Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

Hé meiden,

Hoe gaat t hier? Veel meiden op het wachtbankje?

Hier is alles goed. Ik begin me weer wat meer mezelf te voelen.

Vandaag bij de VK heb ik het hartje gehoord, maar ze moest echt even FLINK zoeken, ze heeft wel 6 plekken geprobeerd voordat ze het gevonden had! Pfff, dát was niet gaaf, ik was in gedachten al onderweg naar het ziekenhuis :roll:

Venix; heel veel succes morgen!

Petatje, lekker klussen en daarna gezellig knuffelen :lol: :wink:

Oessie, wel begrijpelijk dat je geen zin hebt in ongi op vakantie, vond je het geen moeilijke beslissing?

Dotje; Balen meis :hug: Op naar de volgende ronde!

Ik kan niet verder teruglezen, maar succes voor de andere meiden!

Ik mag nog een paar dagen en dan weet ik meer…

Al heb ik nu op het moment helemaal nergens last van… Denk dat het ook deze ronde niet raak is…

ikke ik had ook nergens last van totdat ik een positieve test in me handen had. Die dag had ik ineens krampen en was ik ineens misselijk. Net alsof de kwaaltjes tussen me oren zitten. Had ook echt niet gerekend op een positieve test…dus wie weet

ik heb om half 5 me afspraak als ik meer weet lezen jullie het.

hij klopt !!!

Aaaaaawh, baby’s eerste foto :):slight_smile:

:inlove: :inlove: ooh wat een plaatje! :smiley: :smiley:

lekker genieten nu hoor! :-*

super venix!!! geniet ervan!!!

yeah. venix wat fijn zeg een goede echo. enne zie ik het nou goed dat je 3 dagen verder bent.

juist 3 dgn korter :slight_smile:

:inlove: Super venix!!! :smiley: Geniet er maar lekker van!

De zwangere dames van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie foto’s van de echo zeg! Blijft erg bijzonder!

Mijn menstruatie is gisteren op dag 27 van mijn cyclus begonnen dus op naar ronde 4!

Zelf gebruik ik geen ovulatietesten maar wie doet dit wel en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Wens jullie een fijne dag allemaal!

30-31-27-

ik gebruik ovu testen,had deze maand de digi van clearblue! zijn geweldig maar wel duur :?

heb gehoord dat die van sensitest best wel goed zijn…

Ha meiden,

Kom weer even aanwaaien. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik duim nog steeds mee voor iedereen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het goed mag blijven gaan met iedereen die zwanger is en dat de anderen snel mogen volgen!

Hier inmiddels vandeweek de 20 weken echo gehad, heel onwerkelijk dat ik nu al over de helft ben :shock: Alles was goed met de kleine, dus dat is weer super!

Ondertussen ook al druk bezig met kamertje behangen en dat soort dingen en we hebben ook al een hele verzameling aan spullen :mrgreen:

Fijn koninginneweekend allemaal :-*

Hallo allemaal,

Venix: mooi plaatje.

Hier is de ongi weer aankomen waaien. :frowning: Op naar ronde 5. :smiley:

wow motormuisje wat gaat het snel he… lijkt gister dat we gestopt zijn met de pil. Tenminste dat idee heb ik en ben ondertussen ook al 2 mnd.

Hier zit ik ook tegen een ongesteldheid aan te hikken, maar het zet niet door… Aankomende ronde zal het niks worden bij ons omdat ik op vakantie ben, maar de ronde er na gaan we er weer vol tegen aan

ik heb net een ovu test gedaan. nu is dat streepje echt heel erg licht, maar je ziet hem dus wel heel iets… dan kan ik er van uit gaan dat ik een eisprong heb of ga krijgen toch?

ben echt een leek met dat soort dingen… maar was zeer benieuwd of ik met die lange cyclussen van mij wel gewoon een eisprong zou hebben

@oessie ja ik heb de digitale gebruikt deze maand dus heb geen idee. :think: maar denk het wel hoor,blijven doortesten :slight_smile: en flink knuffelen he! :-*

Hey meiden!

Goed weekend gehad iedereen?

Lily, mooi dat alles goed gaat :smiley: Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee? En hoe gaat het met het kamertje van B?

Danielle, wow al over de helft! Dat gaat echt super snel zeg! Goed te horen dat alles helemaal goed gaat! :smiley:

Ikke, jammer van de ongi :hug:

Oessie, ik had vorige maand de ovu testen van kv maar daarbij is het zo dat als het streepje minimaal net zo donker (of nog donkerder) is, dat je dan dicht tegen je eisprong aan zit …een lichter lijntje dan de controlestreep is dus negatief bij kv…maar weet niet of het bij alle ovu testen zo is.

Hier een lekker weekendje gehad, en vandaag nog lekker vrij :smiley: We zijn langzaam aan al begonnen met spullen opruimen en uitzoeken voor de verhuizing, pff wat een troep kom je dan tegen zeg haha…Verder aan het wachten op bericht van de woningbouw over de taxatie en dan afwachten wanneer we de sleutel zullen krijgen :smiley:

Hey meiden, hoe is het met iedereen?

Knuffeltijd is hier weer aangebroken, vanmorgen positieve ovulatie test :smiley:

Duimen dus dat er deze maand een wil blijven plakken :pray: :slight_smile:

Verder nu lekker gaan genieten van t weekend :smiley: Vanmiddag ons toekomstige huisje nog keer bezichtigen zodat we gelijk wat maten kunnen opmeten voor dingen die we willen veranderen, morgen wat bedrijven afgaan voor offertes aan te vragen, en s’avonds naar Marco Borsato in het Gelredome! :smiley:

Fijn weekend allemaal! :-*