Owja we krijgen trouwens morgen de sleutel van ons nieuwe huis dus dan kunnen we lekker gaan verhuizen
hier geen idee, zou denken dat mijn ongi er aan komt, maar dat blijft uit… ik zit nu op de 36e dag
ooh spannend oessie!!! ik duim hoor :thumbup: :thumbup:
@dotje leuk leuk,de sleutel! wanneer verhuizen jullie?
Meiden!!
Ik heb zojuist getest…en ik zie een heeeeeeel licht lijntje :shock:
Pff nog even afwachten dus, hopen dat ik niet ongi word en dan maandag nog s testen ofzo…zit gewoon te trillen van spanning :silenced:
foto? :inlove:
ooh ik hoop het zo voor je dotje!!!
dotje spannend !!! Lees het morgenavond wel want ga nu de rest van het weekend weg !!!
dotje spannend zeg!! ik ga duimen voor een donkerder streepje
HIer ook een test gedaan… kon niet wachten… negatief helaas… dus maar weer wachten op mijn ongi, zit nu op dag 38… :?
volgend weekend ga k een weekendje weg dus heb nu zoiets laat me aub ongesteld worden…
de pil heb ik inmiddels in huis daar begin ik dan aan zodra mijn ongi weer afgelopen is
Heb foto gemaakt maar krijg m er niet goed op…weet niet of je m zo kan zien.
ik zie hem wel hoor… :dance:
ik zie hem ook :dance: :dance: spannend!!! ik duim voor je dat die plakt!!! :dance: :dance:
@oessie nog steeds hoop toch? je langste cyclus is nog niet voorbij! ik duim hoor! :thumbup: :thumbup:
nee dan zou ik maandag ongi worden…maar dan had ik toch wel al positief kunnen testen , je kan toch wel 3 dagen voor je NOD testen ? :think:
ja,ik heb met kv dagen voor NOD posi getest…maar achteraf gezien dagen…
Maar dat hoeft niet altijd hoor,bij Mupke teste ik pas op NOD posi…
ik blijf koppig duimen :lol:
dotje,nog getest?
Zo, weer terug van een weekje terschelling… Helaas met moeders in mijn vruchtbare dagen, dus deze ronde wordt het sowieso niet voor mij, tenzij de zaadjes een weekje zijn blijven hangen…
Dus op naar de volgende ronde weer…
Voor de dames op het wachtbankje, we duimen, voor de zwangere dames, hoe gaat ie nu?
Jaa hoor Dotje ik zie hem ook!
En gefeliciteerd Petatje!
thx Lily! hoe gaat het met jou? :-*
@ikke jammer hoor maar misschien is er wel nog een kleine kans…weet niet hoe lang sperma overleefd maar was dat niet 72u?
Ben nog niet echt iets wijzer geworden vandaag…had vanmorgen nog getest maar het lijntje leek zelfs nog lichter dan gister maar ben ook nog steeds niet ongi, terwijl ik normaal echt precies 14 dagen na ei mn duiveltjes krijg, wat vrijdag 14 dagen was…
Weet niet goed wat ik er dus van moet denken gooi er zo ie zo morgen nog testje tegenaan als ik dan nog niet ongi ben.
Veder druk bezig met verhuizen…vanavond al eerste nachtje slapen hier
En hoe was jullie weekend dames?
xLiefs
leuk leuk dotje,je eerste nacht in jullie nieuwe huis! :dance: :dance:
Kan zijn dat je test niet even donker is hoor,misschien had je de avond ervoor meer gedronken ofzo…
ik merkte dat ik met mijn tweede plasje trouwens donkerdere testen had…
Test je morgen nog eens?
Goedenmorgen,
Vandaag zit ik op dag 40 dus gelijk een testje gedaan vanmorgen, maar wederom negatief… ik wil ongi worden want vind dit zo vervelend…
ik ga me daarom ook hier afmelden, aangezien ik een tijdje aan de pil ga als ik ongi ben geweest…
ik wens iedereen die zwanger is een fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling toe.
EN voor degene die nog aan het wachten zijn, k hoop dat jullie z.sm een positieve test hebben.
LIefs oessie
Vanmorgen mijn 2e echo gehad en geen kloppend hartje meer. Beeb is 3 wk geleden gestopt met groeien.