ik alleen door dat gedoe met die pincode natuurlijk zwaaaaaaaar verdacht bij mijn collega’s! Dus ik moet nog mijn best gaan doen de komende weken :silenced:
Jeetje, ben er wel een beetje ondersteboven van…weer zo snel zwanger mogen worden!
iedereen is zo snel hier IK WIL OOK !!!
Nee ben echt superblij voor iedereen hier.
Ahhhh, ik snap wel hoe je je voelt hoor :hug: Ondanks dat het de vorige keer ook zo snel ging allemaal was ik nu toch superbang dat het niet zou lukken oid.
Mijn ervaring is vooral dat het toch ineens om de hoek komt kijken. Het verandert een hele normale dag ineens in iets bijzonders. Dat heb ik de vorige keer zo ervaren en nu ook precies zo
Nu ga ik ook eens even kijken wat ik nog terug kan lezen van de andere dames, wel zo aardig…
Ikke_w; misschien heb je t al verteld, maar wat voor werk zoek je? En leuke collega’s scheelt gelukkig wel iets als je het werk niks vindt!
Petatje: Ennnn. Go girl! Knuffel ze :mrgreen:
Ow…verder kom ik niet…nou dan :-* voor alle andere wachtende meisjes
Lilly. van harte gefelicteerd met je zwangerschap, geniet er van.
was het alweer je data van je nod of heb je eerder getest.
venix ik kan het wel begrijpen hoor dat je je zo voelt. de vorige keer was ik ook de laatste die zwanger werd. het duurde bijna 1,5 jaar.
ik denk dat het bij ons een tijdje zal duren. aan gezien het de vorige keer zo lang duurde, en we hebben de 2 maanden door ziekte niet goed kunnen gebruiken.
nu zit ik ook weer dat ik het op een laag pitje moet gaan zetten. want stel je voor we in september vertrekken mag ik niet vliegen omdat je tot 3 maanden van te worden mag vliegen
dotje wat jou betreft. denk ik dat ik hoe moeilijk ook een maandje zal wachten.
zal niet willen dat mijn kindje wat zal over komen door de narcose al is de kans maar klein. en ook zwanger rond lopen met die ontstokken amandelen is ook niet fijn. in je zwangerschap moet je heel erg uit kijken met de medicijnen.
Hey meiden!
Lily!! Gefeliciteerd meid! :dance: :inlove: Wat gaat t snel allemaal hier zeg! al 3 zwangere! Jaloers :oops: hihi maar gun het jullie van harte
Ikke, balen dat er haast geen werk te vinden is waar je voor gestudeerd hebt…Maar leuke collegas scheelt een hoop!
Petatje, lekker knuffelen dus!
Heb er nog eens over nagedacht, maar we gaan het toch maar gewoon proberen deze maand…Heb het nog eens nagerekend, en denk dat ik toch sneller als 6 weken geopereerd zal worden…(dus daar hopen we dan ook op) en dan zal het net rond mn nod vallen…mocht ik dan toch zwanger zijn dan melden we dat en als de operatie dan uitgesteld zal worden dan moet dat maar…slik ook geen medicijnen voor mn amandelen (hooguit paracetamol, maar ben niet zo van de medicijnen)…Zolang ze er dan maar uitgehaald worden zodra het weer kan ( evt. na bevalling) is het goed…en mocht ik niet zwanger worden komende maand, is er natuurlijk zo ie zo niets aan de hand en word ik gewoon geopereerd…Dus we zien het wel…
Ben gister naar de 9mnd-beurs geweest met een vriendin :inlove: Zulke leuke dingetjes alvast gekocht! Hihi kon het niet laten…ook al duurt het misschien nog lang…
Ha lily GEFELICITEERD
Ik dacht inderdaad ook huh.
kus
@ Lily Gefeliciteerd
Ik zoek werk als dierenartsassistente, of in elk geval iets met dieren
Sorry even kort
@ Lily gefeliciteerd!!!
Groetjes Mik
Hé meiden,
sunrise, mijn NOD was eigenlijk vrijdag, maar omdat ik mijn eisprong 2 dg later dacht te voelen ‘telde’ ik tot zondag maar ik kon me zaterdag niet meer inhouden :roll:
Mik & wondertje; thanks, meiden Dat iedereen maar gauw zwanger mag zijn!
Ikke_w; oh leuk, mijn moeder is altijd dierenartsassistente geweest! Daardoor hadden wij altijd beesten (honden, katten) en ook (ras) nestjes gehad Daardoor weet ik zelf ook wel wat, das toch wel erg fijn. En zou je niet kunnen beginnen met blijven werken op de benzinepomp, en dan bijv 1 dag per week ergens gratis gaan werken voor de ervaring? Zo heb ik dat ook gedaan (ik heb nog studiebeurs).
Dotje; je moet gewoon doen wat goed voelt. Je kunt een zwangerschap toch niet plannen. Het lijkt mij vreselijk om midden in de zomer zwanger te zijn, maarja daarom ga ik het niet laten hoor (dat zie je wel, haha). Heb je helemaal geen inspraak in een operatiedatum?
Nou, en dan nog maar even mijn tests…was nog wel ff geschrokken want had zondag nog een predictor gedaan, en die was in eerste instantie amper positief :shock: Maar, binnen de afleestijd (is bij predictor 30 min) toch nog een mooie streep geworden. Heeft schijnbaar meer hcg nodig…
@lily, ik werk bij de grote gele M (de mc dus :p), maar goed, dat maakt voor het verhaal weinig uit…
Ik heb al diverse dierenartsen gebeld of ik daar een zogenaamde stage of vrijwilligerswerk kon doen, maar omdat ik “al” 27 ben, nemen ze liever meisjes van 16 die nog op school zitten en verder nog geen verwachtingen hebben (ik wil er uiteindelijk natuurlijk werk aan overhouden)
En ook, ik zit nu veilig bij de M, is ook wel weer handig met zwanger worden/zwanger zijn…
Ik heb weer sinds gister een enorm opgeblazen/vol gevoel…
Vannacht erg slecht geslapen en voel me nu dus een beetje bleh… Straks maar even een uurtje plat…