@Venix, agoss… Heel veel sterkte… :hug:
Venix wat erg meid heel veel sterkte en een dikke knuffel :hug:
@oessie had gehoopt dat je gewoon zwanger zou zijn
Kom je hier wel laten weten als je zwanger mocht zijn? :-*
@venix wat een rotnieuws meid! vind het zo erg voor je! wil jullie heel veel sterkte wensen en een hele dikke pletknuffel! :hug: :hug:
dotje,weet jij al meer?
Ik vrees dat mn duiveltjes toch komen vanmorgen na t knuffelen iets gaan bloeden en nu nog steeds…niet heel erg maar wel helder rood…
Dus op naar ronde 7 denk ik!
:hug: :hug:
OMg Venix wat rot! Jeetje…
Dotje, niet meteen de hoop verliezen maar gewoon morgen nog eens testen
Lily, ik denk dat testen geen zin meer heeft…het bloed nog steeds en word steeds erger
Hebben trouwens pas volgende week internet hier in t nieuwe huis, dus t kan dat ik tot die tijd misschien wat korter reageer want moet t met mn tel doen zolang haha…
Venix, hoe gaat t meid? Vind t echt zo verschrikkelijk voor jullie heb gister vaak aan je gedacht…nogmaals heel erg veel sterkte :hug: :hug:
het gaat op zich wel goed denk ik. vannacht niet veel geslapen en over half uurtje moet ik in het ziekenhuis zijn. ben op van de zenuwen wil mezelf geen hoop geven voor de minimale kans die er is dat ze het verkeerd gezien heeft. En denk dat ik straks ook gewoon naar me werk ga. Als ik thuis moet zitten sta ik er teveel bij stil en maak ik mezelf alleen maar gek
Als afleiding zoeken voor jou goed werkt, dan moet je dat gewoon doen :hug: Heel veel sterkte meid! Jeetje, ik ben er echt van geschrokken.
Dotje…voor jou ook rot meid…heb er verder niet zoveel op te zeggen… :hug:
Oessie, veel sterkte en hopelijk kunnen jullie gauw weer aan de slag voor een derde kindje!
Jeetje meiden wat een lappenmand even hier Dat is jullie allemaal niet gegund!
Petatje, voel je je goed meid?
ooh jee wat een verdrietig nieuws toch allemaal.
@dotje erg jammer hoor had het je zo gegund!
hopelijk volgende ronde een mooie plakbeeb
@venix lieve schat,heb er geen woorden voor :hug: :hug: :vlinder:
schrijf het maar lekker van je af hoor.
@Lily gaat wel redelijk,vooral moe,en rugpijn. Verder beginnen mijn boobies wel meer pijn te doen :roll:
en met jou?lekker aan het genieten? weten jullie al wat het wordt? :inlove:
tjee wat een verdrietige dingen zijn hier gebeurt zeg.
weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet zeggen.
venix. wat eet een ramp zeg. zag al het duiveltje op de eerste blz staan en dacht alleen maar neeeeeee.
wat een verdriet dat het hartje toch nog gestopt is.
heel veel sterkte de komende tijd.
dotje. eerst een mooie test en nu dit. hopelijk komt die bloeding ergens anders vandaag. ook jij suc6 de komende tijd.
oessie. nee hoop dat je niet af hoeft af te melden…
hier ook in de lappen mand. voel me honds beroerd. hoofd pijn pijne keel en heb het ijs en ijs koud. hopelijk voel ik me morgen weer wat beter want dan zullen we naar het dolfinarium gaan. een leuk gezins uitje. voor mijn verjaardag. want morgen tel ik er er eentje bij op
Morgen moet ik me om kwart voor 12 melden in het ziekenhuis en dan word het smiddags weg gehaalt.
Vanmorgen heeft de gynaecoloog echt goed gekeken zowel uitwendig als inwendig en het zit echt niet meer goed. Het is zelf geen kindje meer te noemen zoals op de echo van 4 wk geleden. Ben wel blij dat ik het nu zelf gezien heb en ik heb echt betere begeleiding gehad dan gister. Meteen bloed laten prikken en gesprek gehad met de anesthesist zodat morgen alles verder geregelt kan worden. Net tijdens het gesprek met mijn tl nergens last van gehad maar nu ik thuis zit krijg ik denk ik de klap. Het is zo definitief nu…
Weet niet wat ik moet zeggen Venix!! Wens jullie heel veel sterkte!!
ooh Venix lieverd! vind het zo zo ontzettend verdrietig
zit gewoon met tranen in men ogen.
Nogmaals enorm veel sterkte voor jou en je man en je familie! :hug:
Venix ik wou je even veel sterkte wensen… hopelijk ben je gauw weer zwanger en blijft die lekker plakken… :-*
oja hier nog steeds geen ongi… maar wel onwijs veel krampen dus heb wel gevoel dat het er aan komt…
blijven plakken is het probleem niet. Want wil er na 3 wk nog steeds niet van zelf uit.
maar snap wat je bedoelt :-*
venix. dus toch definitief nu. t is inderdaad een hele harde klap. helaas ken ik het maar al te goed. ik wens jou maar ook jow man heel veel sterkte de komende tijd.
en van deze kant :hug:
Venix meid hoe gaat t nu met je? :hug:
En hoe gaat t met de andere meiden hier?
Liefs x
sorry even ego meiden, maar ondanks de vermoedelijke ongi heb ik toch nog steeds de drang om te testen…misschien extra zekerheid ofzo, echt geen idee…terwijl het eigenlijk gewoon zonde van de test zou zijn…