Dec 2010 / Jan 2011 stoppers deel 2

balen petatje… :-* op naar de volgende ronde…

HIer nergens meer last van… ik wacht tot zaterdag dan ga ik testen als ik voor die tijd nog n iet ongi ben

@ petatje balen meid op naar de volgende en hopelijk is het snel raak.

@ oessie spannend !!!

Petatje: Balen zeg. Op naar een januari kindje.

Oessie; Spannend. Hoop dat het raak is! :slight_smile:

Ik hoor jullie allemaal praten over de mooie jurk van Venix, maar ik kan geen foto zien! Ligt zeker aan mij.

Hier gaan we deze maand weer eens flink klussen, kijken wat er van terech komt! He, vervelend… :smiley:

@ icoon op pagina 37 sta ik met mijn man

klinkt wel fijn toch? “ik met mijn man” :smiley:

fijn maar wel wennen

Ja, ik heb het lek gevonden. Ik had wat verkeerds ingevoerd waardoor ik de foto niet kon zien.

Maar leuke foto. En die jurk staat je inderdaad goed!

hier was de ongi nog niet begonnen…maar denk dat die er vandaag aan zit te komen aan de krampen te voelen…

Heb men ovu testen al binnen en heb er helemaal zin in :lol:

Hoe gaat het verder met iedereen? Het valt een beetje stil nu er al zo veel zwangere zijn he?

@ petatje dat dacht ik ook totdat ik me positieve test had :slight_smile:

de helft is nu zwanger 5 zwanger nog 6 te gaan. Hoop dat dit snel gebeurt meiden en dat het bij de zwangere meiden goed blijft gaan natuurlijk.

Heb soms het idee dat een MK om de hoek zit.

en toen was de ongi er… Ben wel blij,kunnen we er met frisse moed terug tegenaan.

Hoe is het bij jou oessie?

petatje ik heb een test gedaan vanmorgen, maar negatief… ik heb echt geen idee wanneer ik ongi moet gaan worden…pff wou wel een normale cyclus hebben eigenlijk… maar oke ik ben in ieder geval niet zwanger… nu hoop ik dat ik gewoon zo snel mogelijk ongi ga worden zodat we er weer tegenaan kunnen :lol:

patatje balen dat je ongi bent geworden. hoop dat je de volgende ronde gewoon een postitieve test in handen hebt.

oessie. voor ook jou balen zeg

venix. vervelend he dat gevoel dat je het gevoel hebt dat je een mk kan krijgen.

gister drukke dag gehad. soraya was jarig en we hebben lekker gezwommen daarna na het zkh om het brusje te bekijken

en alles gaat goed. het heeft een mooi kloppend hartje en de beentjes en armpjes zag je ook goed.

ben zo blij dat alles goed was. we hebben het gelijk mijn ouders verteld en later een hele goede vriendin.

mijn ouders reageerde wat lauwtjes maar dat had ik wel verwacht.

mijn vriendin heeft moeite met de zwangerschap en ook dat kon ik heel goed begrijpen. ze heeft zelf in sept een buiten baarmoedelijke zwangerschap gehad. en met haar was het bijna kantje boord.

gister moest ik het dan toch vertellen en dat heb ik met een brok in mijn keel gedaan. we samen even flink lopen brullen…

sunrise heerlijk dat je een goeie echo hebt gehad en nog gefeliciteerd met soraya.

hey meiden

hier nog even een update over het wel en wee :slight_smile:

Voel me nog steeds doodmoe en de krampen worden gelukkig minder waardoor ik minder bang ben voor een MK. Wel heb ik mega honger elke keer… Tijdens lunch (2 uur geleden) 3 boterhammen op en nu het gevoel alsof ik een half brood weg kan eten.

Verder aan het kijken naar de overige voorbereidingen…kinderkamer wagen geboortekaartjes

Ben zelfs begonnen met behang scheuren op wat de kinderkamer gaat worden. Denk volgende week als ik 2 dgn vrij ben achter elkaar vast behangen. Nu kan het nog en heb ik er rustig alle tijd voor. Ben bang dat ik over paar maandjes plat lig ivm teveel pijn. Heb nu al vaker last van me rug dan ik normaal de afgelopen maanden had.

Sunrise: Lekker hoor een positieve echo. Volgens mij is dat echt heerlijk om die kleine te zien. En nog gefeliciteerd met Soraya.

Oessie: Spannend hoor… Even afwachten nog.

Hier alles rustig. Moet deze maand flink klussen en dan hopen dat het raak is.

Hoi Dames

Ben ik ook weer eens en snel.

Druk druk druk, heb zo nu en dan even snel gespiekt.

(krijg al een tijdje geen mail)

Venix een hele mooie foto van een hele mooie dag.

Icoon welkom bij de club.

Moet maar weer eens regelmatig gaan reageren,

maar elke keer lees ik snel en denk ik doe ik vanavond even reageren.

Alleen komt het er niet van, maar nu dacht ik ik doe het snel :slight_smile:

Nu snel naar mijn bedje want morgen weer vroeg op

doei

even ego hoor:

ben nog steeds niet ongi (is dus 36e dag) heb wederom getest vanmorgen… weer negatief… pfff wou dat ik maar eens ongi werd… dit vin ik ook niks :?

Ha meiden,

Af en toe lees ik hier nog even mee, maar het valt niet mee om alles bij te houden :wink:

venix: nog gefeliciteerd meid, mooie foto zag ik! en aan dat “man” moest ik ook even wennen, maar na 1,5 jaar ben ik er nu wel aan gewend haha. en blijf positief over je zwangerschap hoor!

petatje, balen dat je ongi bent, hopen op deze maand meer geluk, ik duim zo voor je meid en voor de andere ook natuurlijk!

sunrise, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! maar wat jammer dat je ouders zo reageerden. geniet ervan hoor! en nog gefeliciteerd met je meisje.

oessie, wat waardeloos zeg die onzekerheid. ik snap dat je dan zegt, dan maar ongi worden en verder, want dit is inderdaad ook niks.

Nou ik ben vast iemand vergeten, maar zover terug gaat de balk hieronder niet om terug te lezen. Zoals ik al zei, ik duim heel erg hard voor de meiden die nog een positieve test willen de volgende ronde! dat er maar snel bij iedereen op het lijstje aan het begin “zwanger” mag staan!

Met mij gaat het redelijk. Vorige week nog even geschrokken van wat bloedverlies, naar het ziekenhuis geweest, echo gehad, alles goed, maar wel een gedeeltelijk voorliggende placenta waar het bloed waarschijnlijk door komt dus. Dat wordt nu in de gaten gehouden en in principe gaat de placenta in zo’n geval nog mee omhoog groeien met de beeb, dus daar gaan we gewoon vanuit.

En vanmiddag hebben we een pretecho en weten we hopelijk ook wat het gaat worden, ik ben echt heel erg benieuwd, maarre… :silenced: haha.

@ motormuisje goed om te lezen dat het goed gaat. Pretecho’s wil ik ook laten doen maar vind 6 wk nog beetje vroeg ervoor :slight_smile:

@ oessie kan me goed voorstellen dat je een antwoord wil. Als je niet zwanger bent gewoon ongi worden zodat je voor de volgende ronde kan. Echt irritant die onzekerheid succes !!

Oessie, balen dat je cyclus zo onregelmatig is…hopelijk krijg je snel duidelijkheid…en inderdaad dan kun je maar beter snel ongi worden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent als testen negatief zijn…

Sunrise, goed te horen dat de echo goed was! Nog gefeliciteerd met Soraya!

Icoon, ga je voor eerste kindje? En wat doe je in dagelijks leven zoal?

Wondertje, haha ik herken t wel, dan lees ik het allemaal door en denk k nou k reageer straks even, maar uiteindelijk komt er niks van reageren…

Danielle, goed om te horen dat alles nog goed gaat!! Leuk pretecho! Gaan jullie t voor iedereen geheim houden of het jongen of meisje word?

Hier alles rustig, eind vorige week waarschijnlijk eisprong gehad (volgens ovulatie testen en vruchtbaar slijm) dus nu weer afwachten…

Verder vandaag een ander huis wezen bezichtigen :slight_smile: Morgen gaan we bod uitbrengen en dan maar afwachten…erg spannend allemaal :pray: