Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

dotje. ik sluit bij volledig bij venix aan. gewoon lekker proef draaien. misschien is het wel een leuk bedrijf. en als het echt tegen valt dan kan je alsnog nee zeggen.

ik denk dat het mijn buik nu wat sneller groeit om dat het de tweede is.

bij soraya ging ik pas rond de 13 14 weken in positie kleding.

venix spannend zeg morgen je laaste dag bij het bedrijf. zal wel heel dubbel zijn lijkt me.

Dotje inderdaad gewoon eerst lekker proef draaien.

Ikke heerlijk nog even weg. Wij gaan in de meivak paar dagen naar een park en dan gaan we misschien begin juni nog even. Kan niet wachten

Wel vervelend dat je nog geen werk in je eigen richting hebt kunt vinden, veel succes in ieder geval.

Venix spannend nieuwe baan, maar heb dat niet mee gekregen.

Gefeliciteerd nog met je nieuwe baan dan.

Sunrise leuk dat je al een buikje krijgt.

Tja, eigenlijk niet zo netjes van mij om me niet eens voor te stellen. Doe ik anders nooit. :smiley:

Ik ben 29 jaar en woon in een klein dorp in de buurt van Nijmegen. Ik werk en doe daarnaast nog een studie Pabo, die ik dit jaar hoop af te ronden. Mijn vriend en ik willen voor de eerste ‘baby’ gaan… Dus spannend allemaal.

Vragen zijn altijd welkom!

Dotje: Een proefdag draaien kan je altijd iets opleveren! Nooit geschoten is altijd mis.

Ikke; Goed dat je nog een opleiding gaat beginnen. We zijn nooit te oud om te leren en ach wat is nou 2 jaar.

Vernix: Succes morgen op je laatste dagje… geniet ervan.

het zal straks wel potje janken worden want kan niet tegen afscheid nemen.

verder ff niet gelezen (ben nog niet wakker genoeg) srry

@dotje ik ga mee met de rest hoor! gewoon lekker proefdraaien…zie je hoe het loopt he en je kan dan nog steeds terug :slight_smile:

@venix en?niet te veel gehuild? :hug: je nieuwe job zal vast wel leuk zijn! heb je iets om naar uit te kijken :slight_smile:

@zwangere:waar blijven die buikjes/echo’s??? kom op dames,laat ons mee zwijmelen! :inlove:

petatje: ik heb helemaal niet gehuild verbaasd me echt van mezelf!!!

Buikfoto die ik heb is niks op te zien en echo heb ik woensdag dus je zal bij mij nog even moeten wachten

Venix, spannend hoor woensdag 1ste echo! :smiley:

Hier deze ronde weer niks denk ik :? vandaag of morgen zou mn nod zijn, is ook nog niets roods te bekennen, maar mn afscheiding is ineens wat gelig…zou dat een teken van komende ongi kunnen zijn? Normaal begint mn ongi altijd met bruinverlies dus weet niet goed wat ik hier van moet denken…

@venix, spannend de eerste echo… Veel plezier :slight_smile:

@dotje, ik zou inderdaad ook gewoon een proefdag draaien… Meestal heb je met een directeur weinig van doen, en als het werk leuk is, en de collega’s, dan is dat toch veel belangrijker? (en op zo’n proefdag kun je eens polsen wat de mensen die er al werken vinden)

Ik kon me niet meer inhouden en net getest maar alweer een nega test :frowning:

ook nog geen ongi, maar k hoop dat die heel snel komt…

Ben er gewoon echt even verdrietig van…had het zo gehoopt :frowning:

balen dotje… misschien onbewust er teveel mee bezig. Had me zus ook na haar miskraam en pas toen ze ging denken van ach we zien wel was het binnen 2 mnd raak.

ik duim voor je voor de volgende ronde

Het is officieel…op naar ronde 6.

@Venix, eigenlijk ben ik er helemaal niet teveel mee bezig alleen in de week van mn nod spookt het weer veel door mn hoofd, de rest van de maand heb ik ook zo iets van we zien wel of het raak is deze maand. Maarja, hopelijk volgende ronde meer geluk

hier nog geen eisprong ontdekt,heb me cyclus op 35 gezet…

Baal wel een beetje dat mijn cyclus weer langer is dan de vorige :frowning:

dotje balen zeg…

Mjn ongi is weer klaar…op naar de volgende ronde…We hebben besloten deze maand ons best te doen… en volgende maand ga ik voor een maand of 3 weer aan de pil als het niet raak is… aangezien mijn cyclus zo raar is en onregelmatig wil ik eigenlijk niet met mijn vakantie ongesteld zijn… ook zit ik bij een corsowagen en ook daar gaat veel tijd enzo inzitten en aangezien ik altijd behoorlijk ziek ben van mijn menstruatie ga ik die gok niet nemen…we gaan dan in sept wel weer verder…

@ oessie, leuk een corsowagen :slight_smile:

En ongesteld tijdens de vakantie is bagger… Als ik deze maand ongesteld wordt, dan ben ik net voor mijn vakantie klaar :slight_smile: En dan hebben wij ook een stopmaandje omdat ik de “belangrijkste” dagen op vakantie ben met mijn moeder (vriendje blijft thuis)

ikke ik zie dat je ook uit overijssel komt? kijk je toevallig ook wel eens bij het corso?

Nee, eigenlijk nog nooit geweest…

heey dames hoe is het met jullie ?

hier gaat het goed moet afkloppen dat ik nog niet de wc van dichtbij heb bekenen (normaal binnen half uur na wakker worden) Verder gaat het goed af en toe wat krampen en morgen de eerste echo. spannend dus !!! Hoop zo op een hartje.!!! Straks solicitatie gesprek maar denk dat het wel goed gaat komen allemaal.

@venix spannend! kom je showen? :slight_smile: en succes met je sollicitatie!

hier:deze ochtend een mooie smiley op men testen! :dance:

Dacht dat ik de eisprong al had gemist maar heb dus nog wel kans! :dance:

oewwwww knuffeltime !!!

hier inderdaad spannend en zodra ik de foto op de pc heb (waarschijnlijk morgenavond) dan show ik hem hier !!

patatje lekker knuffelen dus.

venix . heel veel suc6 morgen. ga duimen voor een heel mooi kloppend hartje