@ venix, jammer, maar wat de voorgaande dames al zeggen, het kan alsnog, je bent immers ook nog niet ongi…
@mik, ik heb nu lijnzaadcrackers, op advies van iemand, maar daar krijg ik alleen maar honger van… en dat gevoel is ook vervelend
Het is nu gelukkig alleen nog 's ochtends, in de loop van de ochtend/middag trekt het weg…
Ik hoop dat je kwaaltjes weg blijven Niet iedereen hoeft er gelukkig last van te hebben…
ik weet het ik weet het
Moet eerlijk zeggen zat net te denken ongi worden is irritant als je zwanger wil worden maar denk dat ik dit irritanter vind. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Maar idd nog geen bloedverlies gezien dus ik wacht het af. Net een clearblue test gedaan (denk misschien beter dan die van KV omdat het bekend merk is) ook die gaf niet zwanger aan.
Iedereen zegt van misschien nog niet genoeg HCG hormoon wat natuurlijk zou kunnen maar dit is echt irritant.
@ Mik goed om te horen dat het goed gaat bij je. 15e VK??
@ sunrise leuke verrassing voor je schoonouders dat je naar portugal gaat.
hey ladies,
venix. ik sluit me helemaal bij de andere aan. zal je ongi er nog niet is. de hoop niet op geven. ik blijf voor je duimen
mik inderdaad de lijnzaad. dat ik dat ben vergeten. dat gebruikte ik ook in mijn zs als ik moeilijk kon.
en nog geen misselijk heid is gewoon heer lijk. zolang het er niet is geniet er van. weet dat ik ongeveer rond de 8 weken misselijk werd. maar dan alleen van de geuren. ik hoefde niet boven de pot te hangen.
ohohohoh vandaag heb ik toch dom gedaan op het werk.
ik ben vandaag druk bezig geweest met het maken van raamschilderingen. toen ik de verf potten ging op ruimen heb ik ze perongeluk in de koelkast gezet. een collga van mij die vond dus die potten en kwam naar me toe. zeg heb je soms wat te vertellen of zoiets.
vandaag ook een klein ongelukje gehad met de auto terwijl ik in een garage in de stad reed.( met gladde vloer) schrok ik van een andere auto. ik moest een bocht maken maar trapte van schrik ok mijn rem.
mijn auto werd stuurloos. en knalde tegen een metale balk. met gevolg dat als de banden recht staan mijn stuur scheef staat. morgen maar even naar de garage. had morgen een leuke dag gepland met wat vrienden en hun kindjes maar dat kan nu helaas niet door gaan.
even een klein berichtje.
gisteravond zei mijn man. je bent zwanger ik weet het bijna zeker. je doet weer zulke rare dingen.
zullen we morgen gaan testen.!!!
Resultaat een licht streepje!!!
Ik ben gewoon zwanger.
Ik ben even helmaal van slag want had er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat het uberhaubt gelukt zal zijn. en dus toch.
ik zit nu drie dagen voor mijn nod dus denk dat het streepje straks wel donkerder word.
voor nu kan ik het gewoon niet geloven
Sunrise gefeliciteerd meid! :inlove: wat een verrassing! helemaal omdat je t niet verwacht had deze maand!
Gaat aardig snel zo met zwangeren!
Venix weet jij al iets meer?
Jee sunrise, gefeliciteerd!
Venix, snap helemaal dat je het irritant vindt :hug: Hoe lang is het nu nog tot de bruiloft?
@ sunrise, voorzichtig gefeliciteerd dan
Ik ga vandaag in elk geval vast de test halen… (de kv voor 5)…
Gister weer bij een vriendinnetje geweest en die vind mij ineens zo lief :roll:
Vandaag is een dag dat ik niet op had moeten staan, alles wat ik tot nu toe in handen heb gehad valt :S ben al 2 keer gestruikeld over de hond, de katten blijven maar zeuren… En dan weet ik ook nog eens niet wat ik met mijn vrije dag aan moet vandaag…
Verder gaat alles gelukkig wel goed op nog steeds een opgeblazen gevoel na, en dat begint vriendje nu ook op te vallen… (hij vroeg zelfs heel lief/bezorgd/verrast “het is toch niet nu al zo ver”) Hij is trouwens ook ineens veeel liever, mijn honing is bijna op, dus neemt ie heel lief een nieuw flesje voor me mee, terwijl hij er een hekel aan heeft dat ik het door mijn thee doe (en dat ook onzin vind)
Misschien dat ik toch ook vandaag een testje doe…
Zo ik heb een hoop gemist, maar heb dit keer ook geen mailtjes gehad.
Had vandaag even tijd dus dacht ga gewoon even kijken. en ja hoor.
Leek me ook sterk dat er helemaal niks bij was gekomen.
Sunrise: GEFELICITEERD, vandaar al je gekke dingen die je doet
En een weekendje Portugal, lekker. Lief dat je je schoonouders gaat verassen.
Venix: Inderdaad K** die onzekerheid, duim met de rest mee voor je.
Mik: Fijn dat je je goed voelt, kan me je onzekerheid ook wel weer voorstellen, maar probeer er vooral van te genieten.
grrrrrrrrrrrrr sunrise gewoon eerder duidelijkheid dan mij ?? Gefeliciteerd !!!
