@ Dotje, de echo was super en we weten wat het wordt, maar we houden het lekker voor onszelf ja
Motormuisje: fijn dat je een goede echo hebt gehad, wel makkelijker om een naam uit te kiezen. Hoeft maar naar 50% van alle namen te kijken
Oessie weet je al meer?
Weet nu waarom er vorige keer Venus stond, als ik op de iPad typ veranderd hij woorden automatisch. Ik moet ervoor kiezen om dat niet te doen. :?
Nu deed hij het namelijk ook met oessie, kwam iets heel anders te staan. Wist zeker dat ik dat niet getypt had, :lol:
Weltrusten
ja ik ben ongi geworden⦠zit nu op de 40e dagā¦
balen oessie maar wel mooi dat je duidelijkheid hebt. Op naar de volgende ronde!!!
Jammer oessie :hug: maar gelukkig wel duidelijkheid nuā¦hopelijk volgende ronde meer geluk
heey dames
heb vanmorgen op de site van bonprix alvast wat leuke positiemode bestelt!!!
Verder ben ik erg nieuwsgierig hoe het met de dames hier gaat. Alles nog goed met de zwangere dames? En de niet zwangere dames hard aan het knutselen? Hoop dat het snel raak is voor jullie en dat jullie mee kunnen kleppen over de hormoontjes
Oessie: jammer dat je ongi bent, maar idd je hebt nu wel duidelijkheid en je kunt weet flink aan de slag.
Hier alles goed. Volgens mij had ik vandaag mijn eisprong, had zoān last van mijn buik (linkerzijde). Hopen dat al het klussen deze maand niet voor niets is geweest!! HIHI
Venix: Leuk positiemode bestellen, kijk ik ook al naar uit! (iedereen denk ik!)
oessie . jammer zeg dat je toch nog ongi bent geworden. maar nu heb je eindelijk eens duidelijkheid. maar wat een lange cyclus.
venix. leuk al positie kleding besteld. ben benieuwd of het wat is want ik zat te twijfelen of ik wel zal bestellen.
morgen gaan we ook nog even naar miss etam of prental. wat zomerse positie kleding aan schaffen. heb van de week mijn oude positie kleding al aan getrokken. want men ik ga diet keer wel heel snel.
krijg te horen. weetj wel zeker dat je pas 10 weken bent of weet je wel zeker dat het er maar 1 ben.
ik ga snel dit keer maar het is de tweede he.
ik voel me super niet misselijk alleen heel moe. maar dat heb ik er graag voor over.
vandaag met soraya op het cb geweest. ze is weer apk gekeurt. is nu 82 cm.
icoon . flink aan de klus geweest dus. hopelijk heb jij over twee weken een positieve test.
Hey meiden, even kort want reageer via mn tel,
zijn namelijk weekendje weg
Venix, leuk positie kleding! Merk je al iets dat je buik groter word?
Hier op t wachtbankje, mn nod is over 6a 7 dagen ā¦dus ben benieuwd
Verder zijn we gister tot een mooi bod gekomen voor t huis wat we wilde kopenā¦dus we gaan verhuizen
echt zoān mooi huis! Echt blij mee!
Fijn weekend iedereen!
neuh merk nog niet echt dat me buik groter word maar misschien komt dat ook omdat me broeken al te groot waren doordat ik 7 kilo was afgevallen. WAs van plan om na me trouwen nieuwe broeken te halen maar omdat mijn test 4 dgn voor het trouwen positief aangaf heb ik dat niet gedaan. Dus kan gewoon nog mijn eigen broeken aan.
Verhuizen gezellig !!! hou je ons op de hoogte?
dotje leuk zeg verhuizen⦠spannend ook ā¦
Benbehoorlijk ziek van mijn ongi zeg⦠barstende koppijn en enorme buikpijn⦠zit nu op mijn werk maar voel me niks niet lekkerā¦
@venix leuk leuk al positiemode.
@sunrise fototje spammen van je buikje?
@dotje yeah verhuizen,wat hebben jullie gekocht?
Spannend hoor,ik duim!
@oessie hoe gaat het vandaag? Voel je je al wat beter?
Hier richting knuffeldaagjes! Gezellig hihi
oewww petatje knuffelze !!!
Ben ook erg nieuwsgierig naar de buik van sunrise. Bij mij nog weinig tot niks te zien. Eerst schijnt altijd langer te duren en ben zelf al te dik dus dan lukt het helemaal om het verborgen te houden.
De kleding heb ik nog niet nodig maar vind gewoon leuk dat ik af en toe iets kan halen scheelt ook dat je dan niet in 1x een grote uitgave hebt als het straks wel nodig is.
Vanaf vandaag maar gewoon elke dag hier kijken⦠Ik krijg weer geen mailā¦
Hoe gaat het met de zwangere dames?
Leuk Icoon dat je je ook bij ons gevoegd hebt En ook ik ben wel nieuwsgierig wie je bent en wat je doet
Hier is het weer afwachten geblazen⦠Ik ben de afgelopen tijd 2 kg aangekomen, maar of het nu door een beeb komt of door een ander eetpatroon, geen idee⦠Maar apart vind ik het wel aangezien ik al 1,5 jaar geen verandering in gewicht naar boven, of beneden heb gehad⦠Altijd strak 57, nu dus vanochtend en gisteravond 2 kg meerā¦
Zal mij benieuwen⦠Wel grappig trouwens, dat mijn NOD op mijn verjaardag is (2 mei), dus zou een positieve test een leuk cadeautje zijn al ben ik sowieso gezegend met een cadeautje op mijn verjaardag, als is de andere optie minder plezierig
Verder ben ik me aan het voorbereiden op mijn beide vakanties, eerst in mei met mijn moeder, en daarna in juli met vriendje naar Noorwegen voor een bruiloftā¦
Ook heb ik me vorige week ingeschreven voor een nieuwe studie om mijn kennis te verdiepen en verbreden⦠Ik ga, als het goed is, in september beginnen met de bol-deeltijd opleiding dier en gedrag
Sunrise, ben ook benieuwd naar je buikje!
Ikke, leuk vooruitzicht 2 vakanties! Waar ga je in mei naartoe?
Leuk dat je nieuwe studie gaat volgen! Hihi ik ben juist blij dat ik over 2 maandjes klaar ben :lol:
Hier heel erg het gevoel dat ik ongi ga wordenā¦al vanaf gister zoān zeurend ongi gevoelā¦vrijdag of zaterdag zou mn nod zijn, dus nog even afwachtenā¦
In mei ga ik lekker een weekje naar Terschellingā¦
Ik was ook bij dat ik van de studie af was 4 jaar geleden, maar ik heb nog steeds geen werk kunnen vinden in mijn richting, dus hoop ik zo mijn kansen te vermeerderen⦠En op zijn minst een hele hoop kennis op te doen
Enige waar ik tegen op zie is de leeftijd van de rest⦠Ik ben 27, de opleiding die ik ga doen (bol-deeltijd) is voor 21+, maar op die school loopt zo veel 16-jarig grut rondā¦
dotje. spannend weer voor jou.
oessie. hoe is het nu bij jou?
ikke. spannend zeg weer een opleiding gaan volgen. en kan me wel voor stellen dat je er op tegen zit om tussen al dat jonge grut te moeten lopen.
hoe lang gaat die opleiding duren?
ik had het toen der tijd anders om ik was 17 en zat tussen allemaal mensen tussen de 20 en 50 jaar. ik was het jonkie van de klas. en werd dan ook af en toe echt zo behandeld.
ik zal van de week een foto maken en spammen.
gister toevallig de vraag van een ouder gehad. of ik toevallig weer in verwachting was. het begint mensen nu echt op te vallen.
ikke lekker zeg een weekje naar terschelling/ ik vind dat zo mooi eiland.
Terschelling is haast mijn thuis⦠Qua gevoel dan⦠Als het aan mij lag zou ik er gaan wonen, maar ja, kinderen moeten uiteindelijk naar een middelbare school en die zit niet op het eilandā¦
De opleiding duurt 2 jaar, en is 1 dag in de week school, dus opzich niet zo heel erg als er jonkies zitten⦠En aangezien ik pas nog 22 geschat werd, zal het niet z opvallen denk ik
Ikke, lekker zeg weekje terschelling! Ben er nog nooit geweest maar lijkt me erg mooi wat ik van familie gezien/gehoord hebā¦
Ooh 1 dag in de week tussen het jonge grut moet wel te doen zijn toch
Ik vind ze bij mij in de klas al jong, ben zelf bijna 25 en meeste zijn 17/18ā¦maar sommige gedragen zich alsof ze 12 zijn :roll:
Sunrise, dat je buik nu al zo snel groeit komt dat nou omdat t je 2e is of had je dat bij de eerste ook?
Hier net thuis van sollicitatie gesprekā¦maar heb er beetje gemengde gevoelens over. Mag vrijdag komen proefdraaien (en die dag hoor je dan meteen of je word aangenomen of niet) maar ik weet niet zo goed of ik dat wel moet/wil doenā¦Het leek me echt een heel leuke salon maar is me toch iets tegengevallen toen ik met die directeur in gesprek was door dingen die hij zei enzoā¦dus ik zit enorm te twijfelen :think:
dotje ik zou gewoon die dag proefdraaien misschien zijn de collegaās veel leuker dan die directeur en valt het heel erg mee. Kan me voorstellen dat je twijfelt als hij zo overkomt. Ik zou zeggen je hebt nog een dag om erover na te denken en proefdraaien kan denk ik zo ie zo geen kwaad.
Ikke heerlijk hoor ff een weekje weg. Ik wil ook nog een keer naar een waddeneiland ben er nog nooit geweest (op alle 5 niet) maar lijkt me heerlijk.
sunrise heerlijk joh die buik. me nicht zegt altijd dat dat 1 van de dingen is die ze gemist heeft met haar buik pronken (ze is 13 wk te vroeg bevallen) 2e zie je meestal sneller dan de eerste.
hier gaat alles goed op de normale zwangerschapshormonen na. morgen laatste dagje werken bij dit bedrijf en dan als het goed is 2 mei met nieuwe baan beginnen. Heb wel weer zin in iets nieuws