Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

lilly duidelijke test hoor. je schrijft vrijdag en dat je zelf door telde tot vrijdag. sorry ik had dat inderdaad al eerder gelezen. hihiihih.

heb je de vk en het zkh al gebeld voor een echo.

vandaag een bleh dag op het werk. ik heb er zo geen zin meer in helemaal na wat er allemaal gebeurt is van de week.

zo ga nu maar even aan het lijstje werken zodat het eindelijk zoals beloofd geupdated word.

Lily, duidelijke tests hoor!! :smiley: Heb inderdaad eerder gehoord dat predictor meer hcg nodig heeft…Snap dat je er even van schrok, maar is echt nergens voor nodig zo te zien!

Sunrise, over je werk, logisch dat je er even geen zin meer in hebt na al dat gedoe :hug:

Hier een rustig dagje gehad…dus eigenlijk vrij weinig te melden…

Mn nod is trouwens 18 Maart ( als ik nog op tijd ben met doorgeven voor t lijstje)

@lily, mooie duidelijke tests :slight_smile:

En inderdaad, geen bloed = goed (andere topic)

@sunrise, ik zou ook inderdaad weinig zin hebben in werken met het gebeurde in mijn achterhoofd… Hoe gaat het nu met Soraya?

Ik hoop dat mijn opgeblazen gevoel snel weg zakt… Ben er gewoon misselijk van :S (en weet nu in elk geval zeker dat het niet is omdat ik niet kan ontlasten…)

Ben al weer aan de extra vezels gegaan, kijken of dat een beetje werkt… Had ik jullie al om tips gevraagd? zo niet, wie heeft er tips voor me…

heey dames

Heb even paar daagjes niet gereageert was ff te druk met allerlei dingen.

Als het goed is morgen ongi (heb gister negatieve test gedaan) en dan door naar ronde 3!!!

Verder weinig te melden.

“toevoeging” ow vandaag is me niet ongi dag !!! ben nog niet ongi !!!

kan je nagaan hoe wakker ik ben :stuck_out_tongue:

ikke. heb je misschien niet last van je darmen en een opgeblazen gevoel omdat… je nod is ook al bijna.

venix. idd je nod is vandaag. en en en !!! hoe is het nu. hopelijk heb je gewoon van de week ene positieve test in handen

Met soraya gaat het gelukkig weer helemaal goed. de slijm is uit haar longen dus de medicijnen hebben goed hun werk gedaan.

nu ben ik heerlijk aan het snotteren.

hier nu ook in mijn wacht week. heb wel pijn in mijn (.)(.). maar ik verwacht er verder niets van.

als het is gelukt dan is het een groot wonder.

Nog niks te merken. Heb meestal de dag voor mijn ongi al beetje menstruatiepijn ofzo dat je merkt dat het eraan komt maar nu gewoon helemaal NIKS !!!

Wil eigenlijk gaan juichen maar ben ook wel beetje bang dat ik mezelf blij maak met een dooie mus. Merk namelijk ook helemaal geen zwangerschaps symptonen geen misselijkheid enz.

Maar Sunrise wat jij zegt over pijn in je (.)(.) dat heb ik al 2 mnd tijdens me wachtweek dus als ik daarop moet afgaan ben ik al 2 mnd zwanger :stuck_out_tongue:

Ik wacht het af voor zolang ik kan en als er meer nieuws is lezen jullie het.

@ sunrise, het is in elk geval niet iets wat ik ken van de periode voor mijn menstruatie… Maarja, het kan net zo goed zijn dat mijn lichaam de pil nu uit zn systeem heeft en wel het opgeblazen gevoel geeft… We wachten rustig af… Maandag is mijn NOD, eerste keer zonder pil, dus ik hou het iets ruimer, maar als ik donderdag volgende week niet ongi ben, dan gooi ik er een test tegen aan… (of als ik eerder denk “he dit klopt niet” :wink:

@venix, ik ga voor je duimen :wink: We lezen het vanzelf wel :wink:

word nu echt gek van de spanning !!!

Me vriend wil dat ik morgen pas ga testen omdat hij erbij wilde zijn en omdat ik misschien nu een langere cyclus heb dan vorige maand.

maar zoals ik al eerder zei heb ik normaal al lichte menstruatiepijn de dag ervoor en merk nu echt helemaal niks wil juigen maar ben ook bang dat ik gewoon straks of vanavond ongi word.

In afwachting op morgen

ikke jouw en mijn nod lopen gelijk. spannend dus.

venix. nog geen ongi te bekennen dus ben hier voor jou aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het raak mag zijn.

kan me voor stellen is dat het moelijk is je te weer houden van testen.

loop wel echt te glunderen enz elke keer als ik naar de wc moet beetje angst dat ik toch ongi word maar tot nu toe nog helemaal niet

HAAT me vriend op het moment dat ik nog niet mag testen

Hoi meiden,

Venix waarom test je niet gewoon als jij dat wil? Pak je gewoon de kv 2v5 euro? Die nasgt ongi te worden blijft ook wel een beetje als je positief test trouwens. Ik kijk ook telkens met argusogen in mijn broekje als ik naar de wc ga :wink:

Sunrise en ikke, voor jullie komt dus ook de spannende tijd er weer aan! Ik duim :pray:

Hier is alles goed, wisselende kwaaltjes. Dan weer misselijk, dan weer wat gespannen borsten, dan wat krampen en steken. En ik moet om alles huilen :roll:

@sunrise, inderdaad onze NOD valt gelijk… Dus lekker spannend :wink:

@Venix, ik zou ook gewoon testen hoor… Overtijd is overtijd :wink: en tuurlijk snap is als je kereltje er bij wil zijn, maar ik zou het niet trekken…

Doe je gewoon een kruidvat test, en dan morgen met hem samen… (als je het tenminste voor je kan houden mocht het posi zijn…)

@lily, ik kan me goed voorstellen dat de angst ongi te worden blijft… Ook al zeggen je kwaaltjes je ook duidelijk dat het toch echt wel posi is :wink:

Momenteel heb ik nog steeds een opgeblazen gevoel, maar ook net weer ontlasting gehad wat er gewoon normaal uit zag… Zit zelf haast te denken te testen, maar ik bedwing me nog tot volgende week, de teleurstelling lijkt me groot als ik nu test en negatief test (al zit ik nog 5 dagen voor mijn NOD)

Gisteravond op mijn werk heb ik een paar (stuk of 6) fikse steken gehad in mijn lies, boven in…

Mocht ik zwanger zijn heb ik 1 mazzeltje (mits dit zo blijft) en dat is dat ik geen last heb van misselijkheid, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk…

Een collega van me vroeg gister trouwens waarom ik zo aan het glimlachen was… Was me nergens van bewust… Humeur is ook vrij zonnig momenteel (al kan dat natuurlijk zo om slaan :p)

We zullen zien…

Hey meiden!

Spannend venix!! Ik duim voor je!!

Sunrise en ikke, ook voor jullie duim ik!!

Lily, haha tsja die kwaaltjes horen erbij he :wink: Kan je al wel wat overeenkomsten ontdekken met je vorige zwangerschap?

@lily die kwaaltjes horen er inderdaad bij.

Ik wil graag met ochtendurine testen omdat dat het beste schijnt te zijn. Dus ik wacht af tot morgen (tenzij ik vannacht ongi word) wat ik niet verwacht.

Word wel echt gek nu…me vriend zei net in de auto anders wachten we tot zaterdag ik zat echt van :shock: :naughty:

Dus morgenochtend weet ik meer.

Ow joh ik heb geen van beide keren met ochtendurine getest! Dat hoeft helemaal niet meer, tenzij je de enkeling bent die weinig hcg aanmaakt…

Ik heb ook niet echt last van de kwaaltjes hoor, het is juist wel fijn omdat je dan voelt dat er iets ‘gebeurt’

Dotje; ja, ik herken het meeste wel, behalve misselijkheid dan. Ook een beetje dat gevoel alsof je bijna ziek gaat worden. En dat ik zwaaaaaar afwezig ben, hahaha. Gelukkig wordt dat later nog wel beter (en veel later nog veel erger, hihi)

Ikke; 5 dg voor NOD is wel erg vroeg, ik zou het niet doen. Voor hetzelfde geld ben je wel zwanger, maar test je negatief omdat het te vroeg is… het is moeilijk, maar houd vol! :wink:

idd je hoeft tegen woordig niet meer te testen met ochtend urine.

heel fijn

venix. ik kan heel goed begrijpen hoor dat je graag wilt testen. je wilt toch weten waar je aan toe bent. ik zal t gewoon doen morgen.

ik heb met met mijn vorige zs 4 dagen voor de nod getest en die was toen al vet positief het is maar net hoeveel hsg je aanmaakt.

oh vandaag had ik toch iets raars.

wil ik wat in een winkel kopen en wil betalen. pin pas kwijt. roep ik kijk hard shit. dus die cassiere een oudere vrouw zegt pardon. ik zeg sorry maar ben mijn pin pas kwijt. ik zoeken zoeken en nog eens zoeken. blijkt ik hem gewoon in een ander vakje van mijn portomonee gedaan.

volgend weekend ga ik samen met soraya naar portugal. we vliegen vrijdag heen en zondag terug.

ik ga mijn schoonouders verrassen ze missen soraya zo erg en zo kan ik bij de heropening van hun zaak zijn.

mmmmmhhhhhh heerlijk hoor daar dat het nu 21 graden is. heb er al zin in

@sunrise, Heerlijk naar Portugal… :slight_smile:

nou test is gedaan en geeft negatief :evil:

het goeie nieuws is daarbij dat er nog steeds niks van een ongi te merken is

Jammer venix :hug: maar zolang de ongi er nog niet is kan het nog steeds!!

Je was er trouwens al vroeg bij vanmorgen :wink:

Dag Meiden,

@ Venix balen van de negatieve test maar ook nog niet ongi dus misschien? Duim voor je

@ikke en sunrise NOD voor jullie komt ook al dichtbij

@ Sunrise wat leuk dat je je schoonouders gaat verassen!

@ ikke last van een opgeblazen gevoiel heb ik ook weleens dan gebruik ik een paar dagen lijnzaad door de yoghurt en gaat het weer een stuk beter.

@ lily wisselende kwaaltjes geven soms idd ook wel wat duidelijkheid.

Met mij gaat alles goed, eigenlijk en beetje te goed want heb nergens last van en dat maakt best onzeker. Vorige zwangerschap vanaf 8 weken erg misselijk dus het kan nog komen (maar hoop het ook weer niet) heerlijk tegenstrijdig dus.

Afwachten tot de 15e!

Succes grotejes Mik