Hier nog steeds niks. Morgenochtend maar weer een test doen. Nog steeds geen ongi te bekennen wel de hele dag al kotsmisselijk en krampen (anders dan bij ongi)
Wil gewoon duidelijkheid
Voor me bruiloft is het nog 5 wk precies op half uurtje na
@Venix… Wel vervelend dat je nog steeds nega-testen hebt…
Ik las toevallig vanmiddag dat er mensen zijn die nega-testen houden tot ze 8/9 weken zwanger zijn… Dus wat dat betreft hoeft het niks te zeggen…
Kun je anders niet langs de dokter? dat die bloed prikt ofzo?? Of heel onschuldig gaan van “ik heb die en die klachten, mijn vriend en ik zijn gestopt met de pil”
Ik heb vanmiddag ook een test gedaan, maar die was negatief… Nu zit ik nog 3 dagen voor mijn NOD, dus ik verbind er verder niks aan…
Ondertussen nog steeds een opgeblazen gevoel en vanmiddag misselijk na het eten van een frikandel (maar dat kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn geweest)
denk dat een arts zegt van wacht nog maar ff af. 3 dgn over tijd en je 2e ronde kan zijn dat je verschillende cyclus hebt bla bla bla
ga morgen gewoon weer testen en hoe langer het duurt voor ik ongi word hoe meer vertrouwen ik erin heb.
venix. balen zeg dat de test negatief blijft en de ongi uitblijft. hoop zo dat de test gewoon postief word.
idd de dokter zegt vaak kijk het nog maar aan.
weet nog dat ik toen ook zo lang overtijd was ik zeker nog 5 dagen moest wachten voor een afspraak.
ik blijf gewoon duimen draaien.
ikke. hopelijk heb jij straks ook gewoon een positieve test in je handen.
ook voor jou ga ik duimen.
Het ongelukje in de garage word ook al zo’n leuke grap a 200 euro. als ik vertel over het voorvalletje dan vragen ze welke garage het was, en ik zeg welke dan zegt het genoeg. in die gargage blijkt een porbleem garage te zijn.
dus we gaan nu kijken of we de garage aansprakelijk kunnen stellen…
Venix hopelijk heb je snel duidelijkheid. en dan wel in de vorm van een positieve test.
Lily hoe staat het er eigenlijk voor met het kamertje van je kleine man.
bedacht me nu dat het al lang geleden was dat ik er iets over had gelezen.
kun je geen foto plaatsen??
@sunrise lekker zo’n garage. zou mooi zijn als je de kosten kan verhalen.
@ wondertje vanmorgen nog een test gedaan zonder resultaat.
@ lily nu wondertje het zegt denk ik ook ineens weer aan de kamer van je zoontje.
Hier dus nog steeds niks al heb ik wel beetje het gevoel dat er een ongi aan zit te komen.
Vandaag lekker shoppen voor me bruiloft !!!
nou dames half uurtje geleden geef ik nog aan niks te weten net ga ik naar de wc en weet ik genoeg
:twisted:
venix, balen dat je ongi bent geworden.
Ik had zo’n hoop. hopelijk heb jij de volgende ronde het geluk.
wel heel veel plezier met het shoppen voor je bruiloft.
ooooohhhh die komt steeds dichterbij. het word het spannend nu.
en ik ben zo benieuwd hoe jouw jurk er uit zal zien.
He Venix balen zeg, maar wel fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt. :hug:
Hè venix, balen meid! Maar zoals ook al gezegd, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
Met het kamertje is alles goed :thumbup: Er is nog niet veel veranderd want wij doen het in stapjes vanwege de kosten. Maar ik zal zeker spammen als hij klaar is! (En dat zal toch zeker deze zomer moeten, haha)
@venix, balen dat je ongesteld bent geworden… Maar aan de andere kant heb heb je nu wel duidelijkheid… Ik ga voor je duimen voor de volgende ronde
@lily, ben erg benieuwd naar het kamertje
Ego: vandaag al duizende keren naar de wc geweest… Wordt er gek van… Normaal moet ik al vaak naar de wc, maar nu lijkt het of ik al moet als ik maar denk aan een glas drinken… Gelukkig is het nu 2x per uur, dus valt niet zo erg op (komt alleen maar omdat ik normaal ook al vrij vaak moet)
Daarstraks was ik aan het singstarren en dat vond mijn buik niet zo leuk (steeds steekjes rechtsboven onder mijn ribben…)
Nog steeds een opgeblazen gevoel…
Hoop dat het raak is deze keer, en anders hopen dat ik deze klachten niet steeds heb voor mijn ongi, want het is erg vervelend…
Hey meiden!
Venix, balen meid :hug: Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Veel plezier met shoppen voor de bruiloft!
Sunrise, hopelijk kan je de kosten verhalen inderdaad! Lekker zeg zo’n garage…
Pff net thuis van stage, ben moe haha…maar word helaas geen rustig middagje, moet zo eerst appeltaart maken, en dan nog heel t huishouden doen…en vanavond komen mn ouders gezellig op vitite
De knuffel dagen zijn al aangebroken hier…heb sinds gister weer vruchtbaar slijm ontdekt, dus waarschijnlijk is mn cyclus weer korter als afgelopen 2 cyclussen (35 en 31) want zit nu pas op dag 12