oewwww spannend dotje. Have fun met knuffelen zou ik zeggen
hey hey,
hoe gaat het hier?
Dotje flink aan het knuffelen! succes meis! :thumbup: :thumbup:
hier niet veel nieuws,denk niet dat het raak is deze maand…Dinsdag moet ik ongi worden denk ik :think:
hier ook weinig nieuws verder… ik heb nog steeds geen positieve ovulatie testen, dus denk dat ik door deze lange cyclussen helemaal geen eisprong heb,… heb de pil alweer besteld en ga dus na deze maand 3 maandjes aan de pil… daarna zien we wel weer verder…
Oessie misschien heb je gewoon een late eisprong? als je een cyclus hebt van 40 dagen heb je pas na 26 dagen een eisprong he…
kan inderdaad een late eisprong zijn zoals petatje zegt.
Vriendin van mij is afgelopen maand gestopt met de pil. Die heeft nu op dag 29 een test gedaan want ze heeft altijd een cyclus van 28 dgn. Ik zeg ja met de pil wel anders kan hij makkelijk 5 tot 6 wk zijn. Gelooft ze alleen niet echt volgens mij
@Petatje wrote:
Oessie misschien heb je gewoon een late eisprong? als je een cyclus hebt van 40 dagen heb je pas na 26 dagen een eisprong he…
we knuffelen ook gewoon door hoor deze maand… :lol:
en meiden het is echt niet zo dat ik er heel veel mee zit hoor… het heeft voor ons echt geen haast…
op deze mooie moederdag heb ik deze ochtend licht posi getest!
maak nog geen mooie banner hoor,wil eerst een mooie digi!
Maar ik denk dat ons mupke grote zus wordt! :inlove:
petatje wat een mooi moederdag kadootje!!! super hopelijk is digitale ook positief
ja die doe ik pas dinsdag,morgen eerst nog maar eens een kv
vind het echt spannend voor je
Petatje wat een mooi cadeautje zeg!!! Zou geweldig zijn :inlove:
Spannend!
petatje. dat zal inderdaad een mooi cadeautje zijn.
hopelijk di een mooie digi test.
hier gaat alles goed. alleen nog extreem moe. ben niet vooruit te branden.
van de week bij de vk geweest. mijn hb was te laag. dus dat verklaard mijn moeheid.
verder natuurlijk het hartje gehoort. soraya vond het maar gek en riep maar dat de baby stil moest zijn en slapen. lekker gek ding :inlove:
3 juni hebben we een pret echo en dan weten we als het goed is het geslacht van onze beeb. ik ben heel erg benieuwd dus kan bijna niet wachten
leuk sunrise dat je het dan misschien al weet!!!
ben zelf ook zo nieuwsgierig
Toch alweer wat roze deze maand! Dat er nog veel mensen met een positieve test mogen volgen!!
Ben erg benieuwd of er mensen zijn die al eerder zwanger zijn geweest die me wat kunnen vertellen over rugklachten tijdens en na een zwangerschap. Hoor hele verschillende verhalen dat mensen die al rugklachten hadden nergens last van hadden door de hormonen en sommige weer juist wel rugklachten kregen.
Heb namelijk nu al de nodige rugklachten en ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Geniet van jullie weekend en het mooie weer!!
puck ik heb zelf ook rugklachten en was er zo goed als vanaf. Maar nu ik 2 mnd zwanger ben begint het wel weer te komen. Denk dat heel weinig mensen je advies kunnen geven over hoe het zal gaan lopen.
Wat mij gezegt is door fysio revalidatiearts en VK is dat ik het wel aankan maar dat er gekeken moet worden hoe het zal verlopen. Krijg het zwaarder dan gemiddelt en indien het echt erg word word ik met 37 wk ingeleid of word het gehaalt met keizersnee.
Lijkt me dus handig om het met artsen/vk te bespreken.
petatje :thumbup: :dance:
test is donkerder dan gisteren maar nog steeds erg licht…
Kan ook wel,volgens ovutesten heb ik 25 april ei gehad…dus zou pas morgen ongi moeten worden…
Maar met mupke teste ik ook pas posi 2 dagen overtijd!
vind het zo spannend,straks maar weer naar de kv :lol:
oewww petatje denk dat we je mogen feliciteren !!!
Oeh petatje… :dance:
ben zo damn onzeker! :oops: