haha bloed trekken/bloed prikken hihi is hetzelfde hoor! ben alleen van Blgië he,dus hier zeggen we bloed trekken :lol:
bedankt voorde felicitaties! ga er nu van proberen te genieten en op naar de 12 weken :dance:
Petatje, nogmaals gefeliciteerd meid! :dance:
Wist niet dat je van België komt, waar ergens?
ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de dames die hier niet zoveel laten horen
lily jazibelle wonder ??? Hoe is het bij jullie?
Belgie is heel eind fietsen
@petatje, nee ik kom uit brabant…bij roosendaal/breda in de buurt. Maar mn schoonouders wonen in belgië
zie het inderdaad
Dan wachten we hier nog op 4 als ik het goed heb…
Hoop dat het snel raak is voor jullie kunnen we met zijn alle genieten
Op 4 nog maar?! Wow wat is dat allemaal snel gegaan dan!
Is er trouwens hier iemand die iets van de innesteling gevoeld denkt te hebben?
wachten jullie op mij :shifty: haha
hier is het nu afwachten… ik ga uit van een cyclus van 40 dagen dus dat zou betekenen dat ik maandag over een week pas ongi zou worden…
daarna ga ik voor 3 maanden aan de pil. dus dan zal ik me netjes afmelden hier …
petatje super zeg :thumbup:
hoop dat je je niet hoeft af te melden oessie.
Maar inderdaad dotje het is snel gegaan enne ik heb geen innesteling gevoelt. of in ieder geval niet bewust
dotje,oessie…hoe gaat het hier?
@ petatje, ik moet nog een weekje wachten voor ik iets meer weet…zaterdag is mn nod, ben zo benieuwd…hopelijk kan ik met je mee komen schrijven bij de januari mama’s hihi…
geen idee hoe het hier gaat hahah… ik zit nu op dag 32 van mijn cyclus… ik wacht tot dat 40 dagen is met testen… dus maandag over een week…
geen verschijnselen verder dus zal wel ongi worden eerdaags…
@dotje ooh spannend dus de komende week!
@oessie hey meid! wel positief blijven hoor! ik duim voor je dat het raak is!
Hey meiden!
Allemaal goed weekend gehad?
Pff heb zo 4 examens en begin goed zenuwachtig te worden nu :shifty:
Verder aardig last van mn hormonen hier, of het door een aankomende ongi komt of niet, heb dit nog nooit eerder zo gehad…
Fijne dag vandaag!
hey dotje,hoe gingen de examens?
Petatje, heel erg goed voor alle 4 geslaagd! Nu in juni nog 1 examen en dan heb ik mn diploma binnen
:dance: :dance: goed gedaan hoor Dotje!!!
Hey meiden!
Hoe is t met iedereen?
Denk dat t weer niets is deze ronde…al 2 dagen t gevoel dat ik ongi ga worden… Zaterdag is mn nod dus we wachten af :?