heb je al digitale gedaan dan?
neen nog geen digitale…ben veel te onzeker. Denk al dagen dat die streepjes vals positieve zijn,of indrogers…all heb ik de foto gemaakt binnen de tijd en ja,indrogers worden niet donkerder…
Maar dacht dat ik vandaag ongi moest worden en dan is die zo licht dus…
Pff wat kan een mens onzeker zijn seg! :silenced:
kan ook zijn dat de innesteling later geweest is en dat je lichaam nog niet genoeg HCG heeft om een donkerdere streep te geven.
je hebt ook van sensitest (als ik het goed heb) die kan je 3 dgn voor je nod testen.
Ik heb mijne uiteindelijk ook 1 dag voor mijn NOD getest (dag 30 en bleek cyclus te zijn van 31 gezien de tijd dat ik zwanger ben)
voor alle andere dames blijf ik duimen hoor! :thumbup: :thumbup:
jullie moeten mee op roze!!!
Hey meiden!
Sunrise, leuk dat je over een maandje pret echo hebt en hoort of het een jongen of meisje word! Heb je zelf een bepaald voorgevoel?
Petatje, wat venix al zegt…misschien is je innesteling iets later geweest en heeft je lichaam nog niet genoeg HCG voor een donkerdere streep…
Toch wil ik je vast (voorzichtig) feliciteren hoor meid! Want er staat toch echt een streep, en indrogers verschijnen niet binnen de aflees tijd
Misschien anders even langs huisarts en wat bloed af laten nemen?
Hier op t wachtbankje, heb van t weekend mn ei gehad en dat is weer te merken ook aan mn (.)(.)…pff wat doen mn tepels toch pijn, heb ik altijd na mn eisprong maar deze keer is weer iets erger haha.
Dus nu weer afwachten en maar hopen dat t raak is deze maand
hoi hoi
Petatje een streep is een streep hoor… :thumbup:
hier is het weer afwachten… als ik weer een cyclus van 40 dagen zou hebben dan zou ik vandaag zo;n beetje mijn eisprong moeten hebben denk ik :think: … dus vanavond maar ons best doen :mrgreen:
@dotje veel succes met wachten! die laatste 2 weken duren lang he :hug:
@oessie flink knuffelen hoor! veel plezier ermee! :lol:
Ik ben tijdens de knuffeldagen op vakantie met mijn moeder (was al besproken toen we stopten met de pil maar jammer vind ik het wel :p) dus gaan we maar goed knuffelen voor en na en hopen op een lange cyclus deze maand of een goed werkend/lang levend goedje
En anders volgende maand beter… (heb toch altijd al gezegd dat ik een voorjaarsbaby wil
hahahaa ikke
bij mij komt december ook niet helemaal goed uit hoor. Maar wil die kleine liever dan een datum die goed uitkomt.
test is terug lichter dan gisteren! ga zo bloed prikken maar denk dat het mis is
Petatje :hug: hoop niet dat t mis is meid :hug: mn duimen draaien voor je!
Pff soms is t zo oneerlijk hè…zijn nu al 2 meiden uit mn klas zwanger, allebei ongepland en in eerste instantie ongewenst…en wij willen allemaal zo graag en dan lukt het niet
petatje hoop dat het goed blijft gaan
dotje kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind… :hug:
Weet je al iets meer Petatje? :hug:
@Dotje wrote:
Pff soms is t zo oneerlijk hè…zijn nu al 2 meiden uit mn klas zwanger, allebei ongepland en in eerste instantie ongewenst…en wij willen allemaal zo graag en dan lukt het niet![]()
2 dames van mijn werk zitten in het zelfde schuitje als “wij”… De een is nu 2,5 jaar bijna bezig (maar turks en volgens haar is het uit den boze als ze naar ome dok gaan voor test etc) en de ander is nu een jaar bezig…
Dus gelukkig in mijn omgeving mensen die ook bezig zijn, maar waar het nog niet 1,2,3 lukt…
Ik heb op zich de tijd, maar wordt er zo verdrietig van dat er vrouwen ongepland zwanger worden die dat helemaal niet willen (een mevr in mijn buurt) en dat de mensen die het zo graag willen, niet zwanger worden…
En weet je wat dan nog vervelender is… Als mensen zeggen, “je bent nog jong, hebt nog tijd zat en je bent pas net gestopt…” of je schoonzusje (met baby van 7 maand) die zegt dat ze denkt nog eerder een tweede te hebben dan ik de eerste…
:hug: petatje
petatje. wat naar zeg. hoe is het nu met je.
ikke dat is wel heel hard van je schoonzusje.
zulke rare en nare opmerkingen krijg je vaak van mensen die geen problemen hebben met zwanger worden.
zo kreeg ik ook te horen van een vriendin van me. we waren toen ook meer dan een jaar bezig voor onze eerste. volgens mij doen jullie tijdens de s*x iets niet goed. En dat is de rede dat je nu nog steeds niet zwanger bent. :twisted:
hier gaat het goed. voel me steeds beter. al ben ik nog wel wat moe.
vandaag weer cursus gehad. was wel intressant. t was een ict les. hoe om tegaan met kinderen en een computer en wat kan ik doen op de computer met kinderen vanaf 2 jaar.
heb ook geleerd hoe zelf een digitaal prentboek te maken. dat was wel erg leuk.
heel veel stress om niets denk ik :roll:
hcg is 19. Nog erg pril dus…
Kan best kloppen,had bij mupke 5 dagen na NOD 98 of zoiets.
Ben er dus gewoon heel vroeg bij nu :oops:
Heb er dus terug vertrouwen in.
Zondag test ik nog wel eens misschien maar sowieso ga ik maandag terug bloed trekken :thumbup:
Toen de HA zei:proficiat,je bent dus zwanger was ik er geruster in
Nu proberen te genieten en hopen dat het goed blijft gaan! :inlove:
yeahhhhhhhhhhh eindelijk de bevestiging !!!
Nu mag ik je dan echt feliciteren !!!
petatje. pfffff wat fijn zeg, je bent dus zwanger. gefeliciteerd.
moest bij de uitspraak bloed trekken toch heel ff na denken. waar komt die uit spraak vandaan. hier zeggen we gewoon bloedprikken